رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

شرکت SBI برای نخستین بار سرویس وام دهی بیت کوین را روی کار آورد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

این شرکت در ادامه حمایت از اتریوم و ریپل، وام دهی بیت کوین را نیز به خدمات خود افزوده است. این شرکت بزرگ سرویسی را برای خدمات دهی در زمینه رمزارز روی کار آورده است. بر اساس اطلاعات به دست آمده از این شرکت به نظر می رسد پلتفرم وام دهی رمزارز به کاربران اجاره می دهد که ارزهای خود را به این شرکت قرض بدهند و سودی برابر با ۱ درصد را دریافت کنند.

 این سرویس جدید در ابتدا با حمایت بیت کوین فعالیت خود را ادامه می دهد. اما این شرکت قصد دارد از اترویم و ریپل نیز حمایت کند. حداقل میزان بیت کوینی که می توانید به این شرکت قرض دهید برابر با ۰.۱ بیت کوین یا ۱۸۴۰ دلار است. این درحالی است که حداکثر این میزان نیز برابر با ۵ بیت کوین یا ۹۲ هزار دلار است.

شرکت SBI اعلام کرد کاربران برای استفاده از این خدمات نیازی به پرداخت کارمزد یا حق عضویت سالانه ندارند. برای برداشت دارایی ها نیز نیازی به پرداخت ین (واحد پول ژاپن) یا دیگر ارزهای دیجتال نیست.

این شرکت بزرگ در کشور ژاپن واقع شده است. SBI در زمینه رمزارز فعالیت دارد. این بازار بزرگ خارجی دو تجارت رمزارز را نیز را در بر می گیرد. SBI یکی از بهترین همکارهای ریپل به شمار می رود. این شرکت کالاهای مالی را بر پایه ریپل تولید می کند. ریپل چهارمین ارز بزرگ جهان از نظر اندازه سرمایه است. در اواخر ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ مدیر عامل این شرکت مدعی شد که به احتمال زیاد ریپل به ژاپن انتقال داده می شود و بهتر است که این ارز آمریکا را به حال خود رها کند.

وام دهی در دنیای رمزارز

وام دهی در بازار رمزارز یکی از تازه ترین خدماتی است که در دنیای رمزارز مطرح شده است. شرکت SBI خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می کند.  همین امر می تواند تا حد زیادی از ادامه روند صعودی بیت کوین و دیگر آلت کوین های بازار نیز حمایت کند.

 اگر تاکنون برای حضور در بازار رمزارز فرصت مناسبی را پیدا نکرده اید، اکنون زمان آن است که از قیمت بیت کوین در لحظه مطلع شوید و برای خرید این ارز وارد عمل شوید. به یاد داشته باشید که این ارز می تواند آینده درخشانی را برای شما در پی داشته باشد. با ما در رمزارز مارکت در کمترین زمان ممکن دارایی دیجیتال را از داخل ایران به سبد سرمایه خود بیفزایید و با موج استقبال جهانی از رمزارز همراه شوید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/japanese-financial-giant-sbi-debuts-bitcoin-lending-service

Leave A Reply

Your email address will not be published.