رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

Idle چیست؟ اهداف و وجه تمایز آن با رمزارزهای دیگر در چیست؟

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

در این مقاله سعی داریم به پاسخ این سوال که Idle چیست بپردازیم و با توکن آن به نام (IDLE) بیشتر آشنا ‌شویم. آیدل (Idle) یکی از توکن‌های بر پایه اتریوم است. این نوع توکن‌ها در حال حاضر بخش بزرگی از تمام بلاکچین‌های معرفی شده را تشکیل می‌دهند و علت آن توانایی و قابلیت‌های بلاکچین اتریوم و پشتیبانی قوی این سیستم از رمزارزهای دیگر است. اتریوم درواقع توکن نسل دوم است و بسیاری از امکانات و قابلیت‌های آن بر روی بلاکچین‌های دیگر وجود ندارد.

Idle در حال حاضر ۱.۱ میلیون سکه در حال گردش در بازار دارد و تعداد نهایی سکه‌های آن ۱۳ میلیون اعلام شده است. در حال حاضر این توکن در رتبه ۶۰۱ قرار دارد. مطالب مرتبط دیگر را بخوانید.

 

 Idle چیست

اهداف پروژه Idle چیست؟ و چه ویژگی‌هایی دارد؟

Idle یک پروتکل غیر متمرکز است که هدف آن جمع آوری دارایی‌ها در یک سیستم خودکار مربوط به پروژه‌های اوپن سورس (Open Source) برای استفاده هرچه بیشتر از اقتصاد رمزارزها است. IDLE رمزارز گاورننس (قابلیتی در قراردادهای هوشمند رمزارزها که در آن تمام کاربران می‌توانند در باره تغییرات آینده و مسیر کلی پروژه نظر دهند.) پروتکل idle است. سیستم گاورننس این رمزارز، تصمیمات استراتژیک پروتکل را از طریق IIP (پیشنهادهای بهبود Idle) مدیریت می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا در پیشرفت‌های آینده پروتکل مشارکت داشته باشند. در این سیستم، هر IDLE $ مربوط به یک رأی است. دارندگان این توکن‌ها می‌توانند از طریق توکن رای دهند یا می‌توانند عمل رای دهی را به هر آدرس Ethereum واگذار کنند.

Idle چیست

ویژگی‌های سکه Idle چیست؟

از ویژگی‌های این رمزارز این است که به جای استفاده از یک ارائه دهنده عملکرد واحد (yield provider)، کاربران از فرصت های متعدد فارمینگ بهره می‌برند که توسط یک سیستم خودکار مورد بهره برداری قرار می گیرد و استراتژی بهینه سازی را از طریق تعادل تعداد عملکردها در پروتکل‌های انتخاب شده انجام می‌دهد. این ویژگی باعث کاهش زمان و هزینه می‌شود و همچنین به لطف اجرای نرخ خطر (DeFiScore)، خطرات سرمایه گذاری کاهش می‌یابد. در مقایسه با سایر پروژه‌های مشابه، سیستم تعادل پویا امکان افزایش مقاومت در برابر هک‌ها و اشکالات سیستمی را فراهم می‌کند. بیشتر بدانید.

نتیجه گیری

این رمزارز با وجود اینکه نزدیک به ۲ سال از ارائه آن می‌گذرد، پیشرفت چشم گیری در قیمت توکن آن دیده نمی‌شود، هرچند این امر می‌تواند به دلیل وجود رقبای بسیاری آن باشد. هرچند با گذشت زمان بسیاری از این پروژه‌ها با شکست مواجه شده اند و شاید زمان آن باشد تا این پروژه سیر صعودی قیمت خود را شروع کند. این رمزارز نیز مانند اکثر رمزارزهای بر پایه اتریوم موفقیت اصلی خود را بر پایه نسل آینده این رمزارز یعنی اتریوم ۲.۰ پایه گذاری کرده است. در نتیجه در صورت موفقیت نسل بعدی اتریوم، این سکه از رشد خوبی برخوردار خواهد شد.

Leave A Reply

Your email address will not be published.