رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

قیمت ۱۹۴۰۰ دلاری بیت کوین همه را به سمت گوگل کشانده است

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

 ترند های گوگل نشان می دهند که میزان جستجوهایی که درباره بیت کوین انجام می شود از زمان انتشار خبر قیمت ۱۹۴۰۰ دلاری بیت کوین به شدت افزایش پیدا کرده است. در حقیقت در سال ۲۰۲۰ چنین حجمی از جستجو درباره رمزارز بی سابقه بوده است.

امروز قیمت بیت کوین پا از بازه خود فراتر گذاشته است و رکورد تازه ای را به ثبت رسانده است. امروز صبح قیمت بیت کوین به ۱۹۴۱۲ دلار رسید.

یمت 19400 دلاری بیت کوین
بیت کوین

تحلیل گران و سرمایه گذاران بازار پیش بینی های متفاوتی درباره آینده قیمت بیت کوین در سر دارند. به عنوان مثال Coinbase قیمت ۱۹۸۹۲ دلار را به عنوان بالاترین رکورد برای بیت کوین معرفی می کند. این درحالی است  که BitMEX و بایننس به ترتیب ۱۹۸۹۱ و ۱۹۷۹۹ دلار را برای این ارز در نظر گرفته اند. اما بیشتر معامله گرانی که در این بازار حضور دارند بر این باور هستند که به احتمال زیاد قیمت ۲۰ هزار دلاری بیت کوین را بار دیگر تجربه خواهیم کرد.  

 رسیدن به قیمت ۱۹۴۰۰ دلاری بیت کوین و حتی عبور از این بازه بسیار سریعتر از انتظار همه ما روی داده است. این رمزارز به تازگی کاهش قیمت ها را تجربه کرده بود. کاهش قیمت بیت کوین به ۱۸ هزار دلار، کاهش ۳۰ درصدی ریپل را نیز در پی داشت.

ترند بیت کوین گوگل
کاهش قیمت ریپل

داده ها می گویند

 اطلاعات به دست آمده از TheTie  نشان می دهد همانطور که قیمت بیت کوین ضرب آهنگ خود را در تاریخ ۲۲ تا ۲۳ نوامبر از دست داد، احساسات بازار به شدت تحت تاثیر قرار گرفت.

احساسات بازار
احساسات مثبت بازار

 موسسات TheTie می گوید:

«شخص سنجش احساسات روزانه در بازار به بررسی میزان رویکردهای مثبت و منفی موجود در بازار در یک بازه ۲۴ ساعته می پردازد. در نهاین این آمار با آنچه در یک بازه ۲۰ روزه مشاهده شده است مقایسه می شود. این سنجش از ۱۶ نوامبر بیشتر از ۵۰ و مثبت بوده است. درواقع اگر بخواهیم احساسات را در همین وضعیت حفظ کنیم، باید بدانیم که اگر سرمایه گذاران در ۲۰ روز گذشته به بازار خوشبین بوده اند باید ظرف ۲۴ ساعت گذشته به مراتب بیشتر به این بازار امیدوار شده باشند. در این صورت نتیجه سنجش احساسات روزانه بازار همچنان بالاتر از ۵۰ خواهد بود.»

به این ترتیب با وجود کاهش قیمت بیت کوین به ۱۸ هزار دلار به نظر می رسد که بیشتر کسانی که در این بازار حضور دارند به آینده این ارز خوشبین هستند.

قیمت 19400 دلاری بیت کوین همه را به سمت گوگل کشانده است
اصلاحات بیت کوین

از سوی دیگر میزان جستجوهای موجود در گوگل نیز نشان می دهد که کاربران در تمام سال ۲۰۲۰ به این اندازه به این بازار علاقه نشان نداده اند. این اتفاق درست با افزایش قیمت این ارز و عبور قیمت از ۱۹هزار دلار روی داده است.

آینده برای بیت کوین چگونه خواهد بود؟

قیمت 19400 دلاری بیت کوین
نمودار ۴ ساعته بیت کوین

 همانطورکه در نمودار ۴ ساعته این رمزارز مشاهده می کنید، کاهش قیمت بیت کوین به ۱۸ هزار دلار کف دیگری را در نزدیکی سطح مقاومت ایجاد کرده است. میزان استقبال گاوها در این زمان سه برابر شد و آنها دارایی بیشتری را به سبد سرمایه خود افزودند. 

 در زمان نگارش این خبر قیمت اندکی کاهش داشته و به ۱۸۹۰۰ دلار رسیده است. اگر این سطح از قدرت کافی برخوردار نباشد، سطح مقاومت بعدی ۱۸۶۵۰ دلار خواهد بود. به نظر مت بلوم (Mat BLom) از EQUOS گویا:

«بیت کوین روی ثبت رکورد تازه ای متمرکز شده است. بسیار بعید می رسد که این ارز تنها در چند قدمی رکورد سال ۲۰۱۷ متوقف شود. دنباله فیبوناچی نشان می دهد که سطح بعدی برای این ارز ۲۹۱۰۰ دلار خواهد بود.»

 قیمت بیت کوین در آستانه ثبت رکورد تازه ای است. این ارز با قدرت تمام به مسیر خود ادامه می دهد  و همه را حیرت زده می کند. جالب است بدانید که هیچ کس انتظار نداشت پس از کاهش قیمت ها به ۱۸ هزار دلار، این ارز به این زودی به ۱۹ هزار دلار برسد. سرمایه داراهای بزرگ قدرت لازم برای ادامه مسیر را به بازار بیت کوین ارزانی کرده اند. با خرید بیت کوین با روند صعودی این ارز همراه شوید. یکبار برای همیشه دارایی خود را از خطرات احتمالی ایمن نگه دارید. ما در رمزارز مارکت همواره آخرین اخبار دنیای تکنولوژی را در اختیار شما می گذاریم.

منبع

https://cointelegraph.com/news/google-trends-shows-bitcoin-searches-at-2020-high-as-btc-tops-19-4k

Leave A Reply

Your email address will not be published.