رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

خرید بیت کوین بدون احراز هویت

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

محتوا نمایش

این روزها اگر برای خرید و فروش بیت کوین به یکی از صرافی های معتبر داخلی و خارجی مراجعه کرده باشید، متوجه شده اید که خرید بیت کوین بدون احراز هویت امکان پذیر نیست.

 بیت کوین در طول عمر ۱۱ ساله خود با کاربران متفاوتی دست و پنجه نرم کرده است. سعی کردند که از بیت کوین برای پولشویی یا فعالیت های غیرقانونی استفاده کنند. مسئله نگرانی صرافی های معتبر شده است. آنها نمی خواهند اعتبار خود را به خطر بیاندازند. 

 به همین دلیل صرافیهای بزرگ برای افزایش امنیت از احراز هویت استفاده می کنند. در این مقاله با ما همراه باشیم می خواهیم به اهمیت احراز هویت برای خرید ارز دیجیتال بپردازیم. در ادامه راه هایی برای خرید بیت کوین بدون احراز هویت را به شما معرفی می کنیم. انتخاب با شماست. خرید بیت کوین بدون احراز هویت شما را به دردسر می اندازد اما این ریش و این قیچی.

 احراز هویت

 منظور از احراز هویت چیست؟

 احراز هویت یا KYC پروسه ای است که برای تایید هویت کاربر در نظر گرفته می شود. همانطور که گفته شد صرافی ها برای افزایش امنیت خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمز ارزها این پروسه را به پروسه خرید اضافه کردند. پیش از آن که بیت کوین را خریداری کند باید اطلاعات کاملی در مورد خود در اختیار سایت یا صرافی مورد نظر قرار دهد. این اطلاعات شامل نام کامل و، آدرس محل سکونت و شماره تماس است. 

 البته هر صرافی برای تایید هویت فرد اطلاعات متفاوتی را دریافت می کند.

 برخی از صرافی ها از شما می خواهند که در حالی که مدارک شناسایی خود را در دست دارید یک تصویر سفید بیندازید و آن را در سایت بارگذاری کنید. در برخی از صرافی ها از شما خواسته می شود که تصاویر مدارک شناسایی خود را نیز در سایت بارگذاری کنید. 

 سیستم Know Your Customer که به اختصاربا نام KYC نیز شناخته می شود، برای تعیین هویت کاربران یک سایت یا سامانه به کار گرفته می شود. سایت ها، صرافی ها یا بازارهای مالی در سراسر جهان برای تعیین هویت کاربران از این روش استفاده می کنند. به این ترتیب در صورتی تخلفی از سوی کاربران سایت روی دهد امکان پیگیری و تعقیب آنها وجود دارد.

افرادی که به قول معروف ریگی به کفش دارند از خرید بیت کوین با احراز هویت فرار می کنند. حتی اگر موفق شوند که در این صرافی ها ثبت نام کنند نیز با محدودیتی برای خرید بیت کوین مواجه می شوند. صرافی های معتبر داخلی و خارجی برای اطمینان از امنیت شبکه سقفی را برای خرید بیت کوین در نظر گرفته اند. 

 درک بهتر اهمیت احراز هویت برای خرید بیت کوین 

 احراز هویت برای سلامت بازار بیت کوین ضروری به نظر می رسد. بیت کوین هنوز دارایی جوانی است و از بازار پر نوسانی برخوردار است. قوانین زیادی در خصوص استفاده از این ارز اعمال نشده است. درواقع قوانین مربوط به رمزارز از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. به این ترتیب کلاهبرداران و کسانی که از مرتکب فرار مالیاتی شده اند به شدت از این بازار استقبال می کنند. آنها به دنبال راهی برای فرار و پنهان کردن دارایی های خود هستند. متاسفانه بیت کوین چنین شرایطی را برای این افراد فراهم کرده است. 

در ادامه به اهمیت احراز هویت برای خرید بیت کوین پی می برید:

کاهش جرایم قانونی 

 ناشناس بودن کاربران در بیت کوین یک ویژگی منحصر به فرد است که از بدون مرکزیت بودن این شبکه نشات می گیرد. این ویژگی دلیل اصلی محبوبیت و ارزشمند شدن این ارز است. اما همین ویژگی، پای کلاهبردارها را به این بازار باز کرده است. اگر این وضعیت ادامه داشته باشد ، به تدریج تمام دولت های جهان خرید و فروش بیت کوین را غیرقانونی اعلام می کنند و تمام تلاش های ساتوشی ناکاماتو بر باد می رود. بنابراین احراز هویت تلاشی بوده است در راستای دوام شبکه بیت کوین. به این ترتیب کاربران قانونمند از این شبکه استفاده می کنند و به ادامه بقای شبکه کمک می کنند. 

