رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

چرا بیت کوین در همین لحظه رکورد ۱۹ هزار دلاری را ثبت کرد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

 پس از گذشت سه سال از سال ۲۰۱۷ شاهد رکورد ۱۹ هزار دلاری بیت کوین هستیم. اندیکاتورها و شاخص های متعددی نشان می دهند که این ارز به روند صعودی خود ادامه می دهد.

قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۴ نوامبر برابر با ۴ آذر برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۷ به ۱۹ هزار دلار رسید. سه دلیل اصلی منجر به افزایش قیمت این ارز شده است.

اولین دلیل هجوم نهنگ ها به بازار رمزارز است. از سوی دیگر میزان موجودی بازارها به شدت کاهش پیدا کرده است. از سوی دیگر حجم معاملات انجام شده نیز به شدت در حال افزایش است.

رکورد
خرید و فروش بیت کوین

نهنگ ها بیت کوین را رها نمی کنند

در تمام نوامبر اخباری مبنی از ورود نهنگ ها به بازار رمزارز از گوشه و کنار شنیده شده است. آنها تا جایی که می توانستند روی قیمت بیت کوین تاثیرگذار بودند. آنها در زمان مناسب رمزارزهای موردنظر را خریداری و دیگر آنها را نفروخته اند. تحلیل گران این موضوع را سیگنالی برای ادامه روند صعودی برداشت کرده اند.

رکورد 19 هزار دلاری
بیت کوین

تفاوت عمده میان روند صعودی فعلی و آنچه در سال ۲۰۱۷ پشت سر گذاشتیم، ثبات بیشتر روند فعلی است. در حقیقت ورود نهنگ ها در برهه های زمانی متفاوت سطح مقاومتی تازه ای را به بازار افزوده است.

در تاریخ ۱۸ نوامبر زمانی که قیمت بیت کوین به ۱۷۲۰۰ دلار کاهش پیدا کرد، نقشه حضور نهنگ ها نشان می داد که سطح حمایت آنها ۱۶۴۱۱ دلار است. در تصویر بالا حباب ها نشان دهنده قیمتی است که نهنگ ها برای خرید بیت کوین انتخاب کرده اند. این حباب ها همان سطوح مقاومت هستند.

موجودی بیت کوین در حال کاهش است

 میزان موجودی بیت کوین در بازارهای معاملاتی مدام در حال کاهش است. سرمایه گذاران و نهنگ ها تنها زمانی بیت کوین را وارد بازار می کنند که قصد فروش آن را داشته باشند. کاهش موجودی بازار نشان می دهد که تعداد فروشندگان بازار نیز کاهش پیدا کرده است.

 حجم معاملات افزایش پیدا کرده است

حجم معاملاتی که از سوی موسسات سرمایه گذاری انجام می شود به شدت افزایش پیدا کرده است. قراردادهای آتی، باز و آپشن از مرز ۱ میلیارد دلار نیز عبور کرده است. جفت ارز بیت کوین و تتر روازنه سودی بالغ بر ۱.۵ میلیارد دلار را برای بایننس در پی دارد.

 این موارد بر استحکام روند صعودی افزوده اند. زمانی که قرارداد آتی با حجم زیادی در روند صعودی برای بیت کوین شکل می گیرد، ریسک کاهش نقدینگی نیز به شدت افزایش پیدا می کند.

 بازار بیت کوین در انتظار ثبت رکورد تازه ای است. گاوها با تمام قوا سکان را در دست دارند و پیش می روند. آیا به زودی قیمت ۲۰ هزار دلاری را برای بیت کوین مشاهده می کنیم. با ما در رمزارز مارکت همراه باشید. اخبار روز را مطالعه کنید و با استعلام قیمت بیت کوین، ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنید. بهتر است قبل از این که بیش از اندازه دیر شود با موج صعودی قیمت بیت کوین همراه شوید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/why-bitcoin-price-just-hit-19-000-for-the-first-time-in-3-years

Leave A Reply

Your email address will not be published.