رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

۱۰ درصد از کل ذخایر بیت کوین و رمز ارزها، در دستان پنج غول بزرگ

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

در میان شرکت هایی که برای شما خدمات ارز های دیجیتال مانند خرید بیت کوین، فروش بیت کوین، و یا سایر ارز های دیجیتال را ارائه میکنند. نام های درخشان و بزرگی وجود دارند که از محبوبیت بیشتری نسبت به سایرین برخوردارند. تجمع رمز ارزها در این شرکت ها را آن ها را بزرگ و قدرتمند تر میکند. خیلی از این شرکت ها مالک بخشی از آنچه که در اختیار دارند نیز هستند. پس این غول های بزرگ میتوانند جزو تغییر دهندگان سرنوشت بازارهای رمز ارز باشند. در این مطلب از رمز ارز مارکت، شما را با پنج غول بزرگی که بیش از ۱۰ درصد از کل بیت کوین های جهان را در اختیار دارند آشنا میکنیم.

۱۰ درصد از کل ذخایر بیت کوین و رمز ارزها، در دستان پنج غول بزرگ

توزیع بیت کوین و رمز ارز ها در دنیا به صورت مختلف انجام می پذیرد. عموما نمیتوان اطلاعات دقیقی از آن ارائه کرد اما آنچه که مسلم است، انباشته شدن رمز ارز ها در دستان شرکت های بزرگ یک امر طبیعی است.

شما در این لینک میتوانید لیست آدرس هایی که بیشترین بیت کوین را در والت خود نگهداری میکنن ببینید.

رمز ارز های دنیا کجا هستند

وضعیت موجودی بیت کوین در دست این غول های بزرگ رقمی بیش از ده درصد از کل ذخایر آن را شامل می گردد. این شرکت ها عبارتند از Coinbase، Huobi، Binance، OKEx و در آخر نیز Kraken. این غول های بزرگ رمز ارز، ارزش هایی باور نکردنی از بیت کوین را در اختیار داشته که به شرح موجودی هر کدام از آنها خواهیم پرداخت.البته این صرافی ها در معرض هک شدن هم هستن.

ذخایر بیت کوین

Coinbase بزرگترین نگهدارنده رمز ارز بیت کوین در جهان است. این صرافی حدود ۹۴۴,۹۰۴ BTC را در بیش از چهار میلیون و چهارصد هزار حساب کاربری و Wallet نگهداری میکند.

شرکت Huobi که در مقام دوم این رقابت جای گرفته است. ۳۲۳,۶۶۵ BTC بیت کوین را در ۹۰۱,۶۰۰ کیف پول مختلف توزیع کرده است.

Binance نیز به دنبال آن ها مقدار ۲۸۹,۹۶۱ BTC را در ۲.۷ میلیون کیف پول در دستان خود نگاه داشته است.

OKEx که یکی دیگر از غول های بزرگ این تجارت به شما می آید. اوکی اکس ۲۷۶,۱۸۴ BTC را در بیش از ۳۹۰ هزار کیف پول الکترونیکی نگهداری می کند.

و در آخر نیز Kraken قرار دارد که بیش از ۱۲۶,۵۱۰ BTC را با ۶۷۲ هزار کیف پول پشتیبانی و نگهداری می کند.

ذخایر رمز ارزها کجاییند؟

پس از این شرکت های بزرگ هفت شرکت دیگر Bitflyer، BIttrex، Bitfinex، Poloniex، Coincheck، Gate.io و Bitstamp نیز در مجموع از ۲۱۰,۰۰۰ بیت کوین توزیع شده بین آن ها نگهداری میکنند.

بقیه میزان بیت کوین موجود در دست افراد عادی ایست .که آنها، استفاده از یک کیف پول و پسورد های شخصی را به این شرکت ها ترجیح می دهند.

و البته بهترین کار نگهداری در یک والت سرد مثل لدجر است. در بیشتر برآورد های به عمل آمده میزان بیت کوینی که در بین این ۵ پلتفرم مطرح قرار دارد به نزدیکی ۱۵% از کل رمز ارز بیت کوین موجود نیز میرسد.

بهترین راه نگهداری رمز ارز

رمز ارز ماکت وارد کننده والت های سخت افزاری و امن لدجر فرانسه است و شما میتوانید مالک صد در صد اموال دیجیتال خود باشید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.