رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

استخراج بیت کوین با گوشی و بهترین اپ های آن

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

۹۱%
عالی
  • به این مطلب امتیاز دهید

استخراج بیت کوین با گوشی شایعه نیست. رمز ارزها با هدف حذف قدرت مرکزی به وجود آمدند. کاربران تنها کسانی هستند که می توانند این ارزها را تولید کنند. با توجه به رشد بی سابقه بازار بیت کوین توجه افراد بیشتری به این بازار جذب شده است. آنها می خواهند استخراج بیت کوین را تجربه کنند. اما خرید تجهیزات گرانقیمت ماینینگ از عهده هر کسی بر نمی آید. 

در اولین گام دانش لازم در مورد ارزهای دیجیتال و حدالقل بلاک چین میتونه کمک زیاد بهتون بکنه.

این جاست که استخراج بیت کوین با گوشی های تلفن همراه مطرح می شود. بسیاری از افراد زمان زیادی را صرف جستجوی راه هایی برای استخراج بیت کوین کرده اند. در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که استخراج بیت کوین با گوشی تلفن همراه امکان پذیر است. اما سعی کنید بیش از اندازه امیدوار نشوید. معایب متفاوتی دارد که می تواند شما را از ادامه کار منصرف کند. به هر حال تصمیم با شماست تا انتهای مقاله در کنار ما باشید و با در نظر گرفتن روش های متفاوت استخراج بیت کوین با تلفن های هوشمند برای ورود به این حوزه تصمیم گیری کنید. 

استخراج بیت کوین با گوشی های هوشمند

آیا استخراج بیت کوین با گوشی های هوشمند امکان پذیر است؟

جواب کلی بله است ولی مرقوم به صرفه نیست.

استخراج بیت کوین با گوشی های تلفن همراه امکان پذیر است دلایل بسیار زیادی وجود دارد که می تواند هر کسی را از اقدام به این کار منصرف کند. واقعیت این است که سرعت استخراج رمز ارز با گوشی های تلفن همراه به حدود سرعت استخراج سخت افزار های ماینینگ نزدیک نمی شود. در واقع ممکن است سود چندانی از استخراج رمز از با گوشی تلفن همراه نصیبتان نشود. 

شاید با خودتان فکر کنید که آخرین مدل گوشی آیفون و اندروید که در دست دارید از پردازنده های بسیار قدرتمندی برخوردار است و باید بتواند از عهده استخراج رمز ارز بر بیاید! اما مسئله قدرت گوشی های تلفن همراه شما نیست. مسئله اینجاست که ابزاری که ماینرهای ی بازار برای استخراج رمز ارز استفاده می کنند بسیار قدرتمندتر از گوشی های تلفن همراه شماست. بنابراین شانس آنها برای استخراج رمز ارز نیز به مراتب بالاتر است.

اگر به فکر استخراج بیت کوین با تلفن های هوشمند افتاده اید به احتمال زیاد می دانید که ماینر ها برای به دست آوردن پاداش استخراج باید تراکنش های متعددی را تایید کنند و در این راه مسائل پیچیده ریاضی را حل کنند. حل کردن این مسائل به پردازنده های بسیار قدرتمند نیاز دارد.

نرم افزار های استخراج با موبایل:

ECOS

NiceHash که نرم افزار مربوط به اندروید هم دارد.

لیست کامل تر را اینجا میتوانید ببنید.

 صنعت استخراج

تمام این موارد در کنار یکدیگرنشان می دهد که استخراج بیت کوین به تنهایی به یک صنعت تمام عیار تبدیل شده است. توسعه دهندگان بسیار زیادی نرم افزار های فوق العاده قدرتمند برای استخراج بیت کوین طراحی و تولید کردند. استخر های استخراج به وجود آمدند. همه این تلاش ها نشان دهنده سرمایه بسیار عظیمی است که در این صنعت به کار گرفته شده است. سرمایه گذارانی که در استخرهای استخراج فعالیت می کنند توان محاسباتی کامپیوتر های خود را با دیگر کاربران به اشتراک گذاشتند و به این ترتیب امیدوار هستند که شانس خود برای استخراج بیت کوین یا رمز های دیگر را افزایش دهند. 

