رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال برتر

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

با تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال برتر بازار در می یابیم که قیمت بیت کوین در بازه محدودی ثابت مانده است و همین امر موجب شده است که سرمایه گذاران بسیاری برای سرمایه گذاری به بازارهای آلت کوین مراجعه کنند این امر منجر به افزایش قیمت این بازارها شده است.

مدیرعامل شرکت تسلا ایلان ماسک به تازگی نظر خود را درباره بیتکوین اعلام کرده است. او در این باره گفته است که یکی از دوستانش سعی کرده است در سال ۲۰۱۳ او را به سرمایه گذاری در بازار بیت کوین تشویق کند. اما به نظر می رسد که او در قدم های آخر مردد شده است و از سرمایه گذاری در این بازار خودداری کرده است. او مدعی شده است که برای این کار دیگر دیر شده بود. 

او همچنین گفت بیت کوین آینده درخشانی را پیش رو دارد و به احتمال زیاد به زودی رکورد های تازه ای را ثبت می کند. با وجود اینکه نظرات ایلان ماسک درباره بازار بیت کوین مثبت بوده است.اما انتشار این خبر تاثیر خوبی روی بازار نگذاشت. چرا که او هنوز اقدام به خرید بیت کوین نکرده است. او بیت کوین را برای سرمایه گذاری انتخاب نکرده است و هیچ از شرکت های او نیز این دارایی را برای سرمایه گذاری در نظر نگرفته اند. تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال برتر نشان می دهد که سرمایه گذاران بیشتری به این بازار روی آورده اند.

 موسسات دیگر در صحنه حضور دارند

ایلان ماسک از سرمایه گذاری خودداری کرده است، این درحالی است که بسیاری از موسسات سرمایه گذاری به خرید بیت کوین ادامه داده اند. آنها منتظر اصلاح هرچه بیشتر قیمت نمانده اند. در حالی که خریداران بیت کوین سعی می کنند جایگاه خود را در بازار حفظ کنند، عده ای نیز این بازار را برای کسب سود بیشتر ترک کرده و به سراغ بازار آلت کوین رفته اند. 

این امر منجر به افزایش قیمت و در ادامه کاهش این ارز های شده است. دوج کوین این افزایش را تجربه کرده است و امروز نوبت به ریپل رسیده است. ریپل با ۵۰ درصد کاهش امروز از ۰.۷۵ دلار سقوط کرد. 

این اصلاحات شدید باید درس خوبی به معامله گران داده باشد. آنها باید بر احساسات خود غلبه کنند و تحت تاثیر طمع اقدام عجولانه ای انجام ندهند. بهترین راه تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال برتر است. در ادامه به بررسی قیمت رمزارز های برتر بازار می پردازیم. 

 جفت ارز دلار و بیت کوین 

بیت کوین در سه روز گذشته روند نزولی را تجربه کرده است. اما گاوها همچنان می توانند قیمت را افزایش دهند. خرس ها به شدت از رسیدن قیمت بازی های بالاتر ممانعت می کنند.

 جفت ارز دلار و بیت کوین

میانگین متحرک ۲۰ روزه قیمت بیت کوین و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال برتر بازار نشان می دهد که قیمت این ارز به ۳۳ ۱۴۱۲ دلار رسیده است. شاخص قدرت نسبی نیز در در میان قرار دارد. این نشان می دهد که میزان عرضه و تقاضا به تعادل رسیده است.

 اگر خرس ها بتوانند قیمت را است حمایت ۳۱ هزار و ۹۰۰ دلار پایین تر بیاورند جفت ارز بیت کوین و دلار می تواند تا سطح میانگین متحرک ۵۰ روزه کاهش پیدا کند در این صورت قیمت  به ۳۰ هزار و ۹۲۰ دلار می رسد. در ادامه نیز باید شاهد ادامه کاهش و رسیدن به قیمت ۲۸ هزار و ۸۵۰ دلار باشید. کاهش قیمت از این سطح به معنای آغاز روند نزولی در بازار استکه می تواند به اصلاح هرچه بیشتر قیمت ها نیز منجر شود.

 اما اگر گاوها بتوانند کنترل بازار را در اختیار خود نگهدارند قیمت بالاتر می رود. در این صورت امکان افزایش قیمت تا ۳۸ هزار و ۵۲۰ دلار و در ادامه تا ۴۰ هزار دلار نیز وجود دارد.

