رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

PHOENIX GLOBAL چیست؟ بررسی اهداف و آینده PHB

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

۹۵%
لطفا به ابن مقاله امتیاز دهید
  • Design

PHOENIX GLOBAL بلاکچین رتبه ۵۵۸ ام بازار رمزارزها و با ارزش ۰.۰۰۲۶۷۳ دلار آمریکا است. این رمزارز که در آمریکا شروع به کار کرد اکنون در ۶ کشور کشور دیگر نیز فعالیت می‌کند و تا کنون رشد نسبتا خوبی داشته است. اگر مایلید بدانید که کار اصلی پروژه PHOENIX GLOBAL  چیست، باید بدانید  (PHB) جزو معدود رمزارزهایی است که بر پایه Neo ساخته شده است. هرچند Neo جدیدترین نسل از رمزارزهاست اما، به دلیل تفاوت زیاد آن با دیگر ساختارهای رمزارزی، طرفداران بسیاری ندارد. تعداد سکه در گردش PHB، ۳.۴ میلیون عدد بوده که این عدد، تعداد نهایی این توکن است.

قیمت لحظه ای

قیمت لحظه ای و چارت و مقالات مرتبط با آن را در بخش قیمت ارزهای دیجیتال سایت مشاهده نمایید.

نکات اصلی و اهدف PHOENIX GLOBAL چیست؟

PHOENIX GLOBAL چیست

این رمزارز که با هدف ارائه پلتفرمی مناسب برای تمام سیستم‌های غیرمتمرکز ساخته شده است، در مدت زمان کمی توسط صرافی‌های بزرگ و معتبر رمزارزها مورد استفاده قرار گرفت. همچنین این رمزارز از قابلیت‌های قراردادهای هوشمند، سیستم‌های پرداختی ثابت مانند subscribe ها و تمامی شاخه‌های سیستم گاورننس، به طور کامل پشتیبانی می‌کند. دیگر مطالب مرتبط را بخوانید.

قابلیت‌ها و روش کار PHOENIX GLOBAL چیست؟

PHOENIX GLOBAL چیست

(PHB) در حال حاضر در اکثر صرافی‌های رمزارز معتبر شامل Bianance، Huobi، HitBTC و Bitbns و MXCقابل معامله است.

برای خرید آن نیاز است دلار تتر خود را مستقیما به یکی از صرافی های فوق منتقل و مستقیما اقدام به خرید نمایید.

Phoenix Global همچنین چندین حالت مانند زمان و عوامل مبتنی بر رویداد را در قراردادهای هوشمند خود فراهم می‌کند، این حالت ها برای پاسخگویی به خواسته های قراردادهای هوشمند مالی پیچیده طراحی شده اند. بسیاری از سرمایه‌گذاران با رویای تبدیل شدن این رمزارزها به بیت کوین بعدی، از خرید آنها استقبال می‌کنند و عده‌ای دیگر همچنان به سیستم رمزارزها شکاک هستند. هرچند واقعیت این است که درک قدرت رمزارزها و پتانسیل رشد و امکانات آن‌ها همچنان در حال کشف و بررسی است، با این حال سیستم بانکداری و مالی دنیا را به شدت دستخوش تغییرات کرده‌اند و تنها زمان، نتیجه این تغییرات و حاصل آن را بر روی اقتصاد جهانی نشان خواهد داد. بیشتر بدانید.

چون این مطلب رو مطالعه کردین ، فکر میکنم مطلب مربوطه به بلاک چین و همچنین دیگر آلت کوین ها هم برای شما جالب باشد .

نتیجه گیری

PHOENIX GLOBAL رمزارزی با ساختاری متفاوت نسبت به بیشتر رمزارزهای موجود است و هدف آن ایجاد رابطه‌ای ایمن و شفاف بین کاربران و کسب و کارها است. این رمزارز با توجه به سوار بودن بر قدرت نسل سوم رمزارزها از پتانسیل بسیار بالایی برای رشد برخودار است. هرچند که ممکن است فورک‌های اتریوم و یا دیگر رمزارزهای نسل دو از این سیستم‌ها پیشی گرفته و نظر مخاطبان را بار دیگر به سمت رمزارزهای نسل دوم بازگرداند.

چنانچه سئوال و یا تجربه ای در مورد این ارز دارید لطفا آن را با ما به اشتراک بکذارید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.