رمز ارز مارکت
هر چیزی در مورد کریپتوکارنسی از آموزش تا خرید وفروش رمز ارز

کهنه کار ها بیت کوین را نگه می دارند، اما معاملات ادامه دارد

0

از اخبار و تخفیف های لحظه ای با عضویت در خبر نامه ها بلافاصله خبر شوید .

اطلاعات به دست آمده از Glassnode نشان می دهد که گاو ها از نیمه دوم سال ۲۰۲۰ به خرید بیشتر بیت کوین روی آوردند. آنها همچنان به نگهداری از این دارایی ادامه می دهند. با وجود اینکه گمانه زنی ها در رابطه با قیمت این رمز ارز در بازه کوتاه مدت شروع شده است. خریداران بیت کوین که در مراحل اولیه آغاز روند صعودی این دارایی را خریداری کرده اند همچنان به نگهداری آن ادامه می دهند. به عبارتی کهنه کارها بیت کوین را نگه می دارند.

 یکی از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در شبکه نمودار نمایش ارزش دارایی های نگهداری شده در بازار است. در ۶ ماه گذشته تعداد سکه هایی که جابجا نشده اند از ۴۰ درصد به ۸۰ درصد افزایش پیدا کرده است. این اعداد و ارقام نشان می دهند که بیت کوین های خریداری شده در این مدت به هیچ عنوان فروخته نشده اند.

 کهنه کارها بیت کوین و بلوغ بازار

موج نگهداری بیت کوین معیاری که برای تخمین زمان آخرین حرکت سکه ها به کار گرفته می شود. قیمت در این حالت همان قیمتی است که برای خرید بیت کوین پرداخته شده است. در همین راستا نوارهای رنگی در الگوی نمودار نگهداری بیت کوین ضخیم تر شدند. چرا که این سکه به بلوغ رسیده است. با توجه به اطلاعات به دست آمده تعداد بسیار زیادی از بیت کوین هایی که در ماه های آخر سال ۲۰۲۰ خریداری شدند از آن زمان تاکنون فروخته نشدند. بازار از فصل چهارم سال ۲۰۲۰ به بعد نشانه های بلوغ را به نمایش گذاشته است. 

Glassnode با بررسی نمودار هفتگی بازار در تاریخ سهمی به این نکته اشاره کرد که سکه هایی که در آغاز روند صعودی خریداری شده اند از آن زمان تاکنون نگهداری شده و وارد معاملات نشدند.

سرنوشت بازار در بازه زمانی کوتاه مدت

 کهنه کارها بیت کوین را نگهداری می کنند اما نمودارها نشان می دهند که سهم عرضه بیت کوین در شش ماه تا سه سال گذشته و از اواسط سال ۲۰۲۰ کاهش پیدا کرده است. این میزان در جولای سال ۲۰۲۰ ۵۵ درصد کاهش داشته و در شرایط فعلی به ۱۰ درصد رسیده است. امر نشان می دهد که سرمایه گذارانی که با رویکرد بلندمدت وارد بازار شده اند روی افزایش قیمت بیت کوین در دراز مدت سرمایه گذاری کرده اند. 

از طرفی بدبینی سرمایه گذاران در بازه های زمانی کوتاه مدت نیز از ماه نوامبر در بازار افزایش پیدا کرد. این موضوع نیمی از موجودی بیت کوین های ارزش شده در ۳ ماه گذشته را در بر گرفت. امر نشان می دهد که در حال حاضر معامله گران کوتاه مدت بازار را به جلو می راند.

در آخر

 همانطور که می دانید بهترین استراتژی برای سرمایه گذاری در بازار بیت کوین سرمایه گذاری بلند مدت است. کهنه کارها بیت کوین را نخواهند فروخت. آنها به خوبی به آینده بیت کوین اعتماد دارند. اما در این بین سرمایه گذارانی که با هدف کوتاه مدت وارد بازار شده اند برای تثبیت سود وارد عمل می شوند. اقدامات چنین سرمایه گذارانی روی روند بازار تاثیر گذار خواهد بود. 

 تعداد بیت کوین هایی که در روند صعودی وارد معامله نشده اند رو به افزایش است. این امر نشان دهنده اعتماد و باور سرمایه گذاران بلندمدت به آینده بیت کوین است. آیا شما نیز به آینده بیت کوین اعتماد دارید؟ این ارز را به سبد سرمایه خود اضافه کرده اید؟ در رمزارز مارکت برای خرید و فروش بیت کوین در انتظار شما هستیم.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/early-bitcoin-bull-market-buyers-are-hodling-strong-but-short-term-trading-increasing

Leave A Reply

Your email address will not be published.