رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

شرکتی که اصطلاح هش ریت را ابداع کرد نگران رکود اخیر نیست.

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

هش ریت سالانه کاهش پیدا کرده است؛ اما بیت کوین تحت تاثیر این اوضاع قرار نگرفته است.

با وجود کاهش شدید هش ریت طی چند هفته اخیر رئیس Blockchain.com  ،گاریک هایلمن،  (Garrick Hileman) به هیچ عنوان نگران نیست. این سایت در سال ۲۰۱۱ با حضور اعضایی راه اندازی شد که از coinbase برجای مانده بودند. این سایت نخستین فضایی بود که تحلیل بیت کوین را آغاز می کند. این سایت در ادامه خدمات خود را افزایش داده و والت های تازه ای را نیز به فهرست خدمات خود افزود. از این گذشته بازار معاملاتی نیز در این سایت ایجاد شده است.

اصطلاح هش ریت

این سایت اصطلاح هش ریت را ایجاد کرد، هش‌ریت به معنای تعداد تراهش هایی است که در واحد ثانیه  برای عملکرد شبکه بیت کوین به کار گرفته می شود.

 هش‌ریت یا میزان سختی استخراج در شبکه به شدت در حال نوسان است. این معیار پیش از هاوینگ به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرد و در ادامه بالاترین نرخ را به ثبت رسانده است. در آخرین روند هش‌ریت به ۱۶۱ میلیونTh/s  رسیده است.

یک ماه بعد در تاریخ ۲۷ اکتبر هش‌ریت به ۹۵ میلیون رسید. اگرچه هنوز علت اصلی این موضوع روشن نیست، اما به نظر می رسد که علت اصلی کاهش قیمت این ارز، مهاجرت فصلی ماینرهای چینی بوده است.

هش ریت بیت کوین

 در مصاحبه ای که با هیلمن در Cointelegraph  منتشر شده است، این طور به نظر می رسد که او چندان نگران کاهش هش‌ریت شبکه نیست:

«آنچه مسلم است این است که هش‌ریت از میزان خود پس از هاوینگ در ماه می بالاتر است. بنابراین کاهش فعلی این نرخ چندان از نظر من نگران کننده نیست. اما از بعد از هاوینگ ما شاهد کاهش این معیار بوده ایم.»

آخرین نرخ هش ریت

 هش‌ریت طی روز های اخیر اندکی بهبود پیدا کرده است. اکنون هش‌ریت به ۱۰۷ میلیون TH/s رسیده است. اگر چه هنوز هش ریت در پایین ترین بازه سالانه خود قرار دارد. معیار هش ریت در آغاز سال ۲۰۲۰ ۱۱ میلیون TH/s  بود. تاریخ نشان داده است که قیمت بیت کوین و هش‌ریت همواره در ارتباط مستقیم با یکدیگر قرار داشته اند. اما گویا این بار کاهش هش ریت تاثیری روی قیمت این رمزارز نداشته است.

 اگر به دنبال فرصتی برای حضور در بازار رمزارز هستید. بهتر است با تماس با مشاوران ما در رمزارز مارکت اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/the-company-that-coined-the-term-hash-rate-is-not-concerned-about-its-recent-decline

Leave A Reply

Your email address will not be published.