پولشویی با بیت کوین

 کاهش پولشویی 

 ماهیت بدون مرکزیت بیت کوین سبب شده است که این ارز به دارایی بسیار خوبی برای پول شیویی تبدیل شود. کاربرانی که نمی خواهند فهرست دارایی های خود را اعلام کنند از این ارز استفاده کرده اند. اما به تدریج اداره مالیات راهکاری را برای شناسایی این افراد طراحی کرد. کاربران تنها با احراز هویت قادر به خرید بیت کوین هستند. در ادامه نیز صرافی ها تمام اطلاعات مربوط به کاربران را در اختیار اداره مالیات می گذارند. به این ترتیب هیچ کس نمی تواند با استفاده از بیت کوین پولشویی کند. کاربران ایرانی نباید نگران مالیات بر بیت کوین باشند. چرا که هنوز چنین قانونی در ایران ثبت نشده است. 

زیر سوال رفتن ماهیت بیت کوین 

 شاید این سوال برای شما نیز مطرح شود که احزار هویت با ایده اولیه از ایجاد بیت کوین در تناقض است. ساتوشی ناکاماتو سامانه ای را ایجاد کرد که به کاربران اجازه می داد بدون شناخت یکدیگر دارایی های خود را با یکدیگر معاوضه کنند. در این سامانه دیگر خبری از قدرت های مرکزی نبود. بنابراین شاید این تصور برای شما ایجاد شود که خرید بیت کوین با احراز هویت، اصل اولیه را زیر سوال برده است. اما باید بدانید که احزار هویت بدون مرکزیت بودن شبکه را به خطر نینداخته است. کاربران هنوز می توانند دارایی های خود را در یک کیف پول شخصی نگهداری کنند و هیچ کس نمی تواند به میزان دارایی آنها پی ببرد. 

با خرید بدون احزار هویت خود را در معرض خطر قرار می دهید

 یکی از مهمترین و خطرناک ترین شکارچیان اینترنت فیشر ها هستند. فیشر همان کلاهبردار اینترنتی است. آنها می توانند بدون هیچ رد و نشانی بیت کوین های شما را بخرند. اما خطر بزرگتر زمانی مطرح می شود که فیشر برای پرداخت پول بیت کوین لینکی را برای شما ارسال می کند. شما با وارد کردن اطلاعات خود تمام دارایی خود را از دست می دهید. در این حالت نه تنها بیت کوین های خود را از دست می دهید بلکه تمام پولی که در حساب بانکی خود داری را نیز دو دستی تقدیم فیشر می کنید. 

از طرف دیگر ممکن است برای معامله بیت کوین با کاربرانی مواجه شوید که از حساب های اجاره ای استفاده می کنند. آن ها برای اینکه از احراز هویت فرار کنند از هویت دیگران برای خرید و فروش بیت کوین استفاده می کنند. به این ترتیب مشاهده می کنید خرید بیت کوین بدون احزار هویت نه تنها دارایی شما را به خطر می اندازد، بلکه می تواند سرنوشت افرادی که بازیچه کلاهبرداری های اینترنتی می شوند را نیز به خطر می اندازید. 

 فراموش نکنید که اگر کسی دارایی خود را از راه درستی به دست آورده باشد، هرگز از احراز هویت ابایی نخواهد داشت. کسانی از احراز هویت بیم دارند که می خواهند خود را از چشم قانون مخفی نگهدارند. 

بنابراین اگر گذرتان به صرافی های آنلاینی افتاد که خرید بیت کوین بدون احزار هویت را امکان پذیر کرده اند، فریب تبلیغات آنها را نخورید. این سایت های دام هایی هستند که برای شکار کاربران بی خبر طراحی شده اند. 

اما چطور بدون احراز هویت بیت کوین بخریم؟

اگر قید دارایی های خود را زده اید و به دنبال سایت خرید ارز الکترونیکی بدون احراز هویت هستید، دیگر کاری از دست کسی بر نمی آید. این گوی و این میدان. حالا دیگر خطرات خرید بیت کوین بدون احراز هویت را می دانید. رسیده است که شما را با برخی از راه های خرید بیت کوین بدون احراز هویت آشنا کنیم.

خرید بیت کوین با پول نقد

خرید بیت کوین با پول نقد

 شاید ساده ترین راه برای خرید بیت کوین، استفاده از پول نقد باشد. زمانی که هزینه بیت کوین را به صورت نقدی پرداخت می کنید نیازی به احراز هویت وجود ندارد. برای این کار بهتر است به سراغ دوستان و آشنایان خود برویم. به کسانی که می دانید بیت کوین در اختیار دارند پیشنهاد خرید بیت کوین بدهید. مبلغی را برای خرید بیت کوین در نظر بگیرید و آن را با فروشنده در میان بگذارید.

