رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

گاوها دست سر از بازار رمزارز بر نمی دارند

1

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

این روزها بیت کوین و دیگر آلت کوین های موجود در بازار رمزارز در حال تلاش برای عبور از یک سطح مقاومتی جدید هستند. این طور به نظر می رسد که گاوها قصد ندارند بازار را به حال خود رها کنند.

سرمایه گذار بیلیونر استنلی دراکنمیلر (Stanley Druckenmiller) آخرین چهره معروفی است که سرمایه گذاری خود در بازار بیت کوین را فاش کرد. اگرچه او اطلاعات دقیقی در خصوص حجم بیت کوین های خود در اختیار عموم نگذاشته است، اما بر این باور است که قیمت بیت کوین به شدت از طلا پیشی خواهد گرفت. چرا که این ارز از قدرت بالا و نقدینگی زیادی برخوردار است.

 پائول تودور جونز (Paul Tudor Jones)، استنلی دراکنمیلر(Stanley Druckenmiller) و بیل میلر (Bill Miller) تنها برخی از چهره های موفق و شناخته شده وال استریت هستند. اگر آنها مهر تاییدی را بر یک دارایی بزنند، به احتماز زیاد دیگر سرمایه گذاران نیز می خواهند دارایی خود را در مسیر مورد نظر آنها به کار بگیرند.

بازار بیت کوین

سرمایه گذار دیگری نیز در همین حین بیت کوین را «طلای قرن نامید». کوری برناردی (Cory Bernardi) بر این باور است که این ارز نیز درست مانند هر دارایی دیگری خطراتی را به همراه دارد.

الکس ساندرز (Alex Sunders) موسس سایت آموزشی Nuggets news، علاقه و توجه سرمایه گذاران به بیت کوین را نشانه از افزایش ارزش این ارز قلمداد کرد. تحلیلگران ابتدای هفته جاری اعلام کردند که قیمت این ارز تا سال ۲۰۳۰ به ۱ میلیون دلار می رسد.

اما آیا اوضاع برای تمام رمزارزها به همین شکل است؟ در ادامه پاسخ این سوال را می یابید.

 جفت ارز بیت کوین و دلار

بیت کوین در تاریخ ۱۰ نوامبر نمودار شمعی متفاوتی را ایجاد کرد که نشان دهنده شک و دودلی بین گاوها و خرس هاست. امروز گاوها سعی کردند قیمت بیت کوین را به بیش از ۱۶ هزار دلار برسانند. همین حرکت به شک های موجود پایان داد.

قیمت بیت کوین

 اگر گاوها به پیروزی برسند، قیمت جفت ارز BIT/USD به ۱۷۲۰۰ دلار می رسد. این بازه قیمتی به احتمال زیاد آخرین نقطه توقف این ارز برای ادامه مسیر صعودی خود است.

میانگین متحرک درحال افزایش است و شاخص قدرت نسبی یا RSI نیز در حال افزایش است. تمام این موارد نشان می دهند که گاوها کنترل بازار را به دست گرفته اند.

اگر شرایط به گونه دیگری پیش بروند و بیت کوین قادر به تجاوز از مرز ۱۶ هزار دلار نباشد، قمیت این جفت ارز در بازه ای بین ۱۴ تا ۱۶ هزار دلار باقی می ماند

اتریوم و دلار

 اتریوم نیز برای سه روز متوالی تغییرات تازه ای را در نمودارها نمایش می دهد. از مشاهده این نمودار در می یابیم که گاوها سکان دار بازار هستند و برتری خود را به اثبات رسانده اند.

خرید و فروش بیت کوین


اولین نقطه برای این ارزش گذاری جفت ارز ETH/USD برابر است با ۵۲۰ دلار. در قدم بعدی قیمت این ارز به ۵۵۰ دلار می رسد. اما اگر اوضاع مطابق با میل گاوها پیش نرود، قیمت از میانگین متوسط ۲۰ روزه یعنی ۴۱۸ دلار نیز پایین تر می آید. این امر به معنای حضور خرس ها در بازار خواهد بود. آنها در ادمه تمام تلاش خود را برای پایین آوردن قیمت دارایی انجام می دهند و در نهایت آن را به ۳۸۲ دلار می رسانند.

بیت کوین کش و دلار

 BCH با تمام قوا در تلاش است که میانگین متوسط ۲۰ روزه خود را مجددا به دست بیاورد. گویا گاوها عجله ای برای خرید در این سطح قیمتی ندارند. چرا که آنها مطمئن نیستند که آیا این آلت کوین از مرز ۲۸۰ دلار عبور خواهد کرد یا خیر.

قیمت جفت ارز

شاخص قدرت نسبی این ارز نزولی است. همین موضوع نشان می دهد که این ارز در شرایط فعلی از قدرت کافی برخوردار نیست.

 اما اگر بیت کوین کش برخلاف تصور عموم از مرز ۲۷۲ یا ۲۸۰ دلار عبور کند، سطح مقاومتی این ارز شکسته خواهد شد.

جفت ارز لایت کوین و دلار

لایت کوین (LTC) از میانگین متوسط ۲۰ روزه خود روی ۵۶.۷۵ دلار عبور کرده است. این امر نشان می دهد که احساسات بازار در خصوص این ارز همچنان مثبت است. گاوها در این بازار حضور دارند. گاوها در شرایط فعلی در تلاش هستند که قیمت این ارز را به بیش از ۶۴ دلار برسانند.

لایت کوین

 معامله گران باید شاخص قدرت نسبی این ارز را زیر نظر داشته باشند. چرا که هرلحظه ممکن است این ارز از ۶۴ دلار پیشی بگیرد. در حال حاضر اوضاع بر وفق مراد گاوهاست، اما اگر قیمت این ارز سطح حمایت ۵۶.۵۰ را از دست بدهید ممکن است قیمت این ارز به ۵۱ دلار نیز برسد.

بازار رمزارز این روزها رویدادهای تازه ای را تجربه می کند. کسانی که در زمینه خرید و فروش بیت کوین فعالیت دارند به خوبی متوجه این موضوع هستند که روزهای روشنی در انتظار بیت کوین است. اکنون زمان آن رسیده که مسیر خود را برای ورود به این بازار هموار کنید. اگر برای ورود به این بازار به مشورت نیاز دارید با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/price-analysis-11-11-btc-eth-xrp-link-bch-bnb-dot-ltc-ada-bsv

1 Comment
  1. […] تنها به مدت ۱۲ روز بالاتر ۱۶۳۰۰ دلار بوده است. تحلیل گران بازار گاوی TheBlock به این نکته اشاره کردند که مقاومت بسیار کمی در […]

Leave A Reply

Your email address will not be published.