ماینینگ با گوشی

ماینینگ با گوشی در واقع همان استخراج با گوشی ایست یعنی به صورت ساده شما نرم افزار یا اپلکشینی روی گوشی خود نصب کنید که این اپلیکیشن با استفاده از قدرت پردازنده یا همان CPU و رم یا همان حافظه موبایل شما اقدام به استخراج ارز دیجیتال کند.

بازی های که بیت کوین رایگان میدهند

بازی‌های زیادی برای دریافت بیت کوین به‌صورت رایگان هستند در واقع شما با بازی کردن میتوانید بیت کوین بدست آورید که البته متوجه باشید مقدار آن ممکن بسیار کم باشد ، که از جمله آنها می‌توان به Gamefaucet و RollerCoin و همچنین SaruTobi و Tiki Tumble اشاره کرد. همچنان میتوان به بازی های دیگری اشاره کرد که آنها به شما توکن هایی میدهند که شما میتوانید آن را به دلار تتر و یا حتی به بیت کوین تبدیل کنید در ضمن میتوانید با دیدگاه سرمایه گذاری اقدام به نگهداری آن در والت اتریوم نمایید.

اگر دوست دارین در مورد مقاله بازی کسب درآمد در ژاپن را مطالعه فرمایید.

استخراج بیت کوین با گوشی تلفن همراه چندان با استخراج بیت کوین با دستگاههای پیشرفته متفاوت نیست. مسئله قدرت آن هاست. هیچ کس نمی تواند به شما بگوید که هرگز نمی توانید با گوشی تلفن همراه خود به یک استخر استخراج بپیوندید و امیدوار باشیم که سهمی از پاداش را به خود اختصاص دهید. مشارکت خود در پاداش استخر سهیم خواهید بود؛ مسئله اینجاست که همه گوشی تلفن همراه شما بسیار ناچیز است. 

گوشی های هوشمند برای استخراج

 کدام گوشی های هوشمند برای استخراج بیت کوین مناسب هستند؟

اگر تصمیم خود را برای استخراج بیت کوین با گوشی گرفته اید باید بدانید که بهتر است دست از سر بیت کوین بردارید. استخراج بیت کوین بازار بسیار پرفشار و دشواری است. ماشین هایی که در این بخش حضور دارند به تکنولوژی های بسیار پیشرفته دست پیدا کردند که گوشی های تلفن همراه شما را از دور رقابت خارج خواهد کرد. بنابراین بهتر است بازارهای کوچک را برای استخراج بیت کوین با گوشی تلفن همراه انتخاب کنید . 

در حال حاضر اپلیکیشن های استخراج بیت کوین تنها برای گوشی های هوشمند سری اندروید طراحی شده اند. این سیستم عامل تنها سیستم عاملی که امکان استخراج رمز ارز را به شما خواهد داد. البته هیچ کدام از اپلیکیشن های استخراج را در گوگل پلی استور یا اپل استور پیدا نمی کنید. گوگل به دلیل آسیب هایی که به دنبال استفاده از اپلیکیشن های استخراج به دستگاه های تلفن همراه وارد می شود استفاده از این دستگاه ها را ممنوع کرده است. اپلیکیشن های استخراج منجر به داغ شدن گوشی تلفن آسیب رسیدن به باتری و کاهش عملکرد گوشی همراه می شود. 

آموزش ۱۸+۴ روش برای بدست آوردن بیت کوین رایگان را حتما مطالعه کنید چرا که استخراج بیت کوین با گوشی فقط یکی از راه های کسب بیت کوین مجانی ایست.

