رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

۲ برهان نقض برای ادعاهای برایان کلی درباره قیمت ۱۹ هزار دلاری

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

برایان کلی (Brian Kally) مجری برنامه فست مانی (Fast Money) در شبکه CNBC بر این باور است که سه عامل می تواند قیمت ۱۹ هزار دلاری بیت کوین را در پی داشته باشد. درواقع تحلیل های بنیادی و تکنیکال نشان می دهند که قیمت بیت کوین به زودی ۱۹ هزار دلار می شود.

قیمت 19 هزار دلاری
قیمت بیت کوین

کلی برای تایید گفته های خود سه دلیل را بیان کرده است. او در تایید صحبت های خود می گوید:

«من هنوز گاو بیت کوینی هستم. درواقع در بازه زمانی طولانی مدت من همیشه نسبت به بیت کوین رویکرد گاوی خواهم داشت. اما اگر بخواهم رویکرد درازمدت خود را برای مدتی کنار بگذارم باید بگویم که نشانه هایی مبنی بر ادامه روند صعودی را مشاهده می کنم»

افزایش قیمت آلت کوین ها

آلت کوین های موجود در بازار رمزارز مانند ریپل (XRP) و استلار (XLM) در ماه گذشته افزایش بی سابقه ای را تجربه کرده اند. در روند افزایشی ماه گذشته بیت کوین قیمت هایی را تجربه کرد که از سال ۲۰۱۷ مشاهده نشده بودند. از سوی دیگر آلت کوین های بزرگ بازار نیز افزایش ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده اند. برایان کلی در خصوص افزایش قیمت آلت کوین ها خوش بیت است و اعلام کرده است:

«بیت کوین بیش از هر دارایی دیگری در جهان تحت تاثیر شاخص FOMO یا ترس از غافله جا ماندن است. قیمت سکه هایی که از ۵ دلار شروع می شده، ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش داشته است.»

افزایش قیمت آلت کوین ها مشکلات زیادی را به همراه داشته است. به عنوان مثال در روز ۲۴ نوامبر قیتم ریپل با ۸۵۰ درصد افزایش به ۰.۹۰ دلار رسید. میزان تقاضا برای خرید یان ارز به شدت بالا رفت و همین مسئله باعث شد بازار Coinbase به طور موقت بسته شود. همین امر با کاهش قیمت بیت کوین و اتریون نیز همراه بود.

بیت کوین در انتظار رشد است

برایان کلی از معیارهای رشد بیت کوین نیز سخن به میان آورده است. میزان رشد این ارز با قیمت این ارز همخوانی نداشته است. شاید علت این امر نیز فروش بیت کوین به بهایی بیش از ارزش واقعی آن است.

کلی می گوید که در حال حاضر بازار افزایش ۲۵ درصدی رشد را در بیت کوین پیش بینی می کند. بر اساس گفته های کلی این علامت بسیار خطرناک است و می تواند به این معنا باشد که بیت کوین گرانتر از ارزش واقعی خود به فروش می رسد. او در ادامه افزوده است:

«زمانی که به میزان رشد این ارز می نگرم، بازار از افزایش ۲۵ درصدی قیمت این ارز در ماه آینده خبر می دهد.»

نرخ سرمایه گذاری های آتی نیز افزایش پیدا کرده است

کلی به تازگی به این نکته اشاره کرده است که افزایش نرخ سرمایه گذاری تعداد قرار دادهای آتی موجود در بازار را به شدت افزایش داده است. زمانی که این نرخ افزایش پیدا کند، بازار توسط خریداران و کسانی که قراردادهای طولانی مدت را در دست دارند است.

 بار دیگر شاهد ورود سرمایه دارهای خرد به بازار بیت کوین هستیم. نرخ بهره نیز روز به روز در حال افزایش است.

ادعای مخالف با قیمت ۱۹ هزار دلاری

در دو روز گذشته قیمت بیت کوین از ۱۹۴۰۰ دلار به ۱۸۷۰۰ دلار رسیده است. با وجود اینکه نرخ سرمایه گذاری همچنان بالاست اما به ۰.۰۳ درصد رسیده است.

 شور و اشتیاق موجود در بازار در حال فروکش است. تعداد زیادی از آدرس های موجود در بازار از سودی که به جیب زده اند خوشنود هستند. ترند های گوگل نیز نشان می دهند که جستجوی عبارت بیت کوین در مقایسه با سال ۲۰۱۷ کاهش پیدا کرده است. به نظر می رسد که روند صعودی در ابتدای مسیر است. میزان محبوبیت کلمه «بیت کوین» در شرایط فعلی برابر با ۲۰ درصد این میزان در سال ۲۰۱۷ است.

همه چیز نشان می دهد که باید در انتظار ادامه روند صعودی باشیم. کاهش قیمت بیت کوین می تواند تلاشی برای ایجاد سطح مقاومت تازه ای برای این ارز باشد. اگرچه برخی نیز تصور می کنند که این شرایط شبیه به یک تله گاوی است. ما در رمزارز مارکت با تازه های دنیای خبر و رمزارز همراه باشید. در بهترین زمان ممکن برای خرید بیت کوین وارد عمل شوید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/2-counterarguments-for-cnbc-s-brian-kelly-who-sees-a-19k-bitcoin-top

Leave A Reply

Your email address will not be published.