رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

رکوردشکنی قیمت بیت کوین پس از مدت ها

1

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

اخیرا شاهد رکوردشکنی قیمت بیت کوین بوده ایم. این ارز رکوردی را ثبت کرده است که از ژانویه سال تاکنون مشاهده نشده بود. در آن زمان قیمت بیت کوین پیش از آغاز بازار خرسی در سال ۲۰۱۸ به اوج رسید.

با وجود شیوع بیماری کرونا امسال سال بسیار خوبی برای بیت کوین بوده است. شیوع این بیماری اضطراب و تشویش زیادی را در بازار ایجاد کرده است. اما بیت کوین از قاعده مستثنی بوده است.

 قیمت بیت کوین پس از رسیدن به بالاترین حد سالانه در تاریخ ۲۸ اکتبر ، اصلاح قیمتی شدیدی را تجربه کرد. در پی اصلاح قیمت ها کسانی که در زمینه خرید و فروش بیت کوین فعالیت داشتند شاهد کاهش ۱۰۰۰ دلاری قیمت این رمزارز بودند. در نهایت بیت کوین به قیمت ۱۳۲۸۱ دلار رسید.

 از آن زمان تا کنان این ارز روند پایداری را پیش گرفته است. در بازار حضور دارید و برای خرید بیت کوین یا فروش آن نمودارها را زیر نظر بگیرید. به احتمال زیاد می دانید که این ارز به رشد روانه خود ادامه داده و با نزدیک شدن به جمعه به قیمت ۱۳۶۸۰ دلار رسیده است.

امروز قیمت این ارز رکوردشکنی بوده است. این ارز به ۱۳۹۵۰ دلار رسید. این عدد رشدی ۵ درصدی را ظرف ۲۴ ساعت گذشته نشان می دهد.

قیمت بیت کوین

رکوردشکنی قیمت بیت کوین درآستانه ثبت رکوردی تازه

این رمز ارز از ماه مارس روندی گاوی را در پیش گرفته و از تمام بازارهای مالی جلو افتاده است. تمام بازارهای جهانی از ماه مارس با رکوردی بزرگ روبه رو بوده اند. همه حاضران در این بازار سودی را که طی سال ها به دست آورده بودند را از دست دادند و قیمت این توکن نیز به پایین تر حد خود رسید.

 برای کسانی که در زمینه خرید و فروش بیت کوین و نوسان گیری فعالیت داشتند، همه چیز در هاله ای از ابهام قرار داشت. از ماه مارس بیت کوین روند صعودی را در پیش گرفته است. اگر این روند به مسیر خود ادامه بدهد، سطح حمایتی به ۱۱۵۰۰ دلار و سطح مقاومت نیز به ۱۴۵۰۰ دلار می رسد. این سطحی است که از سال ۲۰۱۸ در بازار رمز ارز مشاهده نشده است. در آن زمان قیمت بیت کوین به دنبال کاهش یک روند خرسی  و پس از انفجار حباب بیت کوین چنین روندی را در پیش گرفت.

 از نقطه نظر فنی این ارز به بهایی بیش از آنچه باید خریداری می شود. در حال حاضر احساسات موجود در بازار از افزایش قیمت این ارز حمایت می کنند. بسیاری از سرمایه گذاران نیز با سرمایه های کلانی که وارد این بازار کرده اند. ورود سرمایه نقش مهمی بر افزایش قیمت بیت کوین داشته اند.

 بیت کوین از دنباله فیبوناچی سرپیچی نکرده است

 در بازه زمانی کوتاه مدت این ارز دنباله فیبوناچی را نقض نمی کند. اصلاح قیمت ها منجر به کاهش قیمت ها و شکست خط حمایت ۱۲۹۰۰ دلاری نشده است. شاخص مک دی (MACD) و RSI نیز احتمال اصلاح قیمت ها را در آینده می دهند.

افزایش قیمت بیت کوین

 نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری نیز طی هفته های اخیر روی رفتار بیت کوین تاثیرگذار بوده است. موفقیت ترامپ خوش‌بینی سرمایه گذاران را افزایش می دهد. اما بایدن (Biden) می تواند منجر به سقوط ارزش بازار سهام شود.

 اگرچه اینطور به نظر می رسد که بیت کوین راه خود را از بازارهای مالی جدا کرده باشد و همه چیز به روند فعلی خود ادامه دهد، اما انتظار می رود که بیت کوین به بالاترین حد خود نیز برسد. روند گاوی که طی ماه های گذشته شاهد آن بودیم نیز از سال ۲۰۱۷ بی سابقه بوده است. در حقیقت به نظر می رسد که رود صعودی بیت کوین در مقایسه با گذشته طبیعی تر و قدرتمند تر است.

 بنابراین شاید اکنون بهترین زمان برای ورود به این بازار باشد. برای اطلاع از نحوه حضور در بازار بیت کوین و خرید و فروش این ارز با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید.

 منبع

https://cryptopotato.com/breaking-bitcoin-just-broke-to-its-highest-price-since-jan-2018/

1 Comment
  1. […] بیت کوین از ماه اکتبر روند صعودی قدرتمندی را مشاهده کرده است. در اواخر هفته با کاهش فعالیت های موجود در بازار قیمت این ارز اندکی کاهش داشته است. این در حالی است که این رمزارز طی ماه های اخیر بدون کوچکترین تغییری به روند صعودی خود ادامه داده است. […]

Leave A Reply

Your email address will not be published.