به این ترتیب پس از توافقات اولیه می توانید بیت کوین را خریداری کنید. به یاد داشته باشید که این روش تنها در صورتی روش خوبی است که به فروشنده اعتماد داشته باشید. فراموش نکنید که بیت کوین یک شبکه بدون مرکزیت است. کسی نمی تواند حق شما را از دیگر بستاند. بنابراین از کسی بیت کوین بخرید که می دانید پس از دریافت وجه بیت کوین را به حساب شما انتقال می دهد. 

خرید بیت کوین از خودپرداز بیت کوین 

 زمانی که صحبت از خرید بیت کوین با استفاده از پول نقد به میان می آید، باید بدانید که بیت کوین یکی از دارایی است که این روزها دستگاه خودپرداز مخصوص به خود را دارد. با استفاده از این دستگاه بدون احراز هویت و با استفاده از پول نقد می توانید بیت کوین خریداری کنید. برای پیدا کردن نزدیک ترین خودپرداز به نقشه خودپردازهای جهان مراجعه کنید. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید که از تاریخ ۲۳ ژانویه یک دستگاه خودپرداز بیت کوین در تهران راه اندازی شده است. این روش در کنار خرید بیت کوین از آشنایان راه کار امنی برای خرید بیت کوین بدون احراز هویت است. 

 خرید بدون احراز هویت از صرافی آنلاین ارز دیجیتال

 برخی از صرافی های آنلاین ارز دیجیتال امکان خرید بدون احراز هویت را برای کاربران فراهم کردند. در ادامه با تعدادی از این صرافی ها آشنا می شوید. نیازی نیست که به دنبال صرافی برای خرید اتریوم بدون احراز هویت، خرید تتر یا دیگر ارزهای دیجیتال باشید. در صرافی هایی که در ادامه معرفی می شوند به تمامی این ارزها دسترسی خواهید داشت. 

Switchere

این صرافی یکی از صرافی های آنلاین امن و قابل اعتماد در جهان است. خرید رمز ارز با استفاده از این صرافی تجربه متفاوتی برای شما خواهد بود. بیت کوین های خریداری شده در این صرافی به سرعت به حساب شما انتقال داده می شود. برای پرداخت هزینه بیت کوین میتوانید از ویزا کارت یا مستر کارت استفاده کنید.کاور برای خرید بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال در این صرافی نیازی به ثبت نام یا احراز هویت ندارد. تنها اطلاعاتی که از کاربر دریافت می شود اطلاعات مربوط به کارت بانکی و ایمیل است. کاربران برای خرید به ارزش ۱۰۰ یورو نیاز به احراز هویت ندارند.

اما برای خرید های بیشتر باید اطلاعات بیشتری را در اختیار سایت قرار دهند. برای خرید بیش از ۵۰۰ یورو باید اطلاعات مربوط به شماره تماس و آدرس خود را تایید کنید. برای خرید بیش از ۵ هزار یورو رمز ارز در این سایت باید آدرس محل سکونت خود را وارد کنید. در صورتی که میزان درآمد محل درآمد خود را به اثبات برسانید، محدودیتی برای خرید رمز از نخواهید داشت.نرخ مشخصی برای تعیین کارمزد های این بازار در نظر گرفته نشده است.

پلتفرم کارمزد را به صورت منصفانه برای معاملات شما در نظر می گیرد.امنیت بالا و رابط کاربری ساده از ویژگی های جالب توجه این بازار است. شاید بزرگترین مشکلی که در این سایت با آن مواجه می شوید این باشد که تنها امکان خرید بیت کوین و دیگر رمزارزها با پول های بدون پشتوانه امکان پذیر است. امکان تبدیل رمزارز در این صرافی میسر نشده است. 

خرید بیت کوین بدن احزار هویت

LocalBitcoins

این بازار یکی از متفاوت ترین بازارهای رمز ارز در سراسر جهان است. در این بازار کاربران به صورت همتا به همتا معاملات خود را انجام می دهند. در این بازار گزینه های متفاوتی برای پرداخت هزینه پیش روی شما گذاشته می شود. کاربر می تواند هزینه خرید بیت کوین را پس از دریافت بیت کوین به صورت نقدی پرداخت کند. امکان استفاده از پی پل، وب مانی و وسترن یونین نیز وجود دارد. 

Localbitcoins یک بازار بدون مرکزیت است. در این بازارهر کاربر می تواند به سادگی و به تنهایی وارد عمل شود و قیمتی را برای فروش دارایی های خود تعیین کند. برای شروع باید به عنوان خریدار در سایت حساب باز کنید. در ادامه می توانید فروشنده مورد نظر خود را در فهرست فروشندگان بازار پیدا کنید. از آنجایی که کاربران از سراسر جهان برای خرید و فروش بیت کوین از این بازار استفاده می کنند، احتمالی این که فروشنده ای از ایران را در سایت پیدا کنید نیز وجود دارد.

