رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

خرید ارز دیجیتال ریپل در چهار ماهه اول سال جاری با افزایش همراه بوده است.

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

خرید ارز دیجیتال ریپل و تقاضا برای داشتن این رمز ارز در چهار ماهه سال جاری با افزایش همراه بوده است. این رمز ارز جزو یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال است. بر اساس اطلاعاتی که توسط رمز ارز ریپل منتشر شد، تقاضا برای خرید این کریپتو در چهار ماه اول سال ۲۰۲۱ میلادی نسبت به قبل با افزایش روبرو بوده است.

خرید ارز دیجیتال ریپل

خرید ارز دیجیتال ریپل با افزایش همراه بوده است.

 خرید این رمز ارز نسبت به سال‌ و دوره‌های قبلی با افزایش همراه بوده است. بر اساس اطلاعاتی که توسط کمپانی ریپل منتشر شده ، این رمز ارز توانسته به حجم فروش ۱۵۰.۴۳ میلیون دلاری دست پیدا کند. اگر بخواهیم این عدد را با ۴ ماه گذشته مقایسه کنیم، میزان تقاضا برای خرید ریپل با افزایش ۹۷.۳ درصدی همراه بوده است.

بر اساس اخبار رسمی منتشر شده، میزان خرید رمز ارز ریپل به اندازه قابل توجهی با افزایش روبرو شد. ریپل دلیل افزایش تقاضا را درخواست مداوم جهت ایجاد نقدینگی در فروش دانست. با افزایش نقدینگی و فروش این رمز ارز، تقاضا برای خرید افزایش پیدا می‌کند. این عامل به نوبه خود باعث افزایش قیمت این رمز ارز نیز خواهد شد.

البته این موضوع را نیز نباید فراموش کرد که ریپل در چهار ماه گذشته همکاری‌های خود با کمپانی‌های بزرگ در سرتاسر جهان را به اندازه قابل توجهی افزایش داد. این بلاک چین توانست ۴۰ درصد استیک در Tranglo را به دست آورد. Tranglo را می‌توان یکی از کمپانی‌های بزرگ و بین المللی در زمینه انجام تراکنش در قاره آسیا دانست.

نقدینگی خرید ارز دیجیتال ریپل در آسیا رو به افزایش است

در مصاحبه اخیری که با رویترز انجام شده بود، «برد گارلینگهوس» مدیر اجرایی ریپل خبر از افزایش فعالیت این رمز ارز در قاره آسیا داد. جدا از این مورد، میزان نقدینگی در قاره کهن تا به اینجای کار با افزایش چشم گیری همراه بوده است. عاملی که قطعا به نوبه خود باعث افزایش تقاضا خرید ارز دیجیتال ریپل نیز خواهد شد.

در چهار ماهه گذشته، میزان خرید ارز دیجیتال ریپل ۷۶.۲۷ میلیون دلار بود. این در حالی است که در چهار ماهه فعلی میزان خرید این رمز ارز به ۱۵۰.۳۴ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است. میزان فروش این رمز ارز را می‌توان به مشتری‌های ODL نیز نسبت داد. با این حال بیش از یک سال است که فروش این رمز ارز به طور پیوسته نبوده است.

به همین دلیل ریپل در صدد است تا از ODL حمایت کند. حمایت از این سیستم و سایر موارد مشابه به آن از دلایلی خواهد بود که نقدینگی ریپل را به میزان بسیار زیادی افزایش خواهد داد. این عامل نیز به نوبه خود باعث می‌شود تا نیاز برای پیش پرداخت حذف شود. همچنین شرایط برای تراکنش‌های گسترده به طور مداوم به وجود خواهد آمد. میزان فروش و خرید خالص در زمینه ارز دیجیتال ریپل در اواخر این چهار ماه در ۷ bps تکمیل شد. این عدد حدود ۰.۰۷ درصد حجم کلی ریچل است. این اطلاعات حالت مقایسه‌ای با حجم CCTT نیز دارد. در چهار ماه قبلی میزان فروش این رکز ارز بر اساس CCTT، حدود ۵ bps بود.

افزایش میزان دارایی ریپل توسط نهنگ‌ها

در گزارش منتشر شده، ارز دیجیتال ریپل رشد قابل توجهی در زمینه تعداد نهنگ‌ها داشته است. در چهار ماهه ابتدایی سال جاری، تعداد نهنگ‌های دارنده ریپل افزایش پیدا کرده است. این عامل میزان خرید ارز دیجیتال ریپل را افزایش می‌دهد. تعداد نهنگ‌هایی که بین یک میلیون تا ۱۰ میلیون ریپل دارند، از ۱.۱۲۵ به ۱.۱۹۶ عدد افزایش پیدا کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط کمپانی ریپل، بیش از ۳۰۰ کیف پول فعال در زمینه ارزهای دیجیتال حداقل ۱۰ میلیون ریپپل دارند.

خرید ارز دیجیتال ریپل

جمع بندی

خرید ارز دیجیتال ریپل و اطلاعات مربوط به این رمز ارز از مواردی است که توانست توجه طیف گسترده‌ای از کاربران را در کریپتوکارنسی به خود جلب کند. به نظر شما میزان خرید و فروش این رمز ارز تا انتهای سال ۲۰۲۱ میلادی افزایش پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با رمز ارز مارکت همراه باشید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.