رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

راهنمای کامل ورت کوین و قیمت لحظه ای ، آخرین مقالات و تحیل های مربوط به آن

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

ورت کوین چیست و قیمت لحظه ای آن

ارز دیجیتال ورت کوین از جالب‌ترین ارزهای دیجیتال این روزها است که قصد داریم در این مقاله شما را با آن آشنا کنیم. این یک مقاله جامع در مورد ارز دیجیتال ورت ‌کوین است، که شامل همه جزئیات احتمالی در مورد این ارز، برنامه‌ی مخصوص آن، چگونگی استخراج ورت کوین، زمان و مکان خریداری این ارز، مقایسه‌ی این ارز با ارز دیجیتال لایت کوین و هر چیزی است که باید راجع به این ارز دیجیتال بدانید، می‌شود.

قیمت لحظه ای و تمامی مقالات مربوطه آن را در قسمت قیمت ارزهای دیجیتال مشاهده فرمایید.

ارز دیجیتال ورت ‌کوین چیست؟

رمز ارز ورت ‌کوین یک کوین منبع باز است که توسط جامعه اداره می­شود و بدون تجهیزات استخراج ASIC می‌توان آن را استخراج کرد. ورت کوین در تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۱۲ راه اندازی شد. این رمز ارز توسط هیچ نهادی کنترل یا تأمین اعتبار نمی­شود. در این رمز ارز هیچ ICO برای جذب سرمایه گذار وجود ندارد. ارز دیجیتال ورت‌ کوین فقط یک شبکه منبع باز است که منعکس کننده توسعه BTC به حساب می‌آید اما استخراج آن براساس GPU انجام می‌شود.

از آنجا که استخراج با سخت افزار خاص و گران قیمت استخراج ASIC در حال بهبود است، دیگر برای کاربر عادی امکان استخراج سکه‌های زیاد با قدرت محاسبه وجود ندارد. اگر می‌خواهید استخراج را سودآور کنید به تجهیزات گران قیمت زیادی نیاز دارید. در ارز دیجیتال ورت‌ کوین اطمینان حاصل می‌شود که استخراج می‌تواند باز هم برای همه سودآور باشد.

خواندن مقاله استخراج بیت کوین با استفاده از موبایل را حتما به شماپیشنهاد میکنیم.

ارز دبجیتال ورت‌ کوین خود را از سایر رمز ارزهای پایه قابل استخراج که به تجهیزات استخراج ASIC نیاز دارند متمایز می‌کند. این امر منجر به کاهش تمرکز زدایی می‌شود زیرا اکنون استخراج ارز رمزنگاری شده فقط برای شرکت‌های بزرگ با سرمایه‌های بزرگ امکان پذیر است. اما ارز دیجیتال ورت ‌کوین را هر کسی می‌تواند با استفاده از GPU استخراج کند.

با وجود سه هارد فورک، جامعه ورت‌ کوین متعهد و وفادار به مشخصه غالب این رمز ارز خواهد بود. این اطمینان حاصل می‌شود که استخراج ارز دیجیتال ورت‌ کوین به وسیله تجهیزات ASIC شدنی نیست. به همین دلیل رمز ارز ورت گوین را با نام “سکه مردم” نیز می‌شناسند. این تضمین به وجود می‌آید که قدرت رای­گیری در شبکه برای افراد باقی بماند و همه بتوانند استخراج و جوایز استخراج این ارز دیجیتال را به واسطه تجهیزات GPU بدست آورند.

ارز دیجیتال ورت کوین

تیم ارز ورت ‌کوین

از آنجا که بودجه‌ای برای این پروژه وجود ندارد، بنابراین ارز ورت کوین به جامعه بستگی دارد. بسیاری از توسعه دهندگان نیز این ارز را ترک کرده­اند زیرا حقوق خوبی دریافت نمی‌کردند.