به این ترتیب می توانید با پرداخت ریال بیت کوین خریداری کنید. نیازی به احراز هویت نیست. اما این بازار کاملا بدون مرکزیت است. بنابراین ممکن است برخی از فروشندگان برای فروش دارایی خود از شما بخواهند که هویت خود را تایید کنید. 

کارمزد در نظر گرفته شده برای خرید از این سایت ۱ درصد است. اگرچه فروشندگان می توانند کارمزد مرود نظر را تعیین کنند. کاربران برای انجام معاملات خود با هیچ محدودیتی در سایت روبه رو نیستند.

در این سایت می توانید بدون احراز هویت رمزارز بخرید و حتی هزینه آن را به ریال پرداخت کنید. اما باید نگران کارمزد هایی که از سوی فروشندگان تعیین می شود باشید. چرا که فروشندگان تصمیم گیرنده نهایی هستند. چرا که آنها نمی خواهند با سرقت دارایی های خود روبه رو شوند. 

Changell

این صرافی بدون نیاز به احراز هویت امکان خرید و فروش بیت کوین در صرافی را میسر می کند. تنها اطلاعاتی که باید در اختیار سایت قرار دهید، آدرس ایمیل است. در ادامه نیز ایمیلی برای شما ارسال می شود که حاوی لینک تایید ثبت نام است. به جز این مورد سایت هیچگونه اطلاعاتی را از کاربران خود دریافت نمی کند. برای اطمینان بیشتر می توانید از ابزارهای تغییر دهنده آی پی نیز استفاده کنید تا آپی خود را پنهان کنید.

 Wall of coins 

صرافی دیگری است که درست مانند localbitcoins به صورت همتا به همتا فعالیت می کند. از آنجایی که کاربران کنترل بازار را در دست دارند، روش های متفاوتی برای پرداخت در نظرگرفته شده است. سایت نقش واسطه را ایفا می کند. خریداری هزینه خرید را به حساب فروشنده واریز می کند و سایت بیت کوین های فروشنده را به حساب خریدار انتقال می دهد. 

خرید بیت کوین

معایب و مزایای خرید بیت کوین بدون احراز هویت 

پروسه احراز هویت در صرافی های آنلاین مستلزم صرف زمان است. بازار بیت کوین بازار بیت کوین بازار پر نوسانی است و دقایق از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. بنابراین شاید احراز هویت شانس شما برای خرید بیت کوین به بهترین قیمت را از بین ببرد. اما مسئله اینجاست که آیا حاضر هستید خطرات ناشی از این کار را به جان بخرید؟

 از طرفی بسیاری از کاربران علاقه ای به بارگذاری اطلاعات مربوط به هویت خود ندارند. آنها نگران هستند که با ارائئه مدارک شناسایی خود، خطر هک شدن حساب های بانکی خود را افزایش دهند. اما اگر صرافی های معتبر را برای خرید بیت کوین انتخاب کرده باشید، دیگر نیازی به نگرانی از این بابت ندارید. 

احراز هویت در رمزارز مارکت 

 در رمز از مارکت نیز برای افزایش امنیت معاملات احراز هویت انجام می شود. کاربران برای احراز هویت باید اطلاعاتی در اختیار این صرافی بگذارند. این اطلاعات عبارت هستند از نام و نام خانوادگی، شماره ملی، آدرس محل سکونت، شماره تلفن همراه و شماره تلفن ثابت. کاربر پس از تایید این اطلاعات مربوط به حساب بانکی خود را نیز در صرافی وارد می کند. 

در مرحله بعد کاربر باید یک عکس پرسنلی و تصویر کارت ملی را در سایت بارگذاری کند. در ادامه کار باید با در دست داشتن کارت ملی و برگه ای که محتوای آن در اختیار کاربر گذاشته می شود یک تصویر سلفی در سایت بارگذاری کند. در نهایت در اولین فرصت اطلاعات کاربر توسط مدیریت سایت تایید می شود.

 کلام آخر

 این روزها همه می خواهند در بازار بیت کوین و دیگر رمزارز ها سرمایه گذاری کنند. اما به یاد داشته باشید که ساده ترین راه بهترین راه نیست. خرید بیت کوین بدون احراز هویت در نگاه اول راه های ساده تری برای خرید به نظر می رسد.

اما به یاد داشته باشید افرادی که به دنبال این شیوه خرید هستند دارای خود را از راه درست به دست نیاوردند. برای اطمینان از خرید بیت کوین و افزایش امنیت دارایی های خود از صرافی های خرید کنید که بدون احراز هویت به شما اجازه خرید بیت کوین نمی دهند. 

مقالات مرتبط

همواره برای خرید بیت کوین از صرافی های معتبر استفاده کنید. به این ترتیب می توانید به سادگی و در کمترین زمان ممکن می توان را به دارایی های خود اضافه کنید. 

