رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

صندوق ارز دیجیتال هند و برگرداندن ۱۰۰ میلیون دلار به «بوترین»

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

صندوق ارز دیجیتال هند تصمیم گرفته است که ۱۰۰ میلیون دلار یو اس دی سی (USDC) را به کیف پول «ویتالیک بوترین» بازگرداند. هدف از این کار، تسهیل تلاش‌های امدادی در هند است.

صندوق ارز دیجیتال هند

«سندیپ نیلوال» از بنیان‌گذاران پالی گان (MATIC) و مؤسس کریپتو ریلیف (Crypto Relief)، به‌روزرسانی جدیدی را درباره صندوق Crypto Relief در صفحه رسمی توئیتر خود منتشر کرد. این به‌روزرسانی عبارت است از:

«ما در حال بحث با ‘ویتالیک بوترین’ بر سر آن بوده‌ایم که چطور می‌توان تلاش‌های این صندوق را در هندوستان، تسهیل بخشیم. در نهایت هم توانستیم به راه‌حلی برسیم. ما ۱۰۰ میلیون دلار USDC را به ‘ویتالیک’ بازمی‌گردانیم که هندی نیست. هدف از این کار نیز آن است که پروژه‌های پاداش و ریسک بالا را سریع اجرایی و مستقر کنیم.»

بنابراین به‌روزرسانی، «سندیپ» می‌خواهد که تلاش‌های امدادی را در هندوستان تسهیل بخشد. شرکت وی، Crypto Relief کاملا مراقب است که با قوانین قضایی هند مطابقت داشته باشد؛ اگرچه که این نهاد خارج از هندوستان مستقر است.

صندوق ارز دیجیتال هند

به همین دلیل هم او با بنیان‌گذار اتریوم، «ویتالیک بوترین»، وارد بحث مفصلی شد. «بوترین» ۵۰ تریلیون توکن SHIB را با ارزش تقریبا ۱.۲ میلیارد دلار در این زمان، به صندوق ارز دیجیتال هند، صندوق کمک مالی مربوط به کوید ۱۹ هند بخشید. این کمک مالی با شروع ماه می ۲۰۲۱ ارائه داده شد. در آن زمان، «بوترین» ۵۰% از عرضه SHIB را از تیم شیبا اینو هدیه گرفته بود.

به دنبال این گفت‌وگو، بنیان‌گذار پالی گان و اتریوم به راهکار خوبی رسیدند. صندوق Crypto Relief تصمیم گرفت که ۱۰۰ میلیون دلار USDC را به «ویتالیک» بازگرداند که هندی نیست. این امر نیز برای استقرار سریع پروژه‌های پاداش یا ریسک مخصوصا در R&D است «که حتی ممکن است فراتر از هند نیز گسترش یابد.»

صندوق هندی و «بوترین» در حال تسهیل استقرار پروژه‌ها در هند

«سندیپ» سپس نیز اشاره کرد که شرکت او، Crypto Relief، منبع خارجی این صندوق را در نظر دارد. این شرکت همچنین می‌داند که قوانین هند، در انتقال سرمایه‌ها با هدف استفاده در هند، از رویکردی اصولی، کنترل‌شده و قدرتمند پیروی می‌کند.

از آنجایی که «ویتالیک» هندی نیست، او می‌تواند تصمیمات سریع‌تری را اتخاذ کند. همچنین وی می‌تواند این سرمایه‌ها را در این پروژه‌ها اجرایی کند که ریسک بالاتر اما در عوض، پاداش‌های بالاتری هم دارند. «سندیپ نیلوال» همچنین روشن کرد که صندوق ارز دیجیتال هند هنوز ۳۰۲ میلیون یو اس دی سی در ذخایر خود دارد. این مقدار در کنار ۷۰ میلیونی بوده که تا پیش از این اجرایی شده است. صندوق هندی Crypto Relief به انتقال این سرمایه‌ها در حوزه‌های موردنیاز هند ادامه می‌دهد.

«ویتالیک بوترین» به توئیت «سندیپ» پاسخ داد و اشاره کرد که او قصد داشته است که این سرمایه‌ها را شخصا با کمک مشاوران علمی، اجرایی کند. هدف او از این کار، تکمیل کار عالی حال حاضر این صندوق با پروژه‌های امدادی و علمی کووید ۱۹ که پاداش و ریسک بالاتری دارند در کل جهان بوده است. او سازمانی جدید را با نام «Balvi» تأسیس کرده است تا این سرمایه‌ها را اداره کند.

ویتالیک نوشت: «من سازمانی جدید با نام ‘بالوی’ (Balvi) را تأسیس کرده‌ام تا این سرمایه‌ها را اداره کنم که در موقعیتی بهتر برای انجام این شروط هستند که ارزش بسیار زیادی از لحاظ جهانی درند. این کار مزایای بسیار زیادی را به ساکنین هندوستان و غیرهندی‌ها ارائه می‌دهد.»

این سازمان جدید، منابع مالی را سرمایه‌گذاری خواهد کرد که ارزش بسیار زیادی از نظر جهانی دارند و همان طور که گفتیم، مزایای بسیاری را به ساکنین هند و افراد غیرهندی ارائه می‌دهد. برخی از این پروژه‌ها همان طور که «ویتالیک» اشاره کرد، عبارتند از:

«واکسن R&D، رویکردهای مبتکرانه برای تصفیه و تهویه هوا، آزمایش و بسیاری از دیگر پروژه‌ها.» «ویتالیک» هنوز اطلاعات کامل را منتشر نکرده است. وی گفت که اطلاعات بیشتری درباره این موضوع به‌زودی منتشر می‌شود.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/28/crypto-relief-india-has-decided-to-move-100-million-usdc-back-to-vitalik-buterin-wallet-with-the-intention-to-accelerate-relief-efforts-in-india/

Comments are closed.