رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

طلا و دلار جان دوباره ای می گیرند و بیت کوین خطر را احساس می کند

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

تحلیل گران بر این باور هستند که بیت کوین خطری را تجربه می کند که در انتظار نبوده است. به نظر می رسد طلا و دلار روند صعودی خود را از سر گرفته اند.

دن تپیرو (Dan Tapiero) هم بنیان گذار شرکت ۱۰T اعلام کرده است که بازار ضعیف طلا در حال بهبودی است. به زودی باید شاهد ادامه روند صعودی طلا باشیم.

افزایش قیمت طلا و دلار قیمت بیت کوین را به خطر می اندازد

قیمت بیت کوین حرکت های شدیدی را در سه ماه گذشته تجربه کرده است. این ارز در بازار کوین بیس و دیگر بازارهای رمزارز رکوردهای تازه ای را ثبت کرده است. به نظر می رسد که این ارز در حال حاضر شرایط متفاوتی را تجربه می کند.

باوجود خطراتی که قیمت بیت کوین را تهدید می کند، به نظر می رسد اگر طلا و دلار به روند خود ادامه دهند اوضاع برای قیمت بیت کوین متفاوت خواهد بود.

بیت کوین خطرسقوط
بیت کوین کاهش قیمت

بنا به گفته های تپیرو میزان نقدینگی بازار طلا در هفته گذشته افزایش پیدا کرده است. برخی از افراد این امر را به عنوان نشانه ای از بهبودی بازار بیت کوین در نظر گرفته می شود. از آنجایی که سرمایه گذاران بیشتری با موقعیت های موجود در بازار بیت کوین آشنا شده اند، افزایش قیمت طلا نیز می تواند به نفع این افراد باشد. به این ترتیب افزایش قیمت طلا می تواند روی ضرب آهنگ قیمت بیت کوین تاثیرگذار باشد.

افزایش قیمت سهام آمریکا

سهام آمریکا روند صعودی را پیش گرفته است. این امر به دنبال افزایش نقدینگی از سوی بانک مرکزی روی داده است. ترکیب تورم و شرایط مالی آرامی که در بازار حاکم شده است، قیمت سهام را افزایش داده است.

به نظر می رسد سهام بهترین ماه خود را از تاریخ ۱۹۸۷ ترجیح کرده است. این احتمال وجود دارد، اگر سهام آمریکا روند بهبودی را ادامه دهد، به احتمال زیاد دارایی خوبی برای سرمایه گذاری است. به این ترتیب در آینده ای نه چندان دور قیمت بیت کوین را با تغییراتی روبه رو کند.

 در حال حاضر بسیاری از معامله گران بر این باور هستند که قیمت بیت کوین در خطر سقوط به ۱۸۰۰ دلار است.

مایکل ون د پوپ می گوید اگر بیت کوین از ۱۹۱۰۰ دلار کاهش پیدا کند، باید در انتظار کاهش بیشتر قیمت های باشیم. او در ادامه می گوید:

«اگر قیمت بیت کوین به کمتر از ۱۹۴۰۰ دلار برسد، قیمت به سمت ۱۸۸۰۰ دلار کاهش پیدا می کند.»

بیت کوین در معرض خطر کاهش قیمت هاست. چرا که احتمال افزایش قیمت بیت کوین نیز وجود دارد. این فلز گرانبها در مقایسه با بیت کوین و ورود سرمایه گذارهای موسساتی به این بازارا عملکرد خوبی نداشته است. اما به نظر می رسد که این ارز به روند صعودی خود ادامه دهد.

 اکنون رقابت برای حضور در بازار بیت کوین با همیشه متفاوت است. این نکته را به یاد داشته باشید که این ارز همچنان یکی از بهترین دارایی های موجود در بازار برای حفظ ارزش دارایی های سرمایه گذاران است. این نکته را به یاد داشته باشید که خرید بیت کوین می تواند سود سرشاری را برای شما در پی داشته باشد. با ما در رمزارز مارکت همراه باشید و قیمت بیت کوین را زیر نظر بگیرید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-rally-at-risk-as-gold-and-us-dollar-show-signs-of-recovery

Leave A Reply

Your email address will not be published.