نیاز به ایجاد بنیاد این ارز دیجیتال وجود دارد. این به ورت کوین کمک می‌کند تا علائم تجاری و حق کپی رایت را ثبت کند، سرمایه گذاران را به خود جلب کند و به توسعه دهندگان حقوق بهتری بدهد تا به ارائه خدمات به ارز دیجیتال ورت کوین ادامه دهند و به پروژه های دیگر به خاطر دریافت حقوق بهتر مراجعه نکنند.

حفظ تیم حرفه‌ای و ارائه حقوق رقابتی در بازار، بزرگترین نیاز ارز دیجیتال ورت کوین است، اگر آنها می‌خواهند در این بازار رمزنگاری تهاجمی و بسیار رقابتی همچنان رقابت کنند.

وقتی صحبت از جامعه ارز دیجیتال ورت کوین می‌شود، آنها بسیار خوب عمل می‌کنند. جامعه‌ی فعال همیشه برای هر پروژه‌ای دلگرم کننده است. ارز دیجیتال ورت کوین توییتر دارای ۵۶.۵ هزار عضو، ردیت ورت کوین دارای ۳۳.۸ هزار عضو و ورت کوین دیسکورد نیز دارای ۲۱۲۳ عضو است.

ارز ورت کوین چگونه کار می‌کند؟

رمز ارز ورت کوین عملکرد و کارایی بسیار زیادی دارد. این نمونه می‌تواند انتخاب بسیار کاربردی برای آن دسته از افرادی باشد که می‌خواهند از یک گزینه بسیار مناسب برای سرمایه گذاری استفاده کنند.

ASIC چیست؟

ASIC مخفف مدار مجتمع مخصوص برنامه است. ASIC تراشه‌ای است که می‌تواند برای استخراج ارزهای رمز پایه تنظیم شود. این ASIC ها برای استخراج BTC ، LTC و سایر سکه­های قابل استخراج استفاده می­شوند. در ابتدا این استخراج با استفاده از محاسبات شما با CPU انجام می‌شود.

در روزهای اولیه استخراج، مشخص شد که استخراج با GPU سریعتر است. یعنی همان استخراج با کمک کارت گرافیک می‌تواند گزینه‌ای بسیار کاربردی برای انتخاب جهت ماینینگ باشد. اما این روزها تقریباً همه چیز با استفاده از ASIC خاص برای هر ارز رمزنگاری شده استخراج می­شود.

مقاومت ASIC چیست؟

توسعه دهندگان هر کاری از دستشان بر می‌آید را انجام می‌دهند تا به این روش ادامه دهند. آنها معتقدند که همه باید قادر به استخراج باشند تا ماینینگ عادلانه‌تر شود. هنگامی که شرکت‌ها سرمایه زیادی در تجهیزات استخراج سرمایه گذاری می‌کنند، به وسیله ماینینگ خود رمز ارز زیادی را به دست می‌آورند. اگر آنها تصمیم بگیرند سهام خود را بفروشند، می‌توانند قیمت را تحت تأثیر قرار دهند.

ارز دبجیتالی ورت‌کوین می‌خواهد با ASIC مقابله کند. به طوری که همه بتوانند دوباره با استفاده از رایانه خود (CPU یا GPU) استخراج کنند. بنابراین امکان استفاده از تجهیزات استخراج ASIC در شبکه ارز دیجیتال ورت کوین وجود ندارد، به این مقاومت ASIC می گویند.

به این دلیل است که VTC تلاش می­کند تا تراکنش‌ها یا استخراج‌ها توسط کاربران بیشتری بررسی شود. از این طریق عادلانه باقی می‌ماند و قیمت تا حد ممکن کمتر تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

هارد فورک‌های ارز دیجیتال ورت کوین

ارز دیجیتال ورت کوین از روش اجماع اثبات کار مانند سایر سکه‌های قابل استخراج استفاده می­کند اما اسکریپت Adaptive N که در الگوریتم استخراج ارز ورت کوین استفاده می‌شود، باعث مقاومت استخراج VTC در برابر ASIC می‌شود. پس از یک سال راه اندازی، رمز ارز ورت کوین مجبور به استفاده از هارد فورک می­شود و پس از آن به الگوریتم Lyra2RE تغییر می‌کند تا خود را از استخراج ASIC دور نگه دارد.

