رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

Auctus چیست؟ اهداف و وجه تمایز آن با رمزارزهای دیگر در چیست؟

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

در این مقاله سعی داریم به پاسخ این سوال که Auctus چیست بپردازیم و با توکن آن به نام (AUCTUS) بیشتر آشنا ‌شویم. آکتوس (Auctus) یکی از توکن‌های بر پایه اتریوم است. این نوع توکن‌ها در حال حاضر بخش بزرگی از تمام بلاکچین‌های معرفی شده را تشکیل می‌دهند و علت آن توانایی و قابلیت‌های بلاکچین اتریوم و پشتیبانی قوی این سیستم از رمزارزهای دیگر است. اتریوم درواقع توکن نسل دوم است و بسیاری از امکانات و قابلیت‌های آن بر روی بلاکچین‌های دیگر وجود ندارد.

Auctus در حال حاضر ۳۱ میلیون سکه در حال گردش در بازار دارد، مجموع کلی توکن‌های تولید شده آن تا به امروز ۶۵ میلیون است و تعداد نهایی سکه‌های آن هنوز اعلام نشده است. در حال حاضر این توکن در رتبه ۸۵۶ قرار دارد.

Auctus چیست

 

اهداف پروژه Auctus چیست؟ و چه ویژگی‌هایی دارد؟

Auctus یک پروتکل برای گزینه‌های غیرمتمرکز است. کاربران می‌توانند بدون نیاز و یا اتکا به شخص ثالث، تماس بگیرند و گزینه های مختلفی را برای بازارهای مختلف، با قیمت‌های مختلف اعمال کرده و گزینه های تجاری را بصورت غیرمتمرکز قرار دهند. برای اطمینان از امنیت بالا، قراردادهای هوشمند پروتکل Auctus توسط Open Zeppelin ممیزی شد و تحت آزمایشات دقیق داخلی قرار گرفتند.

این رمزارز همچنین در حال حاضر گزینه‌هایی از استراتژی DEX، AMM، OTC و گزینه‌های خودکار استراتژی‌های Open Vault را ارائه می دهد. لازم به ذکر است بدانید پروژه‌هایی مانند IDEX، BITFINEX، Balancer، Uniswap و چند صرافی و پلتفرم‌های معتبر دیگر نیز از این پروژه پشتیبانی می‌کنند. مطالب مرتبط را بخوانید.

Auctus چیست

ویژگی‌های سکه Auctus چیست؟

از جمله ویژگی‌های این رمزارز این است که در هر زمان تا قبل از انقضای قرارداد، دارندگان می‌توانند گزینه های خود را به صلاح‌دید خود اعمال کنند. پیش از شروع قرارداد هر کدام از طرفین می‌توانند گزینه‌ها را برای یکپارچه سازی بیشتر با سیستم‌های غیر متمرکز، قابل انتقال و یا قابل انعطاف کنند. توکن‌های AUCTUS در هر مجموعه گزینه از طریق قراردادهای ACOT Token ادغام می‌شود، که سازگار با ERC20 است، گزینه‌ها را قابل انتقال، قابل حمل و آماده می‌کند. و برای ادغام های بیشتر غیر متمرکز خود را آماده می کند. بیشتر بدانید.

حرف آخر

با وجود اینکه این رمزارز به تازگی وارد بازار شده است، و بسیاری از نیازهای اقتصادهای خرد و کلان امروز را در نظر گرفته است، این رمزارز نیز مانند اکثر رمزارزهای بر پایه اتریوم موفقیت اصلی خود را بر پایه نسل آینده این رمزارز یعنی اتریوم ۲.۰ پایه گذاری کرده است. هرچند در صورت موفقیت نسل بعدی اتریوم، این سکه از رشد خوبی برخوردار خواهد شد.

Leave A Reply

Your email address will not be published.