جفت ارز اتریوم و دلار 

خرس ها به شدت از قیمت ۱۴۰۰ دلاری ارز دفاع می کنند. آنها نمی خواهند شاهد افزایش قیمت از این بازه باشند اما گاو ها همچنان به خرید در قیمت ۱۲۵۸ دلار ادامه می دهند. این قیمت همان میانگین متحرک ۲۰ روزه این ارز است. به این ترتیب باید بگویم که اتریوم در بازه بسیار بسته ای گرفتار شده است که به احتمال زیاد در روزهای آتی شاهد تغییراتی خواهد بود.

جفت ارز اتریوم و دلار

اگر بازار رویکرد نزولی به خود بگیرد و خرس ها بتوانند قیمت را کاهش دهند میزان فروش در بازار به شدت افزایش پیدا کند. این امر می تواند قیمت را تا میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی هزار و ۵ دلار کاهش دهد در ادامه باید در انتظار سطح حمایت حیاتی این عرض یعنی ۸۴۰.۹۳ باشیم.

 از سوی دیگر اگر جفت ارز اتریوم و دلار روند صعودی را در پیش بگیرد و قیمت ۱۴۰۰ دلار به ۱۴۷۳.۰۹۶ دلار برسد روند صعودی با قدرت مسیر خود ادامه می دهد. قیمت بعدی در این روند هزار و ۶۷۵ دلار خواهد بود. 

 در حالی که میانگین متحرک در حال افزایش است و نشان می دهد گاو ها کنترل را به دست دارند، شاخص قدرت نسبی دچار واگرایی منفی شده است که نشان می دهد خرسا همچنان با قدرت در صحنه هستند. باید بگویم که شاخص ها سیگنال های ضد و نقیضی را ارسال می کند در حال حاضر باید در انتظار قیمت باشید . تغییرات قیمت روند آتی را مشخص می کند.

 جفت ارز ریپل و دلار 

ریپل بالاترین قیمت روزانه خود رسیده است. اکنون ارز قیمت۰.۷۵۵ دلار معامله می شود. دنباله بلند نمودار شمعی نشان می دهد که معامله گران ست های بالاتری را برای خرید این ارز انتخاب کردند.

 جفت ارز ریپل و دلار

اگر تا بتوانند قیمت را از سطح۰.۳۸۸۵ دلار میزان فروش در بازار افزایش پیدا میکند. به این ترتیب قیمت این ارز به میانگین متحرک می رسد و تا سطح۰.۲۴۵ دلار کاهش پیدا خواهد کرد.  اما کاهش هرچه بیشتر قیمت ها می تواند تا قیمت۰.۱۷۵۱ دلار ادامه داشته باشد. اما اگر گاو ها بتوانند از سطح حمایت ۰.۳۸۸۵ دولت دفاع کنند این جفت ارز به روند صعودی ادامه می دهد و قیمت ۰.۶۰ دلار را از آن خود می کند.

 جفت ارز دات و دلار 

قیمت دات در تاریخ ۲۹ ژانویه به ۱۷.۷۵۲۲ دلار رسید. موفق شدند قیمت این ارز را به ۱۹.۴۰ دلار برساند. اما به نظر می رسد که تقاضا برای خرید در بازه های بالاتر چندان که به نظر می رسد زیاد نیست.

 جفت ارز دات و دلار

میانگین متحرک روی ۱۵.۴۰ قرار دارد. شاخص قدرت نسبی به آرامی در حال کاهش است و به مرکز نزدیک می شود این امر نشان می دهد که میزان عرضه و تقاضا متعادل شده است. اگر قیمت بسته حمایت ۱۴.۷۲۵۹ برسد ، به احتمال زیاد بازار برای مدتی ثابت خواهد ماند.

 اما از سوی دیگر کاهش از این سطح حمایتی به معنای آغاز یک روند نزولی و ضعف بازار است.  این امر می تواند قیمت جفت ارز دات و دلار را تا دنباله ۶۱.۸ درصد فیبوناچی کاهش دهد. قیمت این ارز در این دنباله ۱۱.۸۳۸۳ است. 

 این رویکرد نقض می شود اگر گاوها قیمت را از  ۱۹.۴ دلار افزایش دهند. چنین حرکتی به معنای ادامه روند صعودی خواهد بود.