هنگامی که تیم VTC متوجه شد که Botnet بیش از ۵۰٪ از قابلیت استخراج ارز دیجیتال ورت کوین را کنترل کرده است، یک هارد فورک اجباری دیگر وارد شد. بنابراین تیم به الگوریتم Lyra2Ev2 منتقل شد.  آن هم دوباره با تمرکز اصلی بر روی دور نگه داشتن شبکه از استفاده از ASIC. انجام شد.

ارز ورت‌کوین مجبور شد به سراغ یک هارد فورک سوم برود. آن هم در زمانی که در سال ۲۰۱۸، کشور چین یک ASIC طراحی کرد که قادر به استخراج ارزهای دیجیتال با استفاده از الگوریتم Lyra2REv2 بود. برای جلوگیری از استخراج VTC توسط ASIC، این تیم سومین هارد فورک را راه اندازی کرد که از الگوریتم Lyra2REv3 استفاده می‌کرد.

چهارمین هارد فورک ارز دیجیتال ورت کوین در تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. در این فورک سخت، الگوریتم Lyra2REv3 به Verthash تغییر خواهد کرد.

چهارمین هارد فورک به دلیل توسعه سخت افزارهای Field Programmable Gate Array (FPGA) است. این سخت افزارهای FPGA معادل GPU استخراج ASIC هستند. این دستگاه‌ها می‌توانند به راحتی استخراج GPU را در الگوریتم Lyra2REv2 انجام دهند.

با قدرتمندتر شدن دستگاه‌های استخراج FPGA، آنها می‌توانند به راحتی الگوریتم Lyra2REv3 را نیز از بین ببرند. این عامل باعث استخراج ناعادلانه می‌شود و می‌تواند به راحتی تمام استخراج کنندگان GPU را از سکه VTC دور کند.

بنابراین تیم ارز دیجیتالی ورت‌ کوین مجبور شدند یک الگوریتم جدید ارائه دهند که بتواند کاربران را در برابر استخراج ناعادلانه محافظت کند. ورت هش که مانند الگوریتم اتریوم هش بوده که در بلاکچین ETH استفاده می‌شود. ورت هش این اطمینان را حاصل می‌کند که استخراج برای همه باقی مانده و همچنین ویژگی‌های امنیتی اضافی برای شبکه ارز دیجیتال ورت کوین فراهم شود.

مشکل اصلی ارز دیجیتال ورت کوین این است که سیستم عامل‌هایی وجود دارند که قدرت هش کردن را به افراد می‌فروشند. با خرید قدرت هش فرد به راحتی می‌تواند با توان ۵۱٪ به ارز دیجیتال ورت کوین حمله کند.

جامعه این ارز دیجیتال نیز متشکل از کاربران و ماینرهای متعهدی است که به سختی می‌جنگند تا شبکه را از غول‌های استخراج ASIC دور نگه دارند. این تنها زمان است که می تواند نشان دهد که تا چه مدت چنین جامعه‌ی حساسی می‌تواند به پیشرفت خود ادامه دهد و خود را از هرگونه حمله در امان نگه دارد.

ویژگی غالب دیگر ارز دیجیتال ورت کوین این است که با Lightning Network سازگار است. بلاک چین ارز ورت کوین امکان تعویض اتمی را فراهم می­کند. این کار سختی برای تیم ورت کوین است که هیچ ICO و سرمایه گذاری ندارد و نسخه منبع باز بیت کوین GPU است.

برنامه Vertcoin 1 Click Miner ارز دیجیتال ورت کوین

برای ساده‌تر کردن کار استخراج برای کاربران، توسعه دهندگان در حال کار بر روی یک کاوشگر دسکتاپ هستند. این برنامه‌ای است که افراد می‌توانند برای کسب VTC یا هر سکه دیگر روی رایانه خود نصب کنند. این ساده‌ترین راه برای استخراج ارزهای رمز پایه یا دیجیتالی است.

