رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

Gnosis چیست؟ همه چیزهایی که باید درباره آن بدانید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

Gnosis یک پلتفرم پیش بینی open-source و غیرمتمرکز است که با استفاده از بلاکچین (اتریوم) Ethereum ساخته شده است. Gnosis جدا از اینکه یک بازار پیش بینی است ، اساساً زیرساختی است که ایجاد برنامه‌های متنوع پیش بینی بازار را تسهیل می‌کند. Gnosis توسط مارتین کوپلمن و استفان جورج در ژانویه ۲۰۱۵ تاسیس شد و در مارس ۲۰۱۷ با یک شرکت بین المللی ترکیب شد. برای درک بهتر اینکه Gnosis چیست و چه هدفی دارد در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید.

اهداف Gnosis چیست و چگونه کار می‌کند؟

Gnosis چیست

هدف Gnosis این است که با ایجاد یک بستر واقعی برای پیش بینی بازار غیرمتمرکز، بزرگترین بازارهای مالی جهان موجود را مختل کند. Gnosis بر پایه بلاکچین اتریوم ساخته شده است، که به آن امکان می‌دهد از قراردادهای هوشمند پیشرفته اتریوم بهره ببرد. پروتکل اتریوم با حذف نیاز به حضور شخص ثالث، امنیت و شفافیت زیادی را برای کاربران فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید

سه هدف اصلی پلتفرم Gnosis عبارتند از:

  • ارائه کارآمدترین ابزار پیش بینی جهان.
  • گنجاندن جستجوی اطلاعات سفارشی در بستر Gnosis.
  • تنظیم استاندارد برای دارایی‌های پیش بینی.

توکن GNO چیست و چگونه معامله می‌شود؟

کل پلتفرم Gnosis به سه لایه تقسیم شده است: یک لایه اصلی، یک لایه سرویس و یک لایه کاربرد

پلتفرم Gnosis دارای دو توکن مبتنی بر ERC-20 است: GNO و Wiz. توکن GNO رمزارز اصلی پلتفرم Gnosis است. این پلتفرم همچنین دارای یک توکن ثانویه به نام WIZ است که به صورت داخلی کار می‌کند. توکن GNO همچنین به عنوان مجوز دسترسی به پلتفرم Gnonis کار می‌کند. توکن GNO، توکن اصلی پلتفرم Gnosis است و می‌تواند در صرافی‌های ارزهای رمزنگاری شده معامله شود، در حالی که WIZ به صورت داخلی در سیستم عامل استفاده می‌شود و در مبادلات غیرقابل فروش است.

Gnosis تعداد مشخصی از توکن‌های GNO از قبل ضبط شده را دارد و استخراج GNO را مجاز نمی‌داند. تنها راهی که کاربران می توانند GNO را در اختیار داشته باشند معامله است.

توکن  GNO در چندین بازار جهانی از جمله Kraken ، Bittrex ، Upbit ، Poloniex ، Mercatox و چندین بازار دیگر برای خرید یا مبادله در دسترس است. اکثر بازارها GNO را با بیت کوین یا اتریوم جفت کرده اند.

هنگام خرید توکن‌های GNO، به کاربران توصیه می‌شود از CoinSwitch که بزرگترین بستر تبدیل ارز رمزنگاری شده استفاده کنند. CoinSwitch به کاربران اجازه می‌دهد رمزارزهای پایه را با بهترین نرخ‌های موجود از یک درگاه مقایسه و معامله کنند. CoinSwitch می‌تواند بیش از ۳۰۰ ارز رمزنگاری شده را در همه صرافی‌ها معامله کند.

قیمت روز Gnosis و بهترین صرافی‌های آن:

Gnosis چیست

قیمت روز Gnosis متغیر است اما در حال حاضر ارزشی در حدود ۶۲.۷۹  دلار آمریکا دارد و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت مبلغی به ارزش ۲۲۲,۷۶۸  دلار است. جایگاه Gnosis در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در رتبه ۱۳۴ قرار دارد و دارای سقف بازار ۶۹,۳۵۲,۶۰۲  دلار است.

. در حال حاضر صرافی های برتر در Gnosis عبارتند از: HitBTC، Kraken، Hoo، Bitfinex و Uniswap (V2)

مطالب دیگر را بخوانید

Leave A Reply

Your email address will not be published.