 جفت ارز آدا و دلار 

آدا در تاریخ ۳۰ ژانویه از روند نزولی خارج شد اما گاو ها نتوانستند قیمت را از سطح مقاومتی ۰.۳۸ دلار افزایش دهند. این امر نشان می دهد که خریداران تمایلی به خرید این ارز قیمت های بالاتر ندارند.

 جفت ارز آدا و دلار
مقالات مرتبط

با این حال هنوز جای امیدواری هست چرا که گاوها اجازه ندادند قیمت از سطح حمایت پایین تر بیاید. خریداران در حال حاضر از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۰.۳۳ حمایت می کنند.

 اگر گاوها موفق به افزایش قیمت شوند جفت ارز آدا و دلار به روند صعودی ادامه می دهد و قیمت ۰.۴۸ دلار برای این ارز ثبت می شود.

 از سوی دیگر اگر خرس ها قیمت را از سطح حمایت پایین تر بیاورند این جفت از سقوط را تجربه می کند و به میانگین متحرک ۵۰ روزه نزدیک می شود.در این صورت قیمت این ارز به ۰.۲۵ دلار می رسد.

 جفت ارز لینک و دلار 

لینک در روزهای گذشته نتوانسته از ۲۴ دلار افزایش پیدا کند این امر نشان می دهد که معامله گران بسیاری در سطح خرید کشیدند.

 جفت ارز لینک و دلار

شاخص قدرت نسبی یک مثلث نزولی را به تصویر می کشد. این مثلث اندکی پایین تر از ۵۳ بسته می شود. با مشاهده این الگو می توانیم روند آتی بازار را تا حدودی پیش بینی کنیم.

 اگر خرس ها قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۲۱.۱۸ دلار پایین تر بیاورند فشار فروش می تواند قیمت را به شدت کاهش دهد. در این صورت باید در انتظار قیمت ۲۰.۱۱۱۱ دلار باشیم. در این صورت جفت ارز لینک و دلار د روند نزولی می شود و تا میانگین متحرک ۵۰ روز کاهش پیدا می کند.

 البته اگر گاو ها بتوانند قیمت را افزایش دهند، احتمال ادامه روند صعودی نیز وجود دارد.

 جفت ارز لایت کوین و دلار 

لایت کوین در روزهای گذشته با مقاومت بسیاری برای شروع یک روند نزولی روبه رو بوده است. نمودار شمعی نشان می دهد که افراد زیادی برای فروش دارایی اقدام کردند.

 جفت ارز لایت کوین و دلار

بنابراین اگر گاو ها نتوانند قیمت را افزایش دهند و در روزهای آتی روند بازار را متحول کنند احتمال کاهش قیمت است حمایت ۱۲۰ دلار افزایش پیدا می کند. در این صورت جفت ارز لایت کوین و دلار نمودار سر و شانه خرسی را با قدرت تمام ایجاد می کند. این نمودار قیمت ۵۵ دلار را برای این جفت ارز پیش بینی می کند.

 با این حال احتمال سقوط ناگهانی قیمت این از وجود ندارد. چرا که گاوها سعی می کنند از کاهش قیمت جلوگیری کنند آنها در بازه های ۱۰۰ و ۷۰ دلار ارز بیشتری را به دارایی خود اضافه می کنند. 

 اگر گاوها بتوانند زودتر دست به کار شوند و قیمت را افزایش دهند چون این امر در بازار اتفاق نمی افتد. در چنین حالتی فشار فروش کاهش پیدا می کند و افزایش قیمت عسل و ۵۰ دلار به معنای ادامه روند صعودی برای این جفت خواهد بود. 

 جفت ارز بیت کوین کش و دلار 

روند صعودی در بیت کوین کش با مقاومت بسیاری در میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۴۲۹ دلار مواجه شده است. این امر نشان می دهد که خرس ها به شدت در حال دفاع از این دست هستند. اگر آنها موفق شوند قیمت را از ۳۷۰ دلار به ۳۵۳ دلار کاهش دهند احتمال کاهش قیمت این آلت کوین تا ۲۷۵ دلار نیز وجود دارد. 

 جفت ارز بیت کوین کش و دلار

میانگین متحرک ۲۰ روزه در حال کاهش و شاخص قدرت نسبی اندکی پایین تر از میانه است. این امر نشان می دهد که خرس ها اندکی از گاو ها قدرتمند تر عمل کردند.