نصب این برنامه آسان است و از قدرت رایانه شما برای کمک به محاسبات یا استخراج استفاده می‌کند. برنامه‌ی مذکور را از وب سایت GitHub یا سایت ورت کوین بارگیری کنید. این برنامه فقط برای ویندوز در دسترس است. جدا از آن، این برنامه به یک کیف پول برای ذخیره کردن ارز دیجیتال ورت کوین و یک استخر استخراج نیاز دارد.

برای ادامه کار با این برنامه، باید استخراج CPU یا GPU را انتخاب کنید. شما باید آدرس کیف پول خود را مشخص کنید که بتواند جوایز استخراج شما را دریافت کند و همچنین مشخص کنید که از کدام استخر استخراج استفاده شود. با ارائه این سه عامل شما آماده‌اید که برای استخراج ارز دیجیتال ورت کوین اقدام کنید و جوایز خود را به شکل سکه های VTC جمع آوری کنید.

چگونه ورت کوین استخراج کنیم

برای استخراج ورت کوین باید قدم‌های خیلی آسانی بردارید.

  • به سایت  Githubیا وبسایت‌های ورت کوین بروید و Vertcoin 1 Click Miner را دانلود کنید.
  • پس از دانلود این برنامه، نرم افزار را باز کنید. حالا برنامه از شما می‌خواهد که یک رمز برای خود درست کنید. پس سعی کنید که حتما یک رمز قوی برای خود بسازید.
  • پس از ساختن رمز بر روی گزینه‌ی شروع استخراج کلیک کنید و بدین ترتیب استخراج ورت کوین شما آغاز می‌شود.

بله به همان سادگی کامپیوتر شما می‌تواند استخراج ورت کوین‌ها را آغاز کند و شما هم شروع به جمع‌آوری کوین‌های خود کنید. هیچ تجهیزات استخراجی یا تنظیمات پیچیده‌ای وجود ندارد. تنها سه گام ساده برای پروسه‌ی استخراج ورت کوین وجود دارد. اگر هم به هر مشکلی روبرو شدید، فقط به ورت کوین دیسکورد بروید تا کمک بگیرید.

استخراج بیت کوین با ویژگی «استخراج ادغام شده» همراه است. این بدان معنی است که شما می‌توانید ارزهای رمزنگاری شده‌ی بیشتری بر روی کامپیوتر خود همراه با ورت کوین استخراج کنید. اما مشکل این قسمت آن است که کوین‌های زیادی نیست که بتواند با ورت کوین ادغام شود. برخی از کوین‌هایی که می‌توانید با ارز دیجیتال ورت کوین استخراج کنید، یونیتوس، پارالکس کوین و مونوکل هستند.

کیف پول ورت کوین

همیشه بهتر است که کوین‌های خود را در یک کیف پول ذخیره کنید. این یک انتخاب بسیار بهتری در مقایسه با صرافی‌ها است. صرافی‌های رمز ارز اهداف مورد علاقه‌ی هکر‌ها هستند و صددرصد شما نمی‌خواهید که منابع مالی خود را با هک صرافی‌ها از دست بدهید. برای داشتن کیف پول ورت کوین شما می‌توانید به سایت ورت کوین رفته و کیف پول‌های مخصوص ویندوز، مک یا لینوکس را دانلود کنید.

کیف پول‌های سخت افزار مثل  Ledger Nano S و Trezor از ارز دیجیتال ورت کوین حمایت می‌کنند. شما می‌توانید این کیف پول‌های سخت افزار را از وبسایت‌های رسمی آنها خریداری کنید. هرگز کیف پول‌ها را از دیگر منابع نخرید. بهترین چیز راجع به این کیف پول‌های سخت افزاری آن است که آنها از اینترنت به دور هستند. پس خوشبختانه اصلا در معرض هکرها نیستند.

شما همچنین می‌توانید از کیف پول الکتروم ورت کوین هم استفاده کنید. استفاده از این کیف پول آسان است و بهترین چیز راجع به آن این است که شما نیازی نیست که کل بلاک چین را دانلود کنید تا بتوانید از این کیف پول استفاده کنید.