استخراج بیت کوین با گوشی آیفون

 آیفون ۱۱ سال ۲۰۱۸ استفاده از اپلیکیشن های استخراج را ممنوع کرد.امروزه شرکت آیفون با انتشار یک فایل راهنما به روشنی توسعه دهندگان را از این جاده اپلیکیشن های استخراج برای این سری از گوشی ها منع کرده است. این شرکت در این راستا بیانیه ای را نیز منتشر کرده است که مضمون آن بدین شرح است:

برای طراحی گوشی خود از طراحی  ۲.۴.۲ استفاده کنید. به این ترتیب اپلیکیشن هایی که برای استفاده در گوشی های سری آیفون طراحی کرده اید آسیبی به باتری و یا خود دستگاه وارد نمی کند. اپلیکیشن هایی که برای این سری از گوشی ها طراحی می شوند نباید بیش از اندازه باتری گوشی را مصرف کند. چرا که این امر منجر به داغ شدن گوشی و یا آسیب رسیدن به قطعات داخلی می شود. اپلیکیشن ها نباید در پس زمینه و زمانی که گوشی استفاده نمی شود به فعالیت خود ادامه دهند. این امر شامل استخراج رمز ارز در پس زمینه گوشی تلفن همراه نیز می شود.

همانطور که مشاهده می کنید استخراج بیت کوین یا دیگر رمز ارزها گوشی تلفن همراه فشار بسیار زیادی به گوش شما وارد می کند. اما اگر با وجود تمام آسیب های احتمالی که ممکن است به گوشی تلفن همراه شما برسد همچنان برای استخراج بیت کوین با گوشی هوشمند خود مصمم هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید. 

استخراج بیت کوین با تلگرام

استخراج بیت کوین با تلگرام

اخبار ضد و نقیضی مبنی بر استخراج بیت کوین با تلگرام نیز به گوش می رسد. واقعیت این است که تا کنون هیچ کس از این طریق رمز ارزی را استخراج نکرده است. بهتر از اندکی واقع بین باشید برای بدست آوردن بیت کوین یا دیگر رمز ارزهای موجود در بازار تنها دو راه پیش رو دارید یا باید آنها را خریداری کنید یا باید زحمت استخراج آنها را به جان بخرید. ربات های تلگرامی که برای استخراج بیت کوین دیگر رمز ارزها ایجاد شده اند در رقابت با ماینر های بازار بیت کوین برای استخراج ندارد. به یاد داشته باشید که استخراج بیت کوین با تلگرام، باج افزار ها یا از طریق مجموعه گیری شایعاتی است که در بازار رمز ارز است شنیده می شود. 

 چنین شایعاتی غالباً توجه افرادی را به خود جلب می کند که به دنبال آن هستند که یک شبه ره صد ساله را طی کند. بازار بیت کوین در سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته است. این مسئله باعث شده است که افراد بسیاری تصور کنند می شود در مدت زمان کوتاهی به سود بسیار بالایی در این بازار دست پیدا کرد. اما واقعیت این است که هرگز نمی توانید با استفاده از چند ربات یا راه های پیش پا افتاده این ارز را در در اختیار داشته باشید. 

اپلیکیشن های استخراج بیت کوین با گوشی

افزایش استقبال مردم از استخراج بیت کوین اپلیکیشن هایی برای این منظور وارد بازار شد. به یاد داشته باشید که با توجه به رقابت بسیار بالایی که در حوزه استخراج بیت کوین وجود دارد استخراج بیت کوین با گوشی عملاً سودی برای شما نخواهد داشت. اگر تصمیم دارید که با گوشی استخراج کنید بهتر است به سراغ رمز ارزهای کوچک تر بروید، به این ترتیب شانس بیشتری برای استخراج خواهید داشت.برای این کار می توانید از یکی از این اپلیکیشن ها استفاده کنید. 