 اما از سوی دیگر اگر با آنها بتوانند قیمت را از روند نزولی نجات دهند. این جفت ارز می تواند تا ۴۶۵ دلار و در ادامه تا ۵۳۹ دلار نیز افزایش پیدا کند. اما اگر قیمت از سطح مقاومت فعلی خود کاهش پیدا کند قیمت این جفت ارز برای چند روز ثابت خواهد ماند.

 جفت ارز بایننس کوین و دلار

در تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال برتر باید به سراغ باننس کوین نیز برویم. بایننس کوین از بالاترین رکورد خود نیز عبور کرده است و اکنون رکورد تازه ای را به ثبت رسانده است. این ارز به قیمت ۵۰.۶۰ دلار معامله می شود. همه ما می دانیم که زمانی که قیمت یک از بالاترین سطح خود می رسد به این معناست که گاوها با قدرت تمام در صحنه حضور دارند. 

 جفت ارز بایننس کوین و دلار

نمودار شمعی نشان می دهد که معامله گران به زودی برای تثبیت سود وارد عمل می شوند. چرا که سطح مقاومت ۵۰ دلار از نظر روانی در بازار اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر قیمت نتواند به مسیر صعودی ادامه دهد و بالاتر از ۵۰ دلار بمانند این جفت ارز برای چند روز به ثبات می رسد.

 از سوی دیگر افزایش قیمت از این بازه می تواند روند صعودی تازه ای را ایجاد کند. و قیمت این ارز را تا ۶۰ دلار افزایش دهد. اما نباید حضور خرس ها را فراموش کنیم. اگر خرس ها قیمت را از ۴۶ دلار کاهش دهند قیمت به روند نزولی ادامه خواهد داد و اصلاحات بیشتری را نیز تجربه خواهد کرد.

 جفت ارز استلار لومینس و دلار

خرس ها و گاوها بر سر به دست آوردن کنترل بازار در نزاع هستند. این امر در سه روز گذشته ادامه داشته است. با وجود این که گاوها توانستند اندکی قیمت این ارز را افزایش دهند اما قادر به حفظ این سطح نبودند. این امر نشان می دهد که معامله گران بسیاری برای تثبیت سود خود وارد عمل شدند.

 جفت ارز استلار لومینس و دلار

گاوها اجازه کاهش قیمت تا سطح میانگین ۲۰ روزه متحرک را ندادند، آنها با کاهش قیمت داروهای بیشتری را خریداری کردند. گاوها در حال حاضر تلاش می کنند که قیمت را در بازه های بالاتر از سطح مقاومت نگه دارند. در صورتی که در این امر موفق شوند این جفت ارز می تواند تا ۰.۴۰۹ دلارافزایش پیدا کند. میانگین متحرک افزایشی و شاخص قدرت نسبی که روی ۶۱ قرار دارد ا ز تسلط گاوها در بازار خبر می دهد. 

این رویکرد خوشبینانه نقض می شود، اگر خرس ها قیمت را از میانگین متحرک ۲۰ روزه پایین تر بیاورند . در این صورت احتما کاهش قیمت تا میانگین متحرک ۵۰ روزه نیز وجود دارد. در این حالت قیمت تا ۰.۲۲۸ دلار کاهش پیدا خواهد کرد. 

 کلام آخر 

بازار رمز ارز همواره بازار پر نوسان بوده است با تصویر قیمت بیت کوین در روزهای گذشته سرمایه گذاران بسیاری بازارهای دیگر را برای کسب سود بیشتر انتخاب کردند. ترس جا ماندن از قافله می تواند سرمایه گذاران بسیاری را به بازارهای دیگر بکشاند. واقعیت اینجاست که بیت کوین همچنان شناخته شده ترین و قابل اعتمادترین رمز ارز در بازار است. بنابراین اگر به فکر سرمایه گذاری در بازار رمز ارز هستید بهتر است صبور باشید. تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال برتر را دنبال کنید. روزهای خوشی در انتظار بیت کوین است. نی بیشترین سود را از این بازار دریافت می کنند که با رویکرد طولانی مدت به سرمایه گذاری خود نگاه کنند. اگر آماده سرمایه گذاری در این ارتباط هستید با ما در رمز از مارکت در تماس باشید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-2-1-btc-eth-xrp-dot-ada-link-ltc-bch-bnb-xlm

Leave A Reply

Your email address will not be published.