این روزها اگر برای خرید و فروش بیت کوین به یکی از صرافی های معتبر داخلی و خارجی مراجعه کرده باشید، متوجه شده اید که خرید بیت کوین بدون احراز هویت امکان پذیر نیست.

 بیت کوین در طول عمر ۱۱ ساله خود با کاربران متفاوتی دست و پنجه نرم کرده است. سعی کردند که از بیت کوین برای پولشویی یا فعالیت های غیرقانونی استفاده کنند. مسئله نگرانی صرافی های معتبر شده است. آنها نمی خواهند اعتبار خود را به خطر بیاندازند. 

 به همین دلیل صرافیهای بزرگ برای افزایش امنیت از احراز هویت استفاده می کنند. در این مقاله با ما همراه باشیم می خواهیم به اهمیت احراز هویت برای خرید ارز دیجیتال بپردازیم. در ادامه راه هایی برای خرید بیت کوین بدون احراز هویت را به شما معرفی می کنیم. انتخاب با شماست. خرید بیت کوین بدون احراز هویت شما را به دردسر می اندازد اما این ریش و این قیچی.

 احراز هویت

 منظور از احراز هویت چیست؟

 احراز هویت یا KYC پروسه ای است که برای تایید هویت کاربر در نظر گرفته می شود. همانطور که گفته شد صرافی ها برای افزایش امنیت خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمز ارزها این پروسه را به پروسه خرید اضافه کردند. پیش از آن که بیت کوین را خریداری کند باید اطلاعات کاملی در مورد خود در اختیار سایت یا صرافی مورد نظر قرار دهد. این اطلاعات شامل نام کامل و، آدرس محل سکونت و شماره تماس است. 

 البته هر صرافی برای تایید هویت فرد اطلاعات متفاوتی را دریافت می کند.

 برخی از صرافی ها از شما می خواهند که در حالی که مدارک شناسایی خود را در دست دارید یک تصویر سفید بیندازید و آن را در سایت بارگذاری کنید. در برخی از صرافی ها از شما خواسته می شود که تصاویر مدارک شناسایی خود را نیز در سایت بارگذاری کنید. 

 سیستم Know Your Customer که به اختصاربا نام KYC نیز شناخته می شود، برای تعیین هویت کاربران یک سایت یا سامانه به کار گرفته می شود. سایت ها، صرافی ها یا بازارهای مالی در سراسر جهان برای تعیین هویت کاربران از این روش استفاده می کنند. به این ترتیب در صورتی تخلفی از سوی کاربران سایت روی دهد امکان پیگیری و تعقیب آنها وجود دارد.

افرادی که به قول معروف ریگی به کفش دارند از خرید بیت کوین با احراز هویت فرار می کنند. حتی اگر موفق شوند که در این صرافی ها ثبت نام کنند نیز با محدودیتی برای خرید بیت کوین مواجه می شوند. صرافی های معتبر داخلی و خارجی برای اطمینان از امنیت شبکه سقفی را برای خرید بیت کوین در نظر گرفته اند. 

 درک بهتر اهمیت احراز هویت برای خرید بیت کوین 

 احراز هویت برای سلامت بازار بیت کوین ضروری به نظر می رسد. بیت کوین هنوز دارایی جوانی است و از بازار پر نوسانی برخوردار است. قوانین زیادی در خصوص استفاده از این ارز اعمال نشده است. درواقع قوانین مربوط به رمزارز از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. به این ترتیب کلاهبرداران و کسانی که از مرتکب فرار مالیاتی شده اند به شدت از این بازار استقبال می کنند. آنها به دنبال راهی برای فرار و پنهان کردن دارایی های خود هستند. متاسفانه بیت کوین چنین شرایطی را برای این افراد فراهم کرده است. 

در ادامه به اهمیت احراز هویت برای خرید بیت کوین پی می برید:

کاهش جرایم قانونی 

 ناشناس بودن کاربران در بیت کوین یک ویژگی منحصر به فرد است که از بدون مرکزیت بودن این شبکه نشات می گیرد. این ویژگی دلیل اصلی محبوبیت و ارزشمند شدن این ارز است. اما همین ویژگی، پای کلاهبردارها را به این بازار باز کرده است. اگر این وضعیت ادامه داشته باشد ، به تدریج تمام دولت های جهان خرید و فروش بیت کوین را غیرقانونی اعلام می کنند و تمام تلاش های ساتوشی ناکاماتو بر باد می رود. بنابراین احراز هویت تلاشی بوده است در راستای دوام شبکه بیت کوین. به این ترتیب کاربران قانونمند از این شبکه استفاده می کنند و به ادامه بقای شبکه کمک می کنند. 

