رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

راه اندازی xrpl-py به وسیله ریپل و ریپل اکس در روزهای آتی

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

راه اندازی xrpl-py به وسیله ریپل و ریپل اکس و بررسی کلی این موضوع را می‌خواهیم از طریق این مقاله انجام دهیم. ریپل لدجر را که با نماد XRPL نیز می‌شناسند، یک اهرم توزیع کننده کاربردی در زمینه دارایی‌های لدجر است. این سیستم راه اندازی xrpl-py را اعلام کرد. xrpl-py نوعی پایتون به منظور تراکنش و مبادله با ریپل لدجر است.

راه اندازی xrpl-py

راه اندازی xrpl-py می‌تواند اثرات مثبت بسیار زیادی در سیستم ریپل داشته باشد. این سیستم نوعی برنامه ساختاری برای توسعه دهندگانی است که از پایتون استفاده می‌کنند. این ابزار تاثیر مثبتی برای افرادی خواهد داشت که از ریپل لدجر در ساختار مالی خود استفاده می‌کنند. پایتون یک زبان برنامه نویسی است که روزانه توسط طیف گسترده‌ای از برنامه نویسان و توسعه دهندگان استفاده می‌شود.. به همین دلیل این انتظار وجود خواهد داشت که ریپل لدجر سبب افزایش کارایی و استفاده شود.

تا به اینجای کار، ریپل لدجر ۲ ابزار برای زبان برنامه نویسی ایجاد کرده است. این دو زبان برنامه نویسی جاوا و جاوااسکریپت هستند. توسعه دهندگان پایتون باید یا بر یک زبان کمتر شناخته شده‌ای بسنده می‌کردند و یا بر لایبرری وابسته می‌شدند که بحث عمر ماندگاری و یا حفاظت آن در حاله‌ای از ابهام می‌بود. به لطف راه اندازی xrpl-py این امکان وجود خواهد داشت تا توسعه دهندگان پایتون به راحتی از لایبرری استفاده کنند.

xrpl-py را می‌توان نوعی لایبرری دانست که طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی و متنوع را در سیستم خود دارد. مشخصه‌ای که باعث شده بسیاری از توسعه دهندگان همچنان دانش و اطلاعات در زمینه کد نویسی به دست ‌آورند. این موضوع  را می‌توان مدیون راه اندازی xrpl-py بود.

لایبرری xrpl-p مشخصه‌های مختلفی را در ساختار خود دارد

  • پیگیری، نشانه گذاری و تایید تراکنش‌ها
  • نمونه سازی انواع تراکنش‌ها و تمامی درخواست‌های هسته سرور
  • تبدیل آدرس‌های X به آدرس‌های کلاسیک
  • تراکنش و ارزیابی اصولی کریپتوگرافی
  • بازیابی اطلاعات حساب از جمله بالانس‌ها

تیم ریپل گفت:

مشخصه‌هایی که برای اولین نسخه از xrpl-py درنظر گرفته شده، محدود است اما کارایی و عملکرد آن برای توسعه ریپل لدجر مناسب است. قصد داریم پس از راه اندازی xrpl-py، مشخصه‌های بیشتری به ساختار آن اضافه کنیم. این برنامه را داریم تا چارچوب‌های کلی و اساسی را به وجود بیاوریم تا در آینده بتوان لایبرری‌های دیگری را نیز به XRP Ledger در زبان‌های دیگر اضافه کنیم.

راه اندازی xrpl-py

جمع بندی

راه اندازی xrpl-py و مشخصه‌های مرتبط به آن را در این مقاله خود به طور کلی مورد بررسی قرار دادیم. نظر شما چیست؟

Leave A Reply

Your email address will not be published.