از کجا ورت کوین بخریم؟

متاسفانه ورت کوین نه در بسیاری از صرافی‌ها موجود است و نه جفت‌های معاملاتی زیادی دارد. دلیل ابتدایی پشت این قضیه آن است که ارز دیجیتال ورت کوین یک کوین جامعه محور است و هیچ جذب سرمایه یا عرضه اولیه سکه‌ای ندارد تا سرمایه گذاری به دست آورد.

حالا به دلیل همین کمبود سرمایه گذاری، ارز دیجیتال ورت کوین در صرافی‌های چندگانه درج نشده است. چرا که صرافی‌های رمز ارز پول بسیاری برای درج هر سکه درخواست می‌کنند. هر چه صرافی بهتر باشد پول بیشتری هم برای درج هر سکه گرفته می‌شود.

در بسیاری از موارد کمیاب، صرافی‌های ارزهای دیجیتال کوین‌هایی را درج می‌کنند که جوامع و خریداران قابل ملاحظه‌ای داشته باشند. همچنین بسیاری از مردم به تریدینگ آنها و نگرفتن هیچ هزینه‌ای علاقه دارند. این پدیده برای کوین‌ها اتفاق افتاد. حتی صرافی بایننس نیز کوین‌های Defi مانند سوشی، یونی، دات، کرو و یرن فایننس را بدون هیچ هزینه‌ای درج کرد؛ فقط به این دلیل که هزینه تریدینگ را بدست آورد، به این خاطر که جامعه رمز ارز به ترید کوین‌های غیر متمرکز علاقه داشتند.

برگردیم سر موضوع اصلی خودمان، از کجا ارز دیجیتال ورت کوین بخریم؟ جواب بیترکس است. ۹۹٪ حجم تریدینگ ارز دیجیتال ورت کوین از بیترکس می‌آید. بیترکس جفت تجاری ورت کوین را فقط با بیت کوین ارائه می‌دهد. شما نیز می‌توانید ورت کوین را علیه بیت کوین در بیترکس بخرید و بفروشید.

دیگر صرافی همچون Dove Wallet چهار جفت ارزی برای ورت کوین ارائه می‌دهد:

VTC/BTC, VTC/EUR, VTC/USDC, VTC/KRW.

اما هیچ حجم معاملاتی وجود دارد. این بدان معنی است که سفارش‌های خرید و فروش شما اصلا در این صرافی تکمیل نمی‌شود.

چگونه ارز دیجیتال ورت کوین بخریم؟

در حال حاضر فقط می‌توانید ورت کوین را در بیترکس بخرید. چرا که بیترکس ۹۹٪ از حجم معاملاتی ورت کوین را داراست. برای خرید ورت کوین فقط کافی است که به صرافی بیترکس بروید و یک حساب درست کنید. در ادامه اگر می‌خواهید محدوده‌ی برداشت از حساب روزانه خود را افزایش دهید حتما حساب خود را تایید کنید.

پس از ثبت نام و ورود به حساب بیترکس خود، به معاملات بروید. سپس به VTC/BTC رفته و در اینجا شما باید بیت کوین داشته باشید تا بتوانید در بیترکس ورت کوین بخرید.

مقدار ورت کوینی که می‌خواهید بخرید را انتخاب کنید. قیمتی را که می‌خواهید در آن ورت کوین بخرید را وارد و بر روی گزینه‌ی خرید کلیک کنید. بدین صورت سفارش شما ثبت و زمانی که کامل شد شما می‌توانید ورت کوین داشته باشید. ورت کوین شما نیز در کیف پول بیترکس شما نمایش داده خواهد شد.

ارز دیجیتال ورت کوین در برابر ارز دیجیتال لایت کوین

بیایید برخی از جزئیات ورت کوین در برابر لایت کوین را با هم بررسی کنیم.