پولشویی با بیت کوین

 کاهش پولشویی 

 ماهیت بدون مرکزیت بیت کوین سبب شده است که این ارز به دارایی بسیار خوبی برای پول شیویی تبدیل شود. کاربرانی که نمی خواهند فهرست دارایی های خود را اعلام کنند از این ارز استفاده کرده اند. اما به تدریج اداره مالیات راهکاری را برای شناسایی این افراد طراحی کرد. کاربران تنها با احراز هویت قادر به خرید بیت کوین هستند. در ادامه نیز صرافی ها تمام اطلاعات مربوط به کاربران را در اختیار اداره مالیات می گذارند. به این ترتیب هیچ کس نمی تواند با استفاده از بیت کوین پولشویی کند. کاربران ایرانی نباید نگران مالیات بر بیت کوین باشند. چرا که هنوز چنین قانونی در ایران ثبت نشده است. 

زیر سوال رفتن ماهیت بیت کوین 

 شاید این سوال برای شما نیز مطرح شود که احزار هویت با ایده اولیه از ایجاد بیت کوین در تناقض است. ساتوشی ناکاماتو سامانه ای را ایجاد کرد که به کاربران اجازه می داد بدون شناخت یکدیگر دارایی های خود را با یکدیگر معاوضه کنند. در این سامانه دیگر خبری از قدرت های مرکزی نبود. بنابراین شاید این تصور برای شما ایجاد شود که خرید بیت کوین با احراز هویت، اصل اولیه را زیر سوال برده است. اما باید بدانید که احزار هویت بدون مرکزیت بودن شبکه را به خطر نینداخته است. کاربران هنوز می توانند دارایی های خود را در یک کیف پول شخصی نگهداری کنند و هیچ کس نمی تواند به میزان دارایی آنها پی ببرد. 

با خرید بدون احزار هویت خود را در معرض خطر قرار می دهید

 یکی از مهمترین و خطرناک ترین شکارچیان اینترنت فیشر ها هستند. فیشر همان کلاهبردار اینترنتی است. آنها می توانند بدون هیچ رد و نشانی بیت کوین های شما را بخرند. اما خطر بزرگتر زمانی مطرح می شود که فیشر برای پرداخت پول بیت کوین لینکی را برای شما ارسال می کند. شما با وارد کردن اطلاعات خود تمام دارایی خود را از دست می دهید. در این حالت نه تنها بیت کوین های خود را از دست می دهید بلکه تمام پولی که در حساب بانکی خود داری را نیز دو دستی تقدیم فیشر می کنید. 

از طرف دیگر ممکن است برای معامله بیت کوین با کاربرانی مواجه شوید که از حساب های اجاره ای استفاده می کنند. آن ها برای اینکه از احراز هویت فرار کنند از هویت دیگران برای خرید و فروش بیت کوین استفاده می کنند. به این ترتیب مشاهده می کنید خرید بیت کوین بدون احزار هویت نه تنها دارایی شما را به خطر می اندازد، بلکه می تواند سرنوشت افرادی که بازیچه کلاهبرداری های اینترنتی می شوند را نیز به خطر می اندازید. 

 فراموش نکنید که اگر کسی دارایی خود را از راه درستی به دست آورده باشد، هرگز از احراز هویت ابایی نخواهد داشت. کسانی از احراز هویت بیم دارند که می خواهند خود را از چشم قانون مخفی نگهدارند. 

بنابراین اگر گذرتان به صرافی های آنلاینی افتاد که خرید بیت کوین بدون احزار هویت را امکان پذیر کرده اند، فریب تبلیغات آنها را نخورید. این سایت های دام هایی هستند که برای شکار کاربران بی خبر طراحی شده اند. 

اما چطور بدون احراز هویت بیت کوین بخریم؟

اگر قید دارایی های خود را زده اید و به دنبال سایت خرید ارز الکترونیکی بدون احراز هویت هستید، دیگر کاری از دست کسی بر نمی آید. این گوی و این میدان. حالا دیگر خطرات خرید بیت کوین بدون احراز هویت را می دانید. رسیده است که شما را با برخی از راه های خرید بیت کوین بدون احراز هویت آشنا کنیم.

خرید بیت کوین با پول نقد

خرید بیت کوین با پول نقد

 شاید ساده ترین راه برای خرید بیت کوین، استفاده از پول نقد باشد. زمانی که هزینه بیت کوین را به صورت نقدی پرداخت می کنید نیازی به احراز هویت وجود ندارد. برای این کار بهتر است به سراغ دوستان و آشنایان خود برویم. به کسانی که می دانید بیت کوین در اختیار دارند پیشنهاد خرید بیت کوین بدهید. مبلغی را برای خرید بیت کوین در نظر بگیرید و آن را با فروشنده در میان بگذارید.