اپلیکیشن های استخراج بیت کوین گوشی

MinerGate Mibile Miner سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین

 اپلیکیشن در کنار استخراج بیت کوین به شما اجازه می دهد رمزهای دیگری را نیز استخراج کنید. این اپلیکیشن یکی از معروف ترین اپلیکیشن های استخراج بیت کوین با گوشی تلفن همراه است رابط کاربری ساده به شما اجازه می دهد که رمز های متفاوتی از نوین مونرو، بیت کوین، دش کوین و تعداد دیگری از رمز ارزها را استخراج کنید.

برای شروع باید یک حساب کاربری در این اپلیکیشن ایجاد کنید.اپلیکیشن به شما اجازه می دهد که میزان استفاده پردازنده گوشی برای استخراج رمز ارز را تعیین کنید به این ترتیب می توانید از کاهش باتری گوشی و مصرف بیش از اندازه اینترنت جلوگیری کنید. از این گذشته می توانید در هنگام استخراج سرعت های کم متوسط و زیاد را برای استخراج انتخاب کنید. سرعت بیشتر، انرژی بیشتری را از گوشی شما طلب می کند. پس از نصب اپلیکیشن و ایجاد حساب کاربری می توانید استخراج را آغاز کنید. میزان درآمد شما در ارتباط مستقیم با قدرت پردازش گوشی تلفن همراه شما قرار دارد. استخراج برخی از رمز ارزها با استفاده از گوشی تلفن همراه بسیار ساده تر از دیگر رمز ارز هاست. به عنوان مثال با استفاده از یک cpu ساده می توانید موضوع را به راحتی استخراج کنید. استخراج بیت کوین به این سادگی ها نیست.

Crypto Miner

شاید این اپلیکیشن به اندازه اپلیکیشن قبلی پر زرق و برق نباشد و برای شما خوشایند به نظر نرسد.  اما این اپلیکیشن نیز به شما اجازه می دهد که تعدادی از رمز ارزها را استخراج کنید. روش کار بسیار ساده است پس از نصب و راه اندازی باید شیوه استخراج خود را انتخاب کنید. تعیین کنید که چند لحظه می خواهید از انرژی گوشی تلفن همراه خود برای استخراج استفاده کنید. در اپلیکیشن می توانید استخراج رمز ارز در پس زمینه گوشی را نیز کنترل کنید. این اپلیکیشن حتی ایجاد عرضه های جدید را به شما اطلاع می دهد.

NeoNeonMiner

این اپلیکیشن شباهت زیادی به اپلیکیشن قبلی دارد. با استفاده از این اپلیکیشن نیز می توانید تعداد بسیار زیادی از رمز ارزها را استخراج کنید. ظاهر اپلیکیشن چندان زیبا نیست و آگهی های تبلیغاتی تا حدی آزار دهنده است. اما این اپلیکیشن اطلاعات خوبی را درباره استخراج در اختیار شما می گذارد. در این اپلیکیشن می توانید میزان انرژی مصرفی گوشی تلفن همراه برای استخراج بیت کوین را انتخاب کنید.

AA Miner

اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که به دور از هرگونه تشریفاتی تنها به استخراج رمز ارز بپردازد این گزینه برای شما مناسب است. در این اپلیکیشن می توانید بیش از ۵۰ رمز ارز از جمله بیت کوین را استخراج کنید. خوشبختانه در این اپلیکیشن نیز میتوانید توان مصرفی گوشی تلفن همراه برای استخراج را تعیین کنید. در مورد استخراج در پس زمینه گوشی نیز انتخاب با شماست. تا می توانید اجازه دهید که تنها زمانی که گوشی در حال شارژ است پروسه استخراج آغاز شود.

 روش استخراج با گوشی تلفن همراه بسیار ساده است شما اپلیکیشن را راه اندازی می کنید و اپلیکیشن در پس زمینه به فعالیت خود ادامه می دهد. اما این کار به شدت گوشی تلفن همراه شما آسیب می رساند.در واقع ممکن است تصور کنید که به سادگی با استخراج بیت کوین در گوشی تلفن همراه خود درآمدزایی کرده اید. اما این کار ضررهای بسیار زیادی را برای شما به دنبال دارد. به احتمال زیاد این کار به قیمت نابودی گوشی چند میلیون تومانی شما تمام خواهد شد. در ادامه با برخی از مزایا و معایب این روش استخراج بیشتر آشنا می شوید.

