رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

قیمت بیت کوین در گذر از آخرین موانع برای ۱۴۰۰۰ تایی شدن

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

به نظر می رسد بیت کوین در حال برداشتن آخرین موانع و آخرین گام ها برای شکستن قیمت ۱۲ هزار دلاری و رسیدن به ۱۴ هزار دلار می باشد.

بازار تبادل رمز ارز در هفته گذشته دستخوش تغییرات نسبتا اساسی بوده است. ارزش بیت کوین با وجود تمامی این رویداد ها و تغییرات، برخلاف نظر کسانی که افت آن را حتمی می دانستند، ثابت مانده است.

البته اقتصاد دانان و مشاوران بسیاری نیز افزایش آن را پیش بینی کرده بودند. که بیت کوین قدم هایی محکم و البته کوتاه در این راه برداشته است.

در این مطلب از رمز ارز مارکت به بررسی این رویداد و عوامل موثر بر آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بررسی دقیق علل افزایش ارزش بیت کوین

بیت کوین در هفته های گذشته یک ثبات نسبی پیدا کرده است. قیمت آن در همین هفته گذشته بین ارقام ۱۱۱۰۰ تا ۱۱۳۰۰ دلار  به صورت ثابت باقی مانده است. این رقم در روز سه شنبه ۲۰ اکتبر یک افزایش را تجربه کرده و به مقداری بین ۱۱۹۰۰ تا ۱۲۱۰۰ دست یافته است. که میتوان آن را مقدمه ای برای افزایش بیت کوین تا ۲۰۰۰۰ دلار دانست.

و امروز بیت کوین بالاترین ارزش خود در سال ۲۰۲۰ که ۱۲۸۴۰ بود را نیز فتح کرد.

قدم های بیت برای 14000 دلاری شدن
قدم های بیت برای ۱۴۰۰۰ دلاری شدن

البته باید این نکته را در نظر داشت که شکستن قیمت ۱۲۰۰۰ دلار در این هفته، یک امر حیاتی و مهم برای افزایش قیمت این رمز ارز تلقی می گردد. در صورتی که بیت کوین بتواند از موانعی که برای تثبیت قیمت آن وجود دارد عبور کند. پیمایش تا ۲۰۰۰۰ دلار آسان خواهد بود و مانعی برای آن نخواهد بود.

بررسی افزایش های قیمت بیت کوین در چند سال گذشته نشان می دهد که این رمز ارز در شرایط مشابه توانسته است به مقدار مورد نظر ۲۰۰۰۰ دلار برسد.

قیمت بیت کوین
قیمت بیت کوین

عوامل دیگر ارزش خرید بیت کوین

یکی دیگر از عواملی که این کار را میسر میسازد پایین آمدن قدرت دلار در برابر طلا و ضعیف شدن قدرت این ارز است. هر بار که شاخص قدرت دلار یا همان DXY Index افت داشته است. قیمت بیت کوین افزایش داشته است، و این نشان دهنده ارتباط معکوس بین این دو است.

هر بار که دلار از خود ضعف نشان داده است افزایش ارزش بیت کوین، طلا و نقره را در پی داشته است.

این تغییرات در بازار باعث می شود تا مردم دارایی خود را از یک عنصر متزلزل مانند دلار به یک حاشیه امن و بی دردسر انتقال دهند تا از ضعیف تر شدن آن جلوگیری کنند.

بدیهی است تغییرات فوق الذکر می تواند تاثیراتی روی خرید و فروش بیت کوین داشته باشد.

لازم به ذکر است رمز ارز مارکت همواره بهترین وقوی ترین عرضه کننده تمامی رمز ارز ها در ایران هست.

شما میتوانید با خیال راحت از این صرافی مطعن ایرانی خرید خود را انجام دهید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.