به این ترتیب پس از توافقات اولیه می توانید بیت کوین را خریداری کنید. به یاد داشته باشید که این روش تنها در صورتی روش خوبی است که به فروشنده اعتماد داشته باشید. فراموش نکنید که بیت کوین یک شبکه بدون مرکزیت است. کسی نمی تواند حق شما را از دیگر بستاند. بنابراین از کسی بیت کوین بخرید که می دانید پس از دریافت وجه بیت کوین را به حساب شما انتقال می دهد. 

خرید بیت کوین از خودپرداز بیت کوین 

 زمانی که صحبت از خرید بیت کوین با استفاده از پول نقد به میان می آید، باید بدانید که بیت کوین یکی از دارایی است که این روزها دستگاه خودپرداز مخصوص به خود را دارد. با استفاده از این دستگاه بدون احراز هویت و با استفاده از پول نقد می توانید بیت کوین خریداری کنید. برای پیدا کردن نزدیک ترین خودپرداز به نقشه خودپردازهای جهان مراجعه کنید. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید که از تاریخ ۲۳ ژانویه یک دستگاه خودپرداز بیت کوین در تهران راه اندازی شده است. این روش در کنار خرید بیت کوین از آشنایان راه کار امنی برای خرید بیت کوین بدون احراز هویت است. 

 خرید بدون احراز هویت از صرافی آنلاین ارز دیجیتال

 برخی از صرافی های آنلاین ارز دیجیتال امکان خرید بدون احراز هویت را برای کاربران فراهم کردند. در ادامه با تعدادی از این صرافی ها آشنا می شوید. نیازی نیست که به دنبال صرافی برای خرید اتریوم بدون احراز هویت، خرید تتر یا دیگر ارزهای دیجیتال باشید. در صرافی هایی که در ادامه معرفی می شوند به تمامی این ارزها دسترسی خواهید داشت. 

Switchere

این صرافی یکی از صرافی های آنلاین امن و قابل اعتماد در جهان است. خرید رمز ارز با استفاده از این صرافی تجربه متفاوتی برای شما خواهد بود. بیت کوین های خریداری شده در این صرافی به سرعت به حساب شما انتقال داده می شود. برای پرداخت هزینه بیت کوین میتوانید از ویزا کارت یا مستر کارت استفاده کنید.کاور برای خرید بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال در این صرافی نیازی به ثبت نام یا احراز هویت ندارد. تنها اطلاعاتی که از کاربر دریافت می شود اطلاعات مربوط به کارت بانکی و ایمیل است. کاربران برای خرید به ارزش ۱۰۰ یورو نیاز به احراز هویت ندارند.

اما برای خرید های بیشتر باید اطلاعات بیشتری را در اختیار سایت قرار دهند. برای خرید بیش از ۵۰۰ یورو باید اطلاعات مربوط به شماره تماس و آدرس خود را تایید کنید. برای خرید بیش از ۵ هزار یورو رمز ارز در این سایت باید آدرس محل سکونت خود را وارد کنید. در صورتی که میزان درآمد محل درآمد خود را به اثبات برسانید، محدودیتی برای خرید رمز از نخواهید داشت.نرخ مشخصی برای تعیین کارمزد های این بازار در نظر گرفته نشده است.

پلتفرم کارمزد را به صورت منصفانه برای معاملات شما در نظر می گیرد.امنیت بالا و رابط کاربری ساده از ویژگی های جالب توجه این بازار است. شاید بزرگترین مشکلی که در این سایت با آن مواجه می شوید این باشد که تنها امکان خرید بیت کوین و دیگر رمزارزها با پول های بدون پشتوانه امکان پذیر است. امکان تبدیل رمزارز در این صرافی میسر نشده است. 

خرید بیت کوین بدن احزار هویت

LocalBitcoins

این بازار یکی از متفاوت ترین بازارهای رمز ارز در سراسر جهان است. در این بازار کاربران به صورت همتا به همتا معاملات خود را انجام می دهند. در این بازار گزینه های متفاوتی برای پرداخت هزینه پیش روی شما گذاشته می شود. کاربر می تواند هزینه خرید بیت کوین را پس از دریافت بیت کوین به صورت نقدی پرداخت کند. امکان استفاده از پی پل، وب مانی و وسترن یونین نیز وجود دارد. 

Localbitcoins یک بازار بدون مرکزیت است. در این بازارهر کاربر می تواند به سادگی و به تنهایی وارد عمل شود و قیمتی را برای فروش دارایی های خود تعیین کند. برای شروع باید به عنوان خریدار در سایت حساب باز کنید. در ادامه می توانید فروشنده مورد نظر خود را در فهرست فروشندگان بازار پیدا کنید. از آنجایی که کاربران از سراسر جهان برای خرید و فروش بیت کوین از این بازار استفاده می کنند، احتمالی این که فروشنده ای از ایران را در سایت پیدا کنید نیز وجود دارد.