مزایای استخراج بیت کوین با گوشی

مزایای استخراج بیت کوین با گوشی

 با در نظر گرفتن تمام مواردی که تاکنون درباره استخراج بیت کوین با تلفن های هوشمند گفته شده است پیدا کردن مزایا برای این شیوه اندکی دشوار است. در ادامه با برخی از مزایای این شیوه از استخراج آشنا می شوید:

  • استخراج ساده در کنار استفاده از گوشی تلفن همراه؛
  • سادگی اپلیکیشن ها؛
  • اشغال فضای اندک از حافظه؛
  • بی نیاز به سرمایه اولیه؛
  • بی نیازی به کارت های گرافیک.

معایب استخراج بیت کوین با گوشی

احتمالا تعجب نمی کنید اگر به شما بگویم که استخراج بیت کوین با گوشی با در نظر گرفتن هزینه ای که برای خرید گوشی پرداخت این و قدرت پردازش این دستگاه ها، معایب بسیار زیادی دارد. در ادامه با برخی از این معایب آشنا می شوید:

  • با توجه به قدرت پردازش بسیار پایین گوشی های تلفن همراه، سود حاصل از استخراج بسیار ناچیز است.
  • صنعت استخراج با حضور ماینرهای قدرتمند هر روز پیچیده تر و دشوارتر می شود.
  • پردازنده گوشی های موبایل برای تولید سریع بلاک ها کفایت نمی کند.
  • برای خرید اپلیکیشن های کارآمد و اصولی باید هزینه بسیار بالایی را بپردازید.
  • گوشی تلفن همراه در معرض خطر Malware ها قرار می گیرد.
  • عمر باتری کوتاه می شود.
  • استفاده بیش از اندازه از گوشی منجر به داغ شدن آن می شود.
  • عملکرد گوشی با اختلال روبرو خواهد شد و نیاز به ریبوت خواهید داشت.
  • عمر دستگاه به شدت کاهش پیدا می کند.
  • کارایی دستگاه نیز به شدت کاهش پیدا می کند. چرا که زمانی که برنامه های استخراج در پس زمینه گوشی به اجرا گذاشته می شوند، امکان دریافت یا برقراری تماس تلفنی را نخواهید داشت.
معایب استخراج بیت کوین با گوشی

دیگر معایب استفاده از گوشی برای استخراج رمزارز

معایب استخراج گوشی تلفن همراه به همین جا ختم نمی شود. بسیاری از اپلیکیشن هایی که برای استخراج بیت کوین روی گوشی تلفن همراه خود نصب می کنید حاوی ویروس هایی هستند که گوشی شما را از بین می برند. در برخی از موارد نیز این ویروس ها برای استخراج اطلاعات کیف پول های بیت کوین شما به کار برده می شود . شاید بسیاری از این اپلیکیشن ها را در گوگل پلی استور یا اپل استور پیدا کنید. اما این بدان معنا نیست که این اپلیکیشن ها برای گوشی تلفن همراه شما مضر نیستند. بسیاری از این اپلیکیشن ها به گونه ای طراحی شده اند که از فیلترهای بازارهایی نظیر گوگل پلی استور و اپل استور عبور می کنند و خود را به عنوان یک اپلیکیشن ایمیل جا می زنند.

