رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

اتحادیه اقتصادی اوراسیا و قانون گذاری برای بیت کوین

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

به نظر می رسد اتحادیه اقتصادی اوراسیا در قانونگذاری برای بیتکوین ناکام بوده است. آنها از اجرای چنین طرحی حمایت نمی کنند. اعضای اتحادیه اوراسیا EAEU در پرورش برای اعمال قوانینی برای بازار رمز ارز بودند. یکی از اعضای این اتحادیه اعلام کرده است که این اتحادیه برای اعمال قوانین یکپارچه در حوزه رمز موافقت خود را اعلام کرده است.

Iya Malkina از اعضای اتحادیه است که در روز چهارشنبه اعلام کرد اتحادیه درخواست های بسیاری را در مورد وضع قوانین یکپارچه برای مشارکت در بازار رمز ارز و بلاک چین دریافت کرده است. از اتحادیه خواسته شده است که دستور را در این رابطه صادر کند. اما اعضای اتحادیه از این پیشنهاد حمایت نکردند. 

وی در ادامه به این نکته اشاره کرد که اتحادیه مدتهاست در حال تحلیل و بررسی تأثیر بازار رمز ارز بر ثبات اقتصاد اتحادیه اقتصادی اوراسیا است.

اتحادیه اقتصادی اوراسیا و قانون گذاری برای بیت کوین 

اتحادیه اقتصادی اوراسیا اتحادیه اقتصادی کشورهایی است که در شرق اروپا، غرب و آسیای مرکزی واقع شده اند. اعضایی از کشورهای بلاروس، روسیه، قزاقستان، ارمنستان و دیگر کشورها در این اتحادیه حضور دارند. این اتحادیه از سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را آغاز کرد. هدف از ایجاد این اتحادیه سهولت و اعمال سیاست هایی است که منجر به ایجاد یک فضای اقتصادی بزرگ تر می شود.

بنا بر آخرین اطلاعات رسیده این اتحادیه قصد داشت قوانینی را برای فضای رمزارز اعمال کند. اولین گزارش مربوط به انتشار این قوانین در سال ۲۰۱۹ از سوی این اتحادیه منتشر شد. پیش از این وزارت اقتصاد و دارایی روسیه درخواست کرده بود که اتحادیه ارز دیجیتال مخصوص به خود را ایجاد کند. به این ترتیب می توان در مقابل تحریم های آمریکا مقاومت کرد.

 در آخر

 با افزایش پذیرش و محبوبیت بیت کوین در نظر سرمایه گذاران دولت ها به دنبال اعمال قوانینی برای کنترل این بازار خواهند بود. برخی از کشورها مانند هند هرگونه مشارکتی در بازار ارز را غیر قانونی اعمال می کند. از سوی دیگر کشورهایی مانند اعضای اتحادیه اقتصادی اوراسیا در مقابل قانون گذاری برای بیت کوین از خود مقاومت نشان می دهند. 

 در روزگاری که خرید ۰.۰۱ بیت کوین شما را در آینده به یک میلیونر تبدیل خواهد کرد، کمتر کسی موافق اعمال قوانین در حوزه رمز ارز خواهد بود. سرمایه گذاری در این بازار آینده خود و خانواده تان را تضمین کنید. در رمزارز مارکت در انتظار شما هستیم.نظر شما در رابطه با قانون گذاری برای بیت کوین و بازار رمز ارز چیست؟ آیا از این ایده حمایت می کنید؟ دلایل موافقت یا مخالفت خود با چنین اقدامی را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/eaeu-unlikely-to-find-common-ground-on-crypto-regulation-official-says

Comments are closed.