رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

نووگراتز می گوید مهترین مسئله میزان پذیرش بیت کوین است

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

نووگراتز (Novogratz) معتقد است که میزان پذیرش بیت کوین نقش مهمی در افزایش قیمت این ارز دارد. پیتر شیف (Peter Schiff) با این موضوع مخالف است.

 مایک نووگراتز مدیر مالی شرکت Galaxy Digital  به تازگی دیدگاه گاوی خود را درباره بیت کوین نمایان کرده است. او در برنامه صبحگاهی Squawk Box شبکه CNBC گفته است که به بیت کوین خوشبین است. مجری برنامه نظر نووگراتز را بیت کوین و رابطه آن با طلا پرسید.او در پاسخ به این نکته اشاره کرد که سرمایه گذارهای بزرگ به این ارز روی آورده اند، آنها برای ورود به این بازار اندوخته طلای خود را فروخته اند. این درحالی است که طلا نیز به تازگی افزایش قیمت خوبی را تجربه کرده است.

او همچنین گفت که مسئله اصلی میزان پذیرش این ارز است. افزایش حساب های کاربری تاثیرزیادی روی افزایش قیمت این ارز داشته است. سرمایه گذار ها و موسسات سرمایه گذاری بزرگت به این بازار روی آورده اند. نقدینگی زیادی وارد بازار شده است. اگر خرید بیت کوین ساده بود، اکنون قیمت این ارز بسیار بالاتر بود. صندوق Grayscale نقش مهمی در افزایش میزان علاقه مردم به سرمایه گذاری در رمزارز داشته است.

 اما شیفتگان طلا و کسانی که همواره به طلا بدبین بوده اند، نظر خود را درباره بیت کوین تغییر نداده اند. پیتر شیف یکی از این افراد است. او در توییتی شبکه CNBC را خطاب قرارداده و گفته است توجه بیش از اندازه به بیت کوین اخلاق حرفه ای در دنیای روزنامه نگاری را زیر سوال برده است. او درادامه صحبت های خود به این نکته اشاره کرد که برنامه هایی که از این شبکه پخش می شود، بر اعتبار این دارایی نزد مخاطب می افزاید. عده زیادی به این بازار روی می آورند و نهنگ ها به سودی که در انتظار آن بودند می رسند.

آن روی سکه

او در توییت خود به برنامه تلویزیونی خاصی اشاره نکرد و شبکه CNBC را برای تحریک میزان پذیرش بیت کوین خطاب قرار داد. او در ادامه افزود همواره حضور سرمایه گذارهای خرد برای افزایش سود نهنگ ها حیاتی بوده است. بیت کوین به رکورد خود نزدیک شد و اتفاقی که افتاد خروج پول های قدیمی بازار بود و نه پول هایی که به تازگی وارد بازار شده اند.

بازار بیت کوین فراز و فرودهای بسیاری را تجربه می کند. اما هیچ یک از اخبار ضدو نقیضی که از گوشه و کنار به گوش می رسد از ارزش این دارایی کم نمی کند. همه ما می دانیم که بیت کوین ارز آینده است. بنابراین اگر می خواهید آینده خود را تضمین کیند بهتر است خرید بیت کوین را در نظر بگیرید. برای این کار باید اطلاعات خود درباره این رمزارز افزایش دهید. با ما در رمزارز مارکت به اخبار ومقالات متعددی در باره این ارز دسترسی خواهید داشت.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-adoption-is-the-main-key-right-now-novogratz-says

Leave A Reply

Your email address will not be published.