رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

خرید ارزهای دیجیتال از طریق پی پل یکی از داغ‌ترین اخبار حوزه رمز ارزها

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

خرید ارزهای دیجیتال از طریق پی پل یکی از روش‌های جدیدی است که قرار است در صرافی کوین بیس برای کاربران قابل استفاده باشد. از این طریق بسیاری از سرمایه گذاران می‌توانند بهتر و سریعتر از قبل سرمایه گذاری کرده و در نتیجه در زمان خود به اندازه قابل توجهی سرمایه گذاری کنند. Nasdaq در آخرین اطلاعاتی که درباره کوین بیس منتشر کرد، گفت این صرافی برای شهروندان ساکن ایالات متحده آمریکا امکانات جدیدی فراهم کرده است. خرید ارزهای دیجیتال از طریق پی پل یکی از اقدامات جدید این صرافی برای افزایش دسترسی به رمز ارزها است.

خرید ارزهای دیجیتال از طریق پی پل

خرید ارزهای دیجیتال از طریق پی پل می‌تواند دسترسی به این حیطه را بیشتر کند.

این امکان در سیستم ارزهای دیجیتال به نوبه خود باعث می‌شود تا بسیاری از سرمایه گذاران بتوانند بدون هیچ گونه مشکلی و با امنیت بالا ارز دیجیتال خود را خریداری کنند. این ویژگی از طرف صرافی کوین بیس برای کاربران به وجود آمده است. تنها اقدامی که سرمایه گذاران باید انجام دهند این است که یک حساب بانکی و یا یک کارت بانکی متصل به PayPal داشته باشند. از این طریق این امکان برای افراد فراهم می‌شود تا بتوانند به راحتی و بدون بروز هیچگونه مشکلی در کوین بیس خرید و فروش ارزهای دیجیتال انجام دهند.

کوین بیس به سرمایه گذاران اهل کشور آمریکا این دسترسی را داده است تا از این طریق خرید و فروش رمز ارزها با سرعت بسیار بیشتری انجام شود. همچنین سهولت انجام تراکنش از طریق پی پل یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند برای سرمایه گذاران سودمند باشد. امنیت انجام تراکنش‌ها از طریق PayPal یکی دیگر از ویژگی‌های این اقدام کوین بیس شناخته می‌شود. در کل این تصمیم هم به نفع سرمایه گذاران و هم به نفع Coinbase و PayPal تمام می‌شود.

اعمال محدودیت در میزان خرید ارزهای دیجیتال از طریق پی پل

با این که صرافی کوین بیس این امکان را برای سرمایه گذاران فراهم کرده تا از طریق پی پل خرید انجام دهند، اما با این حال محدودیت‌هایی نیز در این زمینه اعمال کرد. از اصلی‌ترین محدودیت موجود در این زمینه می‌توان به میزان محدودیت روزانه خرید تا سقف ۲۵ هزار دلار اشاره کرد. میزان حق کمیسیون این صرافی برای انجام خرید و فروش رمز ارزها از طریق پی پل نیز ۳.۹ درصد خواهد بود. البته این صرافی در روزهای گذشته اعلام کرد به زودی میزان توان خرید و فروش رمز ارزها در سایر کشورها نیز از طریق پی پل آغاز می‌شود. کاربران در سرتاسر دنیا به اندازه قابل توجهی می‌توانند خرید ارزهای دیجیتال از طریق پی پل را تجربه کنند. برداشت پول نقد از طریق پی پل نیز از طریق دلار آمریکا، کانادا و انگلستان انجام خواهد شد.

در این بین، صرافی کوین بیس توانست استیبل کوین تتر را به لیست خود اضافه کند. بهتر است این موضوع را یادآوری کنیم که صرافی کوین بیس در لیست ۱۰۰ کمپانی تاثیرگذار در حیطه اقتصاد شناخته می‌شود. این شرکت همانند غول‌های بزرگ دنیا از جمله گوگل؛ آمازون و پی پل، لقب تایتان را به خود گرفته و در حیطه اقتصادی توانست در این قسمت قرار گیرد.

خرید ارزهای دیجیتال از طریق پی پل

جمع بندی

خرید ارزهای دیجیتال از طریق پی پل و اطلاعات مربوط به این مشخصه توانست سر و صدای بسیار زیادی در حیطه ارزهای دیجیتال به پا کند. به نظر شما این اقدام می‌تواند به سود سرمایه گذار و کوین بیس تمام شود؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با رمز ارز مارکت همراه باشید.

Comments are closed.