رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

سایت Crypto.com از برترین سایت‌های ارز دیجیتال را از دست ندهید

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

سایت Crypto.com از برترین سایت‌های دنیای ارزهای دیجیتال است که دانستن آن در به دست آوردن سودهای متعدد به شما کمک خواهد کرد. در دنیای ارزهای دیجیتال سایت‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانند به‌عنوان منابع خبری و یا عرضه‌کننده انواع خدمات دیگر به‌کار شما بیایند. این سایت نیز از سایت‌های برتر حیطه ارزهای دیجیتال به‌شمار می‌رود. Crypto.com خدمات گزارش‌دهی مالیات ارزهای دیجیتال رایگان را به استرالیا ارائه می‌دهد. با ما همراه باشید تا امروز این سایت را بررسی کنیم.

سایت Crypto.com

سایت Crypto.com

حالا اهالی استرالیا می‌توانند راحت‌تر اظهارنامه‌های مالیاتی خود را ثبت کنند. به‌دنبال راه‌اندازی موفق Crypto.com Tax در کانادا و آمریکا، این سایت اعلام کرد که این خدمات حالا در استرالیا نیز در دسترس است. پلتفرم Crypto.com Tax، ثبت مالیات ارزهای دیجیتال پیچیده را آسان کرده است و آنها را تنها در عرض چند ثانیه و کاملا رایگان انجام می‌دهد. این خدمات، متناسب با الزامات مالیاتی کشور استرالیا طراحی و در حالت اجرایی قرار گرفته است. همچنین این سایت از بیش از ۲۰ کیف پول و صرافی از میان بزرگ‌ترین کیف و صرافی‌های دنیا به‌همراه اپلیکیشن Crypto.com و صرافی آن، پشتیبانی می‌کند.

«کریس مارشالک» مدیرعامل و بنیان‌گذار این سایت گفت: «ما بسیار هیجان‌زده‌ایم از آنکه سرویس گزارش مالیات ارزهای دیجیتال رایگان خود را تا کشور استرالیا گسترش دهیم. ما مدت‌هاست که به ارائه سازگار‌ترین و آسان‌ترین پلتفرم ارزهای دیجیتال در دنیا، متعهد هستیم. به‌عنوان بخشی از آن تعهد، مفتخریم که حالا به تمام سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال استرالیایی، یک راه حل آسان برای ثبت مالیات ارائه دهیم. همچنین بازارهای جهانی بسیاری نیز به‌زودی به سایت Crypto.com، اضافه خواهند شد.»

Crypto.com Tax موجب می‌شود که کاربران به‌سرعت گزارش‌های مالیاتی دقیق و سازمان‌یافته‌ای تهیه کنند. این گزارش‌ها همچنین دارای تاریخچه معاملات و سوابق سود و ضررهای سرمایه نیز هستند. همچنین در آن‌ها، معاملات مشمول مالیات و غیرمشمول مالیات مربوط به ارزهای دیجیتال نیز وجود دارند.

Crypto.com تا‌کنون با مشاوران مالیاتی حرفه‌ای بسیاری همکاری کرده است. این همکاری نیز بیشتر به آن دلیل بوده است که بتوانند مطمئن باشند که منطق محاسباتی آنها با راهنمایی‌ها و قوانین موجود برای ثبت مالیات‌‌های ارز دیجیتال در استرالیا، سازگار باشد.

درباره Crypto.com

این سایت در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد. Crypto.com امروزه به بیش از ۱۰ میلیون مشتری، برنامه ارز دیجیتالی با سریع‌ترین رشد در جهان را ارائه می‌دهد. همچنین این سایت بزرگ‌ترین برنامه کارت ارز دیجیتال جهان که ویزا کارت (Visa Card) نام دارد را نیز به شما عرضه می‌کند. به‌همراه تمام این‌ها، صرافی Crypto.com و کیف پول دیفای این سایت نیز، در دسترس شما قرار می‌گیرند. اخیرا نیز Crypto.com NFT راه‌اندازی شده است. این پلتفرم، برنامه‌ای برتر برای جمع‌آوری و معامله NFT هایی است که از دنیای هنر، طراحی، سرگرمی و ورزش به‌خوبی ساخته شده‌اند.

Crypto.com بر پایه محکمی از امنیت، حریم خصوصی و سازگاری ساخته شده است. این سایت اولین شرکت ارز دیجیتال در جهان است که ISO/IEC 27701:2019، CCSS سطح ۳، ISO27001:2013، PCI:DSS 3.2.1 و انطباق سطح ۱ را دارد. Tier این سایت مستقلا در سطح ۴ ارزیابی شده است که بالاترین سطح هم برای امنیت سایبری « NIST» و هم برای چارچوب‌های حریم خصوصی است.

Crypto.com با بیش از ۱,۸۰۰ نفر در ادارات سرتاسر آمریکا، اروپا و آسیا، در حال سرعت بخشیدن به ورود افراد بیشتری از دنیای تجارت عادی، به دنیای ارزهای دیجیتال است.

سایت Crypto.com

جمع بندی

سایت Crypto.com از سایت‌های مهم در زمینه ارزهای دیجیتال است که دانستن آن در کسب سود بیشتر به شما کمک می‌کند. قابلیت برتر این سایت، آن را از دیگر سایت‌های موجود در این زمینه، متمایز می‌کند. این سایت، ارائه گزارش‌های مالیاتی برای اهالی استرالیا را بسیار آسان کرده است. افراد در استرالیا، حالا می‌توانند به‌راحتی گزارش‌های مالیات ارزهای دیجیتال خود را به‌سرعت ثبت کنند. ما امروز این سایت و خدمات آن را خدمت شما بررسی کردیم.

Leave A Reply

Your email address will not be published.