به این ترتیب می توانید با پرداخت ریال بیت کوین خریداری کنید. نیازی به احراز هویت نیست. اما این بازار کاملا بدون مرکزیت است. بنابراین ممکن است برخی از فروشندگان برای فروش دارایی خود از شما بخواهند که هویت خود را تایید کنید. 

کارمزد در نظر گرفته شده برای خرید از این سایت ۱ درصد است. اگرچه فروشندگان می توانند کارمزد مرود نظر را تعیین کنند. کاربران برای انجام معاملات خود با هیچ محدودیتی در سایت روبه رو نیستند.

در این سایت می توانید بدون احراز هویت رمزارز بخرید و حتی هزینه آن را به ریال پرداخت کنید. اما باید نگران کارمزد هایی که از سوی فروشندگان تعیین می شود باشید. چرا که فروشندگان تصمیم گیرنده نهایی هستند. چرا که آنها نمی خواهند با سرقت دارایی های خود روبه رو شوند. 

Changell

این صرافی بدون نیاز به احراز هویت امکان خرید و فروش بیت کوین در صرافی را میسر می کند. تنها اطلاعاتی که باید در اختیار سایت قرار دهید، آدرس ایمیل است. در ادامه نیز ایمیلی برای شما ارسال می شود که حاوی لینک تایید ثبت نام است. به جز این مورد سایت هیچگونه اطلاعاتی را از کاربران خود دریافت نمی کند. برای اطمینان بیشتر می توانید از ابزارهای تغییر دهنده آی پی نیز استفاده کنید تا آپی خود را پنهان کنید.

 Wall of coins 

صرافی دیگری است که درست مانند localbitcoins به صورت همتا به همتا فعالیت می کند. از آنجایی که کاربران کنترل بازار را در دست دارند، روش های متفاوتی برای پرداخت در نظرگرفته شده است. سایت نقش واسطه را ایفا می کند. خریداری هزینه خرید را به حساب فروشنده واریز می کند و سایت بیت کوین های فروشنده را به حساب خریدار انتقال می دهد. 

خرید بیت کوین

معایب و مزایای خرید بیت کوین بدون احراز هویت 

پروسه احراز هویت در صرافی های آنلاین مستلزم صرف زمان است. بازار بیت کوین بازار بیت کوین بازار پر نوسانی است و دقایق از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. بنابراین شاید احراز هویت شانس شما برای خرید بیت کوین به بهترین قیمت را از بین ببرد. اما مسئله اینجاست که آیا حاضر هستید خطرات ناشی از این کار را به جان بخرید؟

 از طرفی بسیاری از کاربران علاقه ای به بارگذاری اطلاعات مربوط به هویت خود ندارند. آنها نگران هستند که با ارائئه مدارک شناسایی خود، خطر هک شدن حساب های بانکی خود را افزایش دهند. اما اگر صرافی های معتبر را برای خرید بیت کوین انتخاب کرده باشید، دیگر نیازی به نگرانی از این بابت ندارید. 

احراز هویت در رمزارز مارکت 

 در رمز از مارکت نیز برای افزایش امنیت معاملات احراز هویت انجام می شود. کاربران برای احراز هویت باید اطلاعاتی در اختیار این صرافی بگذارند. این اطلاعات عبارت هستند از نام و نام خانوادگی، شماره ملی، آدرس محل سکونت، شماره تلفن همراه و شماره تلفن ثابت. کاربر پس از تایید این اطلاعات مربوط به حساب بانکی خود را نیز در صرافی وارد می کند. 

در مرحله بعد کاربر باید یک عکس پرسنلی و تصویر کارت ملی را در سایت بارگذاری کند. در ادامه کار باید با در دست داشتن کارت ملی و برگه ای که محتوای آن در اختیار کاربر گذاشته می شود یک تصویر سلفی در سایت بارگذاری کند. در نهایت در اولین فرصت اطلاعات کاربر توسط مدیریت سایت تایید می شود.

 کلام آخر

 این روزها همه می خواهند در بازار بیت کوین و دیگر رمزارز ها سرمایه گذاری کنند. اما به یاد داشته باشید که ساده ترین راه بهترین راه نیست. خرید بیت کوین بدون احراز هویت در نگاه اول راه های ساده تری برای خرید به نظر می رسد.

اما به یاد داشته باشید افرادی که به دنبال این شیوه خرید هستند دارای خود را از راه درست به دست نیاوردند. برای اطمینان از خرید بیت کوین و افزایش امنیت دارایی های خود از صرافی های خرید کنید که بدون احراز هویت به شما اجازه خرید بیت کوین نمی دهند. 

همواره برای خرید بیت کوین از صرافی های معتبر استفاده کنید. به این ترتیب می توانید به سادگی و در کمترین زمان ممکن می توان را به دارایی های خود اضافه کنید. 

Leave A Reply

Your email address will not be published.