رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

آینده ارز های دیجیتالی-بیت کوین نیم میلیارد تومان

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

آینده ارزهای دیجیتالی

آینده ارزهای دیجیتالی چگونه خواهد بود؟ در حالب که امروز ارزش یک بیت کوین به حدود نیم میلیاد تومان رسیده ودر این قیمت بخوبی مقاومت میکند ! این در حالیست که بانک ملی ایران با سرمایه دو میلیون تومان تاسیس گردیده ودر سال ۱۳۳۱ این سرمایه به سیصد میلیون تومان افزایش یافته است .

کاهش ارزش پول گریبانگیر تمامی پولهای کاغذی ، حتی دلاراست ، بطوریکه جهت مقایسه ذکر این نکته ضرویست که ارزش هر اونس طلا از بیست دلاردرسال ۱۸۷۷ ، امروز به حدود دو هزار دلار رسیده است که ناشی از کاهش صد برابری قدرت دلار در مقابل طلاست.

واین مهم نیاز به پولهای غیر کاغذی را تشدید میکند. در مقالات بعدی به این موضوع بیشتر پرداخته خواهد شد.
علی ایحال ضرورت پول های دیجیتال در اقتصاد و مزایای فراوان آن نسبت پول های کاغذی (فیات)خود عامل اصلی ایجاد رمزارزهاست،چرا که اگر ضرورت نداشت ،بوجود نمیامد و در این حجم های سنگین مورد مبادله قرارنمی گرفت.

درخصوص پولشویی وفیشنگ ،اگر چه هرکجا پول باشد این تخلفات هست وتا حدی غیرقابل اجتناب میباشد، اما جالب است بدانید آخرین بررسی ها نشان داده حجم پولشویی و فیشینگ در ارزهای دیجیتال به مراتب پایین تر از شبکه های بانکی بوده است.

بیتکوین؛ دلار یا اتریوم ؟؟

درخصوص پولشویی وفیشنگ ،اگر چه هرکجا پول باشد این تخلفات هست وتا حدی غیرقابل اجتناب میباشد،اما جالب است بدانید آخرین بررسی ها نشان داده حجم پولشویی و فیشینگ در ارزهای دیجیتال به مراتب پایین تر از شبکه های بانکی بوده است.


میزان مبادلات سالانه سه رمزارز، بیت کوی/دلار و اتریوم/ دلار و تتر /دلار به بالاترین حد ممکن رسیده ، واین جدای از صدها کوین و توکن دیگر است واین امر نیز بر ارزش اقتصادی بازار ارزهای دیجیتال وعظمت آن واعتماد سرمایه گذاران دلالت دارد.

دولت ها و رمز ارزها

نکته حایز اهمیت ، امینیت بالا واینکه اموال ، دارایی ودرآمد افراد ازدسترس ونگاه دولتها به دور می ماند همواره برای آنها نگران کننده است.
اما ضرورت غیر قابل انکاروجود آن در اقتصاد ومزیت های تامل برانگیز بسیارو سرعت نفوذ ارزهای دیجیتال، عموم دولتها را دچارنوعی غافل گیری و در برخورد با آن مردد نموده است.

اگر قصد خرید یا فروش بیت کوین را دارین حتما این مقاله برای شروع مطالعه کنید.


مانند نیروی برق که چنانچه به جایی وارد شود ، دیگر نمی توان آنرا پس گرفت ، رمرزارزها امروز وارد اقتصاد جهانی شده اند و نمی توان آنرا از دنیای اقتصاد جدا کردو نهایتا دولتها مجبور ومحکوم به پذیرش آنند. م-بیات

Leave A Reply

Your email address will not be published.