اتریوم مقاله ای جذاب و کامل که خواندش را حتما بهتون پیشنهاد میکنم

اتریوم

بنابراین اگر فکر می کنید افزایش سرعت استخراج بیت کوین با گوشی یک شایعه نیست و می تواند شما را به سود بسیار بالایی برساند، باید بگویم که سخت در اشتباه هستید. گوشی های تلفن همراه ابزارهای بسیار ناتوانی در صنعت استخراج به شمار می روند. در بهترین حالت سودی که از این طریق آینده شما می شود از خسارتی که به گوشیتان وارد شده است به مراتب کمتر است. استخراج بیت کوین با کامپیوتر نیز حاصل چندانی در بر ندارد. چرا که این کار به قدرت محاسباتی بسیار زیادی نیاز دارد که در کامپیوتر های معمولی یافت نمی شود. 

استخر استخراج بیت کوین با گوشی

 برخی از اپلیکیشن های استخراج رمز ارز به شما پیشنهاد می دهند که برای استخراج به استخرها بپیوندید. این استخرها کارمزدهای ناچیزی را برای مشارکت شما در نظر می گیرند. استخر های متفاوتی برای این منظور طراحی شده اند. با توجه به کارمزد های تعیین شده بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. برخی از استخر های استخراج رمز ارز با گوشی تلفن همراه عبارت هستند از:

  • Slush Pool؛
  • AntPool؛
  • BTC.com؛
  • Kano CKPool؛
  • F2Pool.

 با مشارکت در این استخرها و در صورت استخراج موفقیت آمیز رمز ارز سهم مشخصی از پاداش به شما اختصاص داده می شود. 

استخراج بیت کوین با گوشی

 استخراج بیت کوین با گوشی تلفن همراه؛ واقعیت یا شایعه

 اکنون پس از مطالعه این مقاله به خوبی می دانید که استخراج بیت کوین با گوشی تلفن همراه یک دروغ نیست. استخراج بیت کوین به پردازنده های کامپیوتری نیاز دارد. گوشی های هوشمند امروزی مجهز به پردازنده های قدرتمند هستند. به همین دلیل اگر کسی به شما بگوید که استخراج بیت کوین با گوشی تلفن همراه نیز امکان پذیر است، شاید چندان این حرف چندان هم غیر منطقی به نظر نرسد.

 مسئله اصلی اینجاست که استخراج بیت کوین تنها به پردازنده های کامپیوتری نیاز ندارد. برای استخراج بیت کوین باید پردازنده های بسیار قدرتمندی را در اختیار داشته باشد که قادر به حل مسائل پیچیده بیت کوین باشند.با توجه به سخت افزارهای قدرتمندی که از سوی ماینرهای صنعت استخراج بیت کوین به کار گرفته می شود گوشی های تلفن همراه هیچ شانسی برای استخراج بیت کوین دیگر رمز ارزها نخواهند داشت. در بهترین حالت اگر گوشی تلفن همراه شما قربانی این دیده نشود، قادر خواهید بود رمز ارز های کوچکی را آن هم در مقدار بسیار کم استخراج کنید. فراموش نکنید گوگل پلی استور و اپل استور استفاده از چنین اپلیکیشن هایی را برای گوشی های تلفن همراه منع کردند. آنها دلیل بسیار خوبی برای این کار دارند.

استخراج با گوشی تلفن همراه می تواند به نابودی تلفن همراه شما ختم شود.

دروااقع حتی اگر بتوانید اندکی رمز ارزهای پیش پا افتاده را نیز استخراج کنید، باید هزینه بیشتری را برای خرید یک گوشی تلفن همراه صرف کنید. اگر می خواهید در بازار رمز ارز سرمایه گذاری کنید به دنبال روش منطقی تری باشید. خرید بیت کوین یا استفاده از استخر استخراج گزینه بهتری برای مشارکت در دنیای رمزارز است.

با توجه به مطالعه این مطلب به نظر میاد مقاله بیت کوین رایگان هم برای شما جذاب باشد در ضمن اگر دوست دارین اطلاعات کامل تری در مورد مایینیگ بیت کوین و تجهیزات حرفه ای مربوطه میتوانید در مطلب استخراج بیت کوین با ماینر کسب کنید

لطفا تجربیات و سئوالات خودتان را با ما در میان گذارید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.