  • زمان راه اندازی ورت کوین در ۱۱ ژوئن ۲۰۱۴ بود. در حالی که لایت کوین در ۳ ژوئن ۲۰۰۹ راه اندازی شد.
  • ارزش بازار ورت کوین ۱۱,۳۶۳,۰۵۴ دلار و ارزش بازار لایت کوین ۹,۳۷۱,۸۹۰,۴۸۵ دلار است.
  • ورت کوین و لایت کوین هر دو پلتفرم‌های منبع باز هستند.
  • هر دو کوین عرضه کل ۸۴,۰۰۰,۰۰۰ را دارا هستند.
  • ورت کوین از الگوریتم ماینینگ Lyra2REv3 استفاده می‌کند که در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ به ورت هش تغییر یافته است. در حالی که لایت کوین از الگوی اسکریپت ماینینگ استفاده می‌کند.
  • زمان بلاک هر دو کوین ۲۱.۵ دقیقه است.
  • زمان مبادله هر دو کوین تقریبا ۲.۵ دقیقه است.
  • اندازه بلاک چین ورت کوین ۶.۲۴ گیگابایت است درحالی که بلاک چین لایت کوین ۳۹.۲۳ گیگابایت اندازه دارد.
  • پاداش اولیه بلاک ورت کوین ۵۰ ورت کوین و پاداش لایت کوین ۱۲.۵ کوین است.
  • هالوینگ بعدی ورت کوین در ۳۰ ژانویه ۲۰۲۱ است در حالی که این تاریخ برای لایت کوین ۱۵ آگوست ۲۰۲۳ می‌باشد.
  • ماینینگ CPU برای هر دو سکه از بین رفته است.
  • ورت کوین می‌تواند با ماینینگ GPU نیز استخراج شود اما این نوع استخراج برای لایت کوین منسوخ شده است.
  • ورت کوین نمی‌تواند با ASIC   استخراج شود از آنجایی که به آن مقاوم است در حالی که لایت کوین تنها از این طریق استخراج می‌شود.
  • ورت کوین ماینینگ خود را غیر متمرکز نگه داشته است، تا از این طریق هر کسی بتواند ورت کوین را استخراج کند اما استخراج لایت کوین دیگر غیر متمرکز نیست. تنها شرکت‌های بزرگ می‌توانند از استخراج لایت کوین با ماینر‌هایASIC  سود ببرند.
  • هزینه معاملات در ارز دیجیتال ورت کوین تقریبا ۰.۰۱ دلار آمریکا است در حالی که این هزینه برای لایت کوین بین ۰.۱۵ تا ۰.۷۵ متغیر است.
ارز دیجیتال ورت کوین

پیشبینی قیمت ارز دیجیتال ورت کوین

ورت کوین در ژانویه سال ۲۰۱۴ قیمتی معادل ۰.۰۷۲۳۴ دلار آمریکا داشت. جامعه‌ی نوپای رمز ارز در سال ۲۰۱۴ ایده‌ی ایجاد ورت کوین را دوست داشت. همین عامل باعث شد تا قیمت ورت کوین با رشد عجیبی همراه شود. حتی قیمت این رمز ارز به ۶ دلار هم در فوریه ۲۰۱۴ رسید. پس از چنین افزایش قیمت عجیبی یک سقوط پیشبینی می‌شد. پس قیمت ورت کوین شروع به سقوط کرد و حدود ۰.۰۵۱ تا ۰.۰۴۵ دلار را از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ حفظ کرد.

در پایان سال ۲۰۱۷ مانند دیگر ارزهای رمزنگاری شده قیمت ورت کوین با سرعت جت به ۱۰ دلار نیز رسید. سپس نیز شروع به افت کرد در سال‌های ۲۰۱۸ تا ۱۹. در آن زمان نیز به اندازه ۰.۰۲۰ دلار کم شد. در زمان نوشتن این مقاله نیز ورت کوین ۰.۱۹۴ دلار قیمت دارد.

در گذشته جامعه رمز ارز بسیاری از قیمت‌های ورت کوین را پیشبینی کرده است. این امکان از طریق اینفلوئنسرهای توییتری، ویدیوهای یوتیوب، گروه‌های تلگرامی و سایر پلتفرم‌ها وجود داشت.

حالا پیشبینی قیمت ورت کوین در سال ۲۰۲۱ حدود ۰.۲۰ و ۰.۴۹ دلار است.

پیشبینی قیمت ورت کوین در سال ۲۰۲۲ از ۰.۳۹ تا ۰.۸۱ دلار متغیر خواهد بود.

پیشبینی قیمت ورت کوین در سال ۲۰۲۵ نیز بالاتر از ۴.۱۰ دلار است.

این‌ها صرفا پیش بینی است

لطفا به یاد داشته باشید که این فقط پیش بینی ماست. ما اصلا توصیه دهندگان مالی نیستیم و هیچکسی نمی‌داند که قیمت ورت کوین در آینده به کجا خواهد رسید. همچنین ارز دیجیتال ورت کوین یک جامعه کوچک از ماینرها و کاربرانی است که دارند با شرکت‌های استخراج ASIC می‌جنگند. پس این امکان نیز وجود دارد که آنها جنگ را ببازند و ورت کوین و استخراج آنها نیز متمرکز شود.

اگر می‌خواهید در این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید اعتدال را رعایت کنید تا در حداقل امکان چیز کمی از دست بدهید. سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده همیشه تا حدی شبیه به قمار بوده است. این کار به این بستگی دارد که چقدر می‌خواهیم ببریم یا ببازیم. ما فکر می‌کنیم که ورت کوین یک کوین جالب برای نمونه کار هر شخص است. اما سعی کنید که تحقیقات خود را پیش از سرمایه گذاری در هرگونه ابزار مالی انجام دهید.

ردیت ارز دیجیتال ورت کوین

ردیت ورت کوین یک جامعه‌ی ۳۳.۶ هزار نفری از ورتوپیان است. ردیت ورت کوین همیشه در حال بحث برای بهتر کردن ورت کوین و جنگیدن با استخراج ASIC است. ردیت ورت کوین محرم این اسرار است که آنها دارند می‌روند تا استخراج ASIC را با دستیابی به آپدیت بعدی ورت هش در هم شکانده و نابود کنند.

ردیت ورت کوین چند قانون دارد. هرکسی آزاد است که به ردیت ورت کوین ملحق شود، اما شما اصلا نباید هیچ محتوای بی کیفیتی منتشر کنید. شما نمی‌توانید چیزهایی که پیش از این در ردیت ورت کوین منتشر شده‌اند را دوباره پست کنید.

هیچ نیازی به کارمای پست یا کامنت نیست. حداقل سن حساب برای پست گذاشتن در ردیت ورت کوین کافی است. این باعث می‌شود که هرکسی بتواند به راحتی به ردیت ورت کوین ملحق شود و در آن پست‌های خود را منتشر کند.

آنها تمامی اخبار جدید ورت کوین در حساب‌های ردیت خود به اشتراک می‌گذارند. علاوه بر تمامی اینها یک مزیت بزرگ ردیت ورت کوین آن است که توسعه دهندگان فریلنسر یا مشتاق آن وقتی چیز جدیدی را رمزی می‌کنند که برای استخراج ورت کوین، کیف پول‌ها و یا برنامه ریزی اصلی آن مفید است، آن را در ردیت با همه به اشتراک می‌گذارند.

جمع بندی

ارز دیجیتال ورت کوین یکی جالب‌ترین ارزهای دیجیتال است که در این مقاله آن را به شما معرفی کردیم. این ارز با برنامه‌های خاصی که دارد می‌تواند تجربه‌ی یک تجارت فوق العاده را برای شما پدید آورد. همچنین این ارز دیجیتال در کنار تمامی مزایای بسیار خوبی که دارد، یک جامعه‌ی کوچک نیز در برنامه ردیت به وجود آورده که دوست داران و ماینرهای این ارز می‌توانند به راحتی در آن با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و جدیدترین اخبار این ارز را با هم به اشتراک بگذارند. آیا به نظر شما این ارز در بازار رمز ارزها موفق خواهد بود؟

ارز کلت یا ارز cult هم تحول شگرف آن مطلی جذاب است که خواندن در مورد آن حتما به شما پیشنهاد میکنیم.

Leave A Reply

Your email address will not be published.