رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

نگران فرصت سرمایه گذاری در بیت کوین نباشید؛ تسلا و دیگران به صحنه آمده اند

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

شیوع بیماری کرونا در کنار انرژی های تجدیدپذیر تفرقه شدیدی را میان مالکان برخی از سهام ایجاد کرده است.  ترس از دست دادن فرصت سرمایه گذاری در بیت کوین را کنار بگذارید با ما در ادامه خبر همراه باشید.

 بیت کوین در سال ۲۰۲۰ پاداش بسیاری زیادی را به نصیب سرمایه گذاران کرده است. این ارز به بالاترین قیمت خود در تمام طول تاریخ رمزارز رسید و سود ۲۰۰ درصدی را در مقایسه با سال گذشته از آن سرمایه گذاران کرد. اما هنوز سهامی وجود دارد که عملکرد بهتری  در مقایسه با بیت کوین دارد.

 از تاریخ ۲۲ دسامبر اطلاعات موجود در بازار نشان می دهند که تنها سهام ۵ کمپانی توانسته است سود بیشتری در مقایسه با بیت کوین را نصیب سرمایه گذاران کند.

فرصت سرمایه گذاری در بیت کوین
سهام سودآور

شرکت Peloton Interactive Inc

 این شرکت در آغاز عملکرد جندان خوبی نداشت. انتظار نمی رفت که این شرکت عملکرد بهتری در مقایسه با بیت کوین داشته باشد. اما به نظر می رسد که این شرکت همه را حیرت زده کرده است. این شرکت در زمینه فروش تجهیزات تناسب اندام فعالیت دارد.

 سود ۳۸۴ درصدی این شرکت به لطف شیوع بیماری کرونا بوده است. به نظر می رسد که قرنطینه و اعمال محدودیت های اجتماعی منجر شده است که مصرف کنندگان بیشتری برای خرید تجهیزات تناسب اندام به این شرکت روی بیاورند. مصرف کنندگان در شرایط فعلی امکان استفاده از تجهیزات باشگاه های بدنسازی را ندارند و باید در خانه ورزش کنند. این شرکت کلاس های تناسب اندام آنلاینی را نیز برای مصرف کنندگان در نظر گرفته است.

Peloton در مقایسه با قدرت بیت کوین کوچک به نظر می رسد اما ارزش سرمایه کل این شرکت برابر با ۴۲.۴ میلیارد دلار است.

شرکت Modena

بازیگر دیگری نیز در صحنه رقابت دیده می شود. این شرکت نیز از شیوع بیماری کرونا سود برده است. این شرکت یکی از شرکت هایی است که در بیوتکنولوژی فعالیت دارد و موفق شده است واکسنی را برای ویروس کرونا تولید کند.

محصول این شرکت از اوخر دسامبر ۲۰۲۰ وارد بازار شده است. Moderna  یکی از قدرتمندتری شرکت های حال حاضر در ایالت آمریکاست که در زمینه ایمن سازی فعالیت دارد.

 جای تعجب نیست که سهام این شرکت در مقایسه با سال گذشته سود ۶۱۹ درصدی را بر جای گذاشته است. به این ترتیب ۵۴.۷ میلیارد دلار رسیده است. بنابراین فرصت سرمایه گذاری در بیت کوین تنها گزینه روی میز برای شما نیست.

شرکت Zoom Video Communications

 این شرکت در زمینه ایجاد فضاهای کاری در منازل و به صورت آنلاین فعالیت دارد. با وجود اختلاف نظر هایی که درباره هک و آسیب پذیری بازار وجود دارد به نظر می رسد که نرم افزار Zoom  سودی برابر با ۱۱۶ میلیارد دلار را برای این شرکت در پی داشته است. سود سالانه این شرکت برابر با ۴۹۵ دلار است. آیا تولید واکسن این اطمینان خاطر را به دولت ها می دهدکه اجازه فعالیت دفاتر را صادر کند. در این حالت میزان تقاضا برای کار در منزل کاهش پیدا می کند.

شرکت Enphase Energy

 این شرکت ارتباط چندانی با نیازها مرتبط با بیماری کرونا ندارد.  این شکرت مدیریت انرژی های تجدید پذیر شرکت ها را برعهده دارد و توانسته است در سال جاری سود قابل توجهی را به دست آورد. این شکرت همچنان کوچک است و در ابتدای مسیر قرار دارد، اما توانسته است که ارزش کلی خود را به ۲۱ میلیارد دلار برساند. این شرکت در ۱۲ ماه گذشته سودی برابر با ۴۹۰ درصد داشته است.

 خرید و فروش بیت کوین سود قابل توجهی را برای شما در بر دارد. این نکته را به یاد داشته باشید که دیگر بازار سرمایه و سهام آن چنان که باید و شاید سودمند نیست. اما در این میان ۵ شرکت عملکرد بسیار خوبی را از خود بر جای گذاشته اند. اگر تصور می کنید که بیت کوین بهترین دارایی برای سرمایه گذاری در بازار فعلی است. خرید بیت کوین را با ما در رمزارز مارکت تجربه کنید. فرصت سرمایه گذاری در بیت کوین را از دست ندهید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-fomo-tesla-and-these-four-stocks-crushed-btc-s-gains-in-2020

Leave A Reply

Your email address will not be published.