رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

امنیت کیف پول‌های ترزور در برابر حملات سایبری به وسیله IRS

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

امنیت کیف پول‌های ترزور در برابر حملات سایبری یکی از مواردی است که می‌تواند خیال بسیاری از کاربران را نسبت به سرمایه گذاری در حیطه ارزهای دیجیتال راحت کند. بسیاری از سرمایه گذاران ممکن است به خاطر شک نسبت به امنیت سرمایه گذاری در حیطه رمز ارزها، از ورود به این سیستم نوین اقتصادی خودداری کنند. سه روز پیش بود که توسعه دهنده کیف پول ترزور خبر امنیت بالای سیستم خود در برابر حملات سایبری را اعلام کرد. این کیف پول به وسیله مقامات ذی ربط آمریکایی مورد حمایت و پشتیبانی قرار می‌گیرد. این اقدام قرار است به وسیله IRS نیز انجام شود تا سرمایه رمز ارزها امنیت کافی را برای سرمایه گذاری و ذخیره داشته باشد.

امنیت کیف پول‌های ترزور در برابر حملات سایبری

امنیت کیف پول‌های ترزور به کمک IRS

خدمات درآمد داخلی ایالات متحده آمریکا یا همان IRS در تاریخ ۲۹ آپریل سال جاری یک سیستم جایگزین را فراهم کرد. این سیستم جایگزین قرار است یک گزینه جهانی برای جلوگیری از هک باشد. به وسیله این سیستم دیگر کیف پول‌های سخت افزاری تحت تحقیق IRS هک نمی‌شوند و می‌توان به راحتی از آن‌ها استفاده کرد.

بر اساس گفته‌های IRS، سیستم جریان کریپتوکارنسی، به خوبی سایر ارزهای موجود در دنیای اقتصاد مانند دلار، یورو و غیره نیست. همچنین این نهاد نمی‌تواند به خوبی فیات‌های موجود در حیطه ارزهای دیجیتال را بررسی و یا حتی در صورت نیاز ضبط کند. یکی از افراد کارکشته در زمینه امنیت ارزهای دیجیتال و سرمایه بین الملل، «آندرو تیرنی» اجرای برنامه‌های نهاد IRS را مورد سوال قرار داد. او گفت:

کیف پول‌های سخت افزاری در حیطه ارزهای دیجیتال بسیار امن هستند. ممکن است در بعضی مواقع یک سری ایرادات کوچک در برخی از آن‌ها پیدا کرد اما خیلی سخت خواهد بود تا بتوان یک مورد امن و بدون هیچ گونه مشکلی طراحی و روانه بازار کرد. مشکل دیگر این است که ممکن است سرمایه گذاران فعال در حیطه رمز ارزها در صورت احتمال سرقت سرمایه خود، دیگر علاقه‌ای به نگه داشتن سرمایه خود در این مدل کیف پول‌ها نداشته باشند.

از همکاری جدید ترزور بیشتر بدانید.

یکی دیگر از فعالان سیستم سایبری در دانشگاه کالیفرنیا بارکلی، «نیکولاس ویور» ادعای امنیت بالای کیف پول ترزور به لطف IRS را اقدامی بیش از حد مطلوب عنوان کرد. بر اساس گفته‌های او، کافی است تا دارنده یک حساب در این مدل کیف پول را به زندان انداخت تا سرمایه او را هک کرد.

خالق کیف پول تررزور در ابتدا گفته بود که از فلسفه توسعه نرم افزارهای open source یا همان منبع باز تبعیت می‌کند. بر اساس گفته‌ها و همکاری ترزور با نهادهای امنیتی آمریکا، دیگر خبری از افزودن سخت افزاری مخفی و یا نرم افزار پشتیبان در حیطه والت‌ها نخواهد بود. گفته شده هزاران نفر می‌توانند فعالیت‌های ما در کد را مورد بررسی قرار می‌دهند. این عمل نشان دهنده تخطی از مکانیسم آزاد ترزور است. ممکن است بسیاری از کاربران از این نسخه استقبال نکنند.

هیچگونه ضمانتی در برابر هک وجود ندارد

ترزور پیش‌تر گفته بود هیچگونه ضمانتی در برابر هک وجود ندارد. به همین خاطر این کیف پول، استاندارد BIP39 را فراهم کرد. این استاندارد باعث می‌شود تا سرمایه گذار به راحتی کیف پول خود را ذخیره کند. به وسیله BIP39، کاربر می‌تواند به راحتی اطلاعات و داده‌های مالی خود را ذخیره کرده و از این طریق از سرمایه خود محافظت کند.

با این حال بسیاری از فعالان حیطه ارزهای دیجیتال معتقدند مشخصه‌های گوناگون بسیار زیادی وجود دارد که دسترسی به کوین‌ها را محدود می‌کند. قبلا ترزور یک همکاری تحت عنوان “گواهی قناری” امضا کرد. بر اساس این گواهی هیچگونه همکاری با سیستم‌های نرم افزاری و یا موارد مشابه به آن وجود نخواهد داشت. این اقدام به منظور محافظت از سرمایه کاربران در حیطه ارزهای دیجیتال در کیف پول ترزور بود.

حدودا چند ماه پیش بود که IRS نامه‌ای به دارندگان ارزهای دیجیتال زده بود و از آن‌ها تقاضای پرداخت پول و وام در ابعاد بسیار بالا داده بود. این پیام برای دارندگان ایالات متحده آمریکا ارسال شده بود. همچنین در ماه مارس بود که IRS یک سیستم اجرایی تحت عنوان “میراث گمشده” راه اندازی کرد. هدف این سیستم بررسی و جست و جو سرمایه‌های مخفی به دست آمده از رمز ارزهای افراد بود. با این حال باید منتظر بود و نتیجه تصمیم‌گیری‌های Trezor برای ایجاد امنیت کیف پول‌های ترزور در برابر حملات سایبری را مورد بررسی قرار داد.

امنیت کیف پول‌های ترزور در برابر حملات سایبری

جمع بندی

امنیت کیف پول‌های ترزور در برابر حملات سایبری و اطلاعات مربوط به این مشخصه می‌تواند دید کاربران را نسبت به سرمایه گذاری و انتخاب این والت روشن‌تر کند. به نظر شما همکاری ترزور با IRS اقدام صحیحی است؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با رمز ارز